Okay. Ik ben van mening dat Utrecht nooit terecht wintquote:Op maandag 28 november 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd in z'n geheel via een stream gezien.
Nee Ajax wel wou je zeggenquote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Ik ben van mening dat Utrecht nooit terecht wint![]()
Gewoon zielig gedrag van je SCH, onverdiende overwinning my ass.quote:Op maandag 28 november 2005 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay. Ik ben van mening dat Utrecht nooit terecht wint![]()
Ach laat iedereen een excuus zoeken vooorlopig staat er in de boeken FC Utrecht 1 - 0 Ajax.quote:Op maandag 28 november 2005 12:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Nee Ajax wel wou je zeggen
*kuch* buitenspel
Een 1-1 was een betere afspiegeling, dat is alles wat ik zeg en dat klopt natuurlijk wel.quote:Op maandag 28 november 2005 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gewoon zielig gedrag van je SCH, onverdiende overwinning my ass.
Nee, dat klopt dus natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 november 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Een 1-1 was een betere afspiegeling, dat is alles wat ik zeg en dat klopt natuurlijk wel.
Okay, hier mag je alleen maar onkritisch over Utrecht praten of zo?quote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Hup hup, terug naar je Heerenveen topic.
Nee, maar je kraamt gewoon onzin uit met je onterechte overwinning, dus kom je hier naar mijn mening alleen maar om te zieken.quote:Op maandag 28 november 2005 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, hier mag je alleen maar onkritisch over Utrecht praten of zo?
De term onterecht overwinning is voor jouw rekening hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, maar je kraamt gewoon onzin uit met je onterechte overwinning, dus kom je hier naar mijn mening alleen maar om te zieken.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:21 schreef zatoichi het volgende:
Ik las overigens net op nu.nl dat de aanklager van het betaalde voetbal een vooronderzoek gaat doen naar het gedrag van de Utrecht supporters in het kader van spreekkoren. Sorry hoor, maar volgens mij hebben wij ons behoorlijk netjes gedragen dit keer. Spreekkoren tegen FC Twente en ADO Den Haag waren volgens mij erger.
......quote:Op maandag 28 november 2005 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan nemen ze die toch ook nog even mee in het onderzoek?
Loopt daar ook een vooronderzoek naar?quote:Op maandag 28 november 2005 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
......
En geen woord over de Ajax supps. he ?
Zeker.quote:Op maandag 28 november 2005 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Ajax krijgt gewoon de rekening thuisgestuurd van het slopen van die stoeltjes. Terecht.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mooie gelegenheid om er overal weer nieuwe stoeltjes in te zetten. Mooie luxe stoeltjes, de neuzen betalen het toch wel.
en dat weet jij??quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeker.
Maar wel even checken hoeveel van die stoeltjes al stuk waren want Utrecht vervangt kapotte stoeltjes zelden.
Jaquote:
Leuk geprobeerd maar ik was er o.a. bij de allereerste wedstrijd: Panama - Kroatie geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2005 17:10 schreef twi het volgende:
Maar je weet dat onze Marokkaanse vrienden destijds hun wedstrijden daar hebben mogen afwerken he?
Ach stadion was aardig gevuld kwa nieuwe stoeltjes.quote:Op maandag 28 november 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja
Het viel mij in de zomer op dat er enorm veel stoeltjes kapot waren.
Dan heb je een keer een WK in je stadion![]()
Ja om 18:00 uur ben ik bij het stadion. De SV roept iedereen er voor op.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:48 schreef zatoichi het volgende:
Na het hoogtepunt echt het dieptepunt wat ik als supporter mee heb gemaakt. Ik zit nog steeds te shaken. Ik kan niet meer praten. Zo;n jongen, die zo vrolijk was en zo betrouwbaar.
Ik ga vanavond na mijn werk (alsof ik dat nu nog kan doen) naar het stadion. Jullie ook?
Voor elke wedstrijd in het Nederlandse betaalde voetbal worden door stewards/veiligheidsmensen van beide clubs het uitvak gecheckt op kapotte stoeltjes,mochten die er voor de wedstrijd al in zitten wordt dat genoteerd en zal ajax,als er al kapotte stoeltjes waren,die niet hoeven te betalen.quote:Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
Maar wel even checken hoeveel van die stoeltjes al stuk waren want Utrecht vervangt kapotte stoeltjes zelden.
ik hoorde geruchten over fakkelsquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:34 schreef zatoichi het volgende:
Ja natuurlijk ga ik zondag, maar het zal wel ontzetten vaag worden om er weer te staan. Ik weet ook niet hoe ik zal reageren daar, maar wel weet ik dat ik bij iedere corner en iedere vrije trap een nummer in dat veld zal missen...
weten jullie of er nog wat wordt georganiseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |