Gullit en Genee waren het er overigens wel mee eens dat er teveel 'voetbal' wordt gemist en dat er aan de redactiekant nog flink moet worden geschaafd om tot een goede uitzending te komen. Wat jij dus als technicus als een goede uitzending ziet, blijken de mensen met ervaring met voetbaluitzendingen als "voldoende, maar nog niet goed" te beschouwen.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:52 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind al dat gezeik op Talpa zo zwaar overdreven. Nu ook weer één iemand roept dat die vind dat ze wat vergeten zijn, en meteen duiken een stel anderen er bovenop om precies hetzelfde te zeggen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:01 schreef MaxPower het volgende:
Kom je wel eens voor je plezier in een stadion? Kijk je wel eens een hele wedstrijd op TV? Elk incident wat in deze topics besproken wordt, heb jij toevallig nooit gezien. Jij kijkt nooit naar voetbal joh.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:08 schreef mbn het volgende:
[..]
Gullit en Genee waren het er overigens wel mee eens dat er teveel 'voetbal' wordt gemist en dat er aan de redactiekant nog flink moet worden geschaafd om tot een goede uitzending te komen. Wat jij dus als technicus als een goede uitzending ziet, blijken de mensen met ervaring met voetbaluitzendingen als "voldoende, maar nog niet goed" te beschouwen.
Ik ben blij dat er mensen van Talpa eindelijk eens niet in de verdediging schoten, maar gewoon eerlijk naar de kwaliteit durfden te kijken. Ik heb er nu ook wat meer geloof in dat er nog gewerkt gaat worden aan de kwaliteit van Talpa. Je mag niet van ze verwachten dat ze binnen een paar maanden op het niveau van de NOS zitten, daar hebben ze misschien nog een jaar voor nodig. Zolang ze maar aan de kwaliteit werken en kritiek niet afdoen als gezeur, komt het op termijn wel goed.
Zoals ik al veel vaker heb gezegd, het is ontzettend lastig om iedereen tevreden te houden bij een voetbalprogramma. Er staan telkens veel "trainers" naar de uitzending te kijken die het allemaal beter weten. Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat het anders moest.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:08 schreef mbn het volgende:
Gullit en Genee waren het er overigens wel mee eens dat er teveel 'voetbal' wordt gemist en dat er aan de redactiekant nog flink moet worden geschaafd om tot een goede uitzending te komen. Wat jij dus als technicus als een goede uitzending ziet, blijken de mensen met ervaring met voetbaluitzendingen als "voldoende, maar nog niet goed" te beschouwen.
Ik vind een heel cijfer lastig, ik vind sommige elementen ruk en andere best aardig of goed. Kan je niet wat categorieen aanmaken?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ik geef ze voorlopig een vier en een half. Dan ben ik vriendelijk.
Jammer, had meer ingezeten.
Misschien een idee om cijfers te posten en een gemiddelde te maken?
Ik kom ook niet veel hoger uit, ik hou het bij een vier zelfs.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ik geef ze voorlopig een vier en een half. Dan ben ik vriendelijk.
Jammer, had meer ingezeten.
Misschien een idee om cijfers te posten en een gemiddelde te maken?
Poldermodel voor Jaap:quote:Op donderdag 1 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind een heel cijfer lastig, ik vind sommige elementen ruk en andere best aardig of goed. Kan je niet wat categorieen aanmaken?
We mogen toch wel constateren dat de kwaliteit nog te wensen overlaat. Moeten we dan alles met de mantel der liefde bedekken. Clubs, de Mol, Eredivisie N.V. etc bliezen allemaal hoog van de toren, en wilden zo graag iets anders (lees: gewoon voor de centen gekozen). Mag ik als voetbalsupporter deze ontwikkeling dan ook gewoon kritisch volgen. Gebeurde ook bij de NOS hoor, die miste ook weleens ererondes van spelers die afscheid namen, lieten debutanten niet zien, of discutabele overtredingen. Maar vond het niveau van de NOS nog altijd vele malen beter, dan wat Talpa laat zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals ik al veel vaker heb gezegd, het is ontzettend lastig om iedereen tevreden te houden bij een voetbalprogramma. Er staan telkens veel "trainers" naar de uitzending te kijken die het allemaal beter weten. Er zal altijd wel iemand zijn die vind dat het anders moest.
Als je dan ook nog eens programma moet maken van wedstrijden die net gespeeld zijn kan het wel een gebeuren dat er dingen wel of niet worden meegenomen die anderen wel of niet terecht vinden, gewoon omdat er geen tijd is om alles mee te nemen of om geen tijd alle relevante punten te herkennen. Dat zul je altijd wel hebben. Zeker nu heel veel mensen met argusogen kijken naar alles wat Talpa doet.
Als je dan ook nog eens bedenkt dat Talpa dit pas een paar maanden doet en ervoor heeft gekozen om het anders te doen dan Studio Sport is het ook wel erg lastig om meteen een programma neer te zetten dat iedereen altijd blij maakt. Dat kan gewoon niet.
Het zou fijn zijn als een aantal mensen hier eens gaan begrijpen en zich niet telkens zo kwaad gaan maken als ze menen een fout te zien.
Overigens is Genee zelf één van de eindredacteuren. Dus als hij niet tevreden is met de inhoud, moet die vooral zelf kijken wat die nou precies wilt.
Ik kan het wel raden. Het zal wel verband houden met dat eeuwige positieve commentaar. Ze willen geen vuil spel laten zien, ze willen alleen roepen dat elke goal in de kruising was.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had ze gemaild, maar tot op heden nog geen antwoord waarom ze het niet hadden laten zien en waarom er zo weinig gele kaarten in de samenvattingen voorkomen.
Dat je een miljoenenbedrijf bent en professionals inhuurt wil niet automatisch zeggen dat alles wat je maakt meteen perfect is hoor. Zelfs dan kan er nog vanalles misgaan en andere lopen dan je denkt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:27 schreef Staanplaats het volgende:
Maar goed daar mag je dan niks over zeggen, en moet je maar telkens zeggen dat nog allemaal in z'n kinderschoenen staat.. We hebben het verdomme over een miljoenenbedrijf dat professionals inhuurt.
Als je tussen de regels door leest geeft calvobbes hier toe dat het niet perfect isquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:58 schreef calvobbes het volgende:
Dat je een miljoenenbedrijf bent en professionals inhuurt wil niet automatisch zeggen dat alles wat je maakt meteen perfect is hoor. Zelfs dan kan er nog vanalles misgaan en andere lopen dan je denkt.
Niks in TV land is perfect. Anders zou een programma wel 16 miljoen kijkers trekken....quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je tussen de regels door leest geeft calvobbes hier toe dat het niet perfect is
Helaas is de tijd dat programma's nog wat tijd krijgen om te rijpen en een publiek te vergaren, zo goed als voorbij. Een programma moet nu en straks helemaal direct scoren en anders is het finito.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:58 schreef calvobbes het volgende:
Of het programma The Weakest Link. Dat duurde in Engeland ook een paar seizoenen voordat het de goede vorm had gevonden. Toen pas kwam het naar Nederland en werd het ook in de rest van de wereld een succes.
Ook namensch Wim Kok bedanktquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Poldermodel voor Jaap:
5, 5 Ik vind Genee een goede anchorman, af en toe nog wat te eager maar hij is goed op de hoogte en heeft al iets van een eigen stijl en reageert vaak scherp. Het cijfer valt laag uit door de mede-presentatoren, Gullit en nog een derde. Die derde moet meteen weg wmb en Gullit vind ik weinig toevoegen. Zonder die twee is het een 7.quote:- Presentatie
6 Cijfer is nog wat laag door de vele missers maar op zich is er verder niet veel mis mee. Het is dan ook niet zo'n kunst om een aardige samenvatting te maken.quote:- Samenvattingen
4 Mogen van mij per direct geschrapt en naar een ander programma verhuizen. Lullen over voetbal moet losgekoppeld worden van de samenvattingen.quote:- Analyses
quote:- Camerawerk
6 Kaf en koren. Het over-enthousiasme is wel iets gaan liggen maar er zitten nog weinig echte bikkels bij met ervaring en een betrouwbare gedegen uitstralingquote:Verslaggevers
4 Dat gerommel met de volgorde bevalt me niks, dat gelul met supporters ook niet, statistiekjes zijn wel aardig maar ik heb er net veel mee.quote:- Vernieuwing
een goed boek en een cdtje is ook lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niks in TV land is perfect. Anders zou een programma wel 16 miljoen kijkers trekken....
Een hoop beeldbandredacteuren zijn door WK producties overgenomen van Studio Sport, dus kan dat het niet zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:24 schreef maril het volgende:
Kan het dan niet zo zijn dat de mensen van de montages bij Talpa geen gevoel hebben voor sport.voetbal in dit geval.
![]()
Nee, ik doel op de wisselende derde gast. Een trainer of speler - ik vind het echt belachelijk dat een trainer uit de competitie bij de samenvattingen commentaar gaat zitten geven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:13 schreef methodmich het volgende:
Die derde meneer is Petrovic volgens mij SCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |