abonnement Unibet Coolblue
pi_32641519




wat sfeerbeelden van afgelopen zondag, FC Utrecht - Ajax 1-0














game on

[ Bericht 92% gewijzigd door Clint_Eastwood op 28-11-2005 12:18:57 ]
Punk !
pi_32641552
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Was jij erbij?
Ik heb de wedstrijd in z'n geheel via een stream gezien.
That's all folks!
pi_32641683
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd in z'n geheel via een stream gezien.
Okay. Ik ben van mening dat Utrecht nooit terecht wint
pi_32641783
Op aangepast
Punk !
pi_32641799
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay. Ik ben van mening dat Utrecht nooit terecht wint
Nee Ajax wel wou je zeggen
*kuch* buitenspel
Punk !
pi_32641898
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay. Ik ben van mening dat Utrecht nooit terecht wint
Gewoon zielig gedrag van je SCH, onverdiende overwinning my ass.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32642173
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Nee Ajax wel wou je zeggen
*kuch* buitenspel
Ach laat iedereen een excuus zoeken vooorlopig staat er in de boeken FC Utrecht 1 - 0 Ajax.
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_32642522
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gewoon zielig gedrag van je SCH, onverdiende overwinning my ass.
Een 1-1 was een betere afspiegeling, dat is alles wat ik zeg en dat klopt natuurlijk wel.
pi_32642584
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Een 1-1 was een betere afspiegeling, dat is alles wat ik zeg en dat klopt natuurlijk wel.
Nee, dat klopt dus natuurlijk niet.

Hup hup, terug naar je Heerenveen topic.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32642617
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Hup hup, terug naar je Heerenveen topic.
Okay, hier mag je alleen maar onkritisch over Utrecht praten of zo?
pi_32642754
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, hier mag je alleen maar onkritisch over Utrecht praten of zo?
Nee, maar je kraamt gewoon onzin uit met je onterechte overwinning, dus kom je hier naar mijn mening alleen maar om te zieken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32642798
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, maar je kraamt gewoon onzin uit met je onterechte overwinning, dus kom je hier naar mijn mening alleen maar om te zieken.
De term onterecht overwinning is voor jouw rekening hoor.
pi_32643208
De overwinning van FC Utrecht was meer dan terecht. Ajax was gewoon nergens en begon pas op het einde een beetje in de wedstrijd te komen. Utrecht had het al eerder af kunnen maken, Tiendalli kreeg namelijk al eerder een grote kans en zo waren er meer kansjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643257
Tssk lees de volkskrant er nog maar eens op na; daar staat een goed artikel in over afgelopen wedstrijd. Onder andere:

"'Scheidsrechter Verbist toonde zich coulant door de gele kaart te tonen waar rood niet had misstaan', oordeelt de Volkskrant over de overtreding van Jean-Paul de Jong op Rosenberg. 'Maar', meent verslaggever Charles Bromet 'verder was de Belg, in tegenstelling tot wat de Ajacieden wilden doen geloven, niet op veel fouten te betrappen. Ook zijn beslissing om de gelijkmaker van Anastasiou in blessuretijd te annuleren, wegens duwen van De Jong tegen Tiendalli, was te billijken.'

En in de Volkskrant: 'De selectieve verontwaardiging na afloop, van met name Nigel de Jong, was misplaatst. Zeker híj had er verstandig aan gedaan zich heel stilletjes te houden na de overtreding waarmee hij doelman Terol na 73 minuten verwondde. Met bloedend hoofd moest de doelman van Utrecht zich laten vervangen, nadat De Jong veel te onbesuisd op hem was doorgegaan en met de noppen van zijn schoen het hoofd van Terol had opengehaald.'

'Dan kun je na afloop wel bijdehand roepen dat je niet weet welke wetten Belgische arbiters hanteren (als reactie op de afgekeurde treffer van Anastasiou), maar een beetje meer zelfreflectie had hem niet misstaan', aldus de Volkskrant."

(stuk komt van de fcutrecht site)

Ik las overigens net op nu.nl dat de aanklager van het betaalde voetbal een vooronderzoek gaat doen naar het gedrag van de Utrecht supporters in het kader van spreekkoren. Sorry hoor, maar volgens mij hebben wij ons behoorlijk netjes gedragen dit keer. Spreekkoren tegen FC Twente en ADO Den Haag waren volgens mij erger. Hopelijk neemt ie ook mee hoe de kneuzen uit Amsterdam de boel sloopten in het stadion, want dat is namelijk echt neit meer normaal. Ook toen ik terug liep van de fietsenstalling werd er met glas gegooid. Daar mogen ze eens onderzoek naar doen!
pi_32643298
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:21 schreef zatoichi het volgende:

Ik las overigens net op nu.nl dat de aanklager van het betaalde voetbal een vooronderzoek gaat doen naar het gedrag van de Utrecht supporters in het kader van spreekkoren. Sorry hoor, maar volgens mij hebben wij ons behoorlijk netjes gedragen dit keer. Spreekkoren tegen FC Twente en ADO Den Haag waren volgens mij erger.


Dan nemen ze die toch ook nog even mee in het onderzoek?
pi_32643367
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]



Dan nemen ze die toch ook nog even mee in het onderzoek?
......

En geen woord over de Ajax supps. he ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32643412
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

......

En geen woord over de Ajax supps. he ?
Loopt daar ook een vooronderzoek naar?
pi_32643440
Nee, Ajax krijgt gewoon de rekening thuisgestuurd van het slopen van die stoeltjes. Terecht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643465
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Ajax krijgt gewoon de rekening thuisgestuurd van het slopen van die stoeltjes. Terecht.
Zeker.

Maar wel even checken hoeveel van die stoeltjes al stuk waren want Utrecht vervangt kapotte stoeltjes zelden.
pi_32643534
Mooie gelegenheid om er overal weer nieuwe stoeltjes in te zetten. Mooie luxe stoeltjes, de neuzen betalen het toch wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643620
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooie gelegenheid om er overal weer nieuwe stoeltjes in te zetten. Mooie luxe stoeltjes, de neuzen betalen het toch wel.
!
Punk !
  maandag 28 november 2005 @ 14:14:35 #23
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_32644642
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeker.

Maar wel even checken hoeveel van die stoeltjes al stuk waren want Utrecht vervangt kapotte stoeltjes zelden.
en dat weet jij??


Het was gewoon een terechte overwinning. Ajax was opvallend slecht. Babel verreweg de slechtste van het veld. Rosenberg die echt geen bal raakte. achterin stond het nog wel aardig bij Ajax. Emmanuelson die vond ik goed spelen en grygera ook wel. maar voor de rest zit er echt niets in.

Bij Utrecht stond de verdediging gewoon goed. aanval was ook zwak met name met douglas, die weet echt niet wat ie aan het doen is. middenveld werd met veel strijd gewonnen.
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  maandag 28 november 2005 @ 14:18:56 #24
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32644747
Aanklager KNVB start vooronderzoek FC Utrecht-Ajax

Uitgegeven: 28 november 2005 13:10
Laatst gewijzigd: 28 november 2005 13:13

ZEIST - De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar de incidenten die zondag hebben plaatsgevonden tijdens de wedstrijd FC Utrecht - Ajax. Dat heeft een woordvoerder van de voetbalbond maandag bevestigd.

Publiek scandeerde tijdens de wedstrijd racistische en beledigende spreekkoren. De Belgische scheidsrechter Verbist heeft daar in het geheel niet tegen opgetreden. Volgens de spelregels van de KNVB, die anderhalf jaar geleden zijn opgesteld, had hij de wedstrijd tijdelijk kunnen onderbreken of zelfs helemaal kunnen staken.


Niet alleen supporters van FC Utrecht hebben zich tijdens het beladen duel, door hun club met 1-0 gewonnen, misdragen. Fans van Ajax vernielden in het 'uitvak' talloze stoeltjes. De schadepost zou volgens FC Utrechts voorzitter Van Dop tienduizenden euro's kunnen bedragen. FC Utrecht zal de schade verhalen op de Amsterdamse club.
Who the fuck is ajax ?
  maandag 28 november 2005 @ 16:03:08 #25
30919 mitt
Michael Corleone
pi_32647517
Nu dus op RTV Utrecht.

Heb het gister niet gezien, dus ben benieuwd.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')