quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef Takemenow het volgende:
Woei, nog maar 2 dagen en dan gaan we los!![]()
![]()
![]()
Het gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja dat wordt gezellig !
Als het doorgaat dan![]()
Stomme sneeuw enzo![]()
Waar gaat Douglas heen?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef dribbel79 het volgende:
Tanghe weg, Douglas weg, vd bergh weg...gaat goed.
In de winterstop maar es een blik aanvallers opentrekken
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef Poepoog het volgende:
Het móet wel...
Ergens anders de naar binnen toe trekkende acties uitvoeren.quote:
Hij mag van mij wel hierheen komen. Dan kunnen Vorm en Rampomar weer terug naar Utrecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:35 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ergens anders de naar binnen toe trekkende acties uitvoeren.Nog niet bekend maar de geruchten gaan dat ook hij weg mag.
Doet Vorm het slecht, nee toch ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel hierheen komen. Dan kunnen Vorm en Rampomar weer terug naar Utrecht.
Ik vind 'm erg tegenvallen. Hij blijft in elke situatie op de lijn staan zowat. Ik vind hem erg zwak met corners en vrije trappen... Hij maakt weinig indruk vind ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet Vorm het slecht, nee toch ?
Goed genoeg! Echte mannen hebben modder aan de poten en motten niet zeiken!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe ligt het veld er bij?
Met glas? Waar de fuk kwam dat vandaan dan?quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef Poepoog het volgende:
Mijn God dat die debielen met glas begonnen te gooien
Bij de tunnel onder de trap naar beneden.quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Met glas? Waar de fuk kwam dat vandaan dan?
Ik verwacht wel een mooie rekening voor 258 stoeltjes
waar?quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij de tunnel onder de trap naar beneden.
Nigel ja.....quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
De Jong had er natuurlijk wel meteen afgemoeten
quote:
John ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En John ook.
Waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
De overtreding van Jean-Paul was hard, maar geen rood waard.
Rosenberg was niet doorgebroken, en JP gewoon te laat.quote:
Nigel had er ook gewoon afgemoeten, maar op die manier is het wel 'terecht'. Wij geen rood, jullie geen rood.quote:Op maandag 28 november 2005 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rosenberg was niet doorgebroken, en JP gewoon te laat.
En aangezien mensen als Nigel de Jong (1 x op Kruijs, 1 x op Terol) ook gewoon mochten blijven staan, is het wat mij betreft rechtvaardig.
Onzin.quote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
1-1 was natuurlijk wel een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest.
Jij hebt cker niet bij de wedstrijd gezetenquote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij doe jij niet echt aan zelfkritiek. Je mag best kritisch naar je club kijken. Als je al vindt dat die schandalige actie van JP de Jong geen rood was dan weet ik het niet meer. Het had niks met al dan niet doorgebroken te maken, op die manier iemand onderuit schoffelen is gewoon rood.quote:
SCH baseert zijn mening zoals gewoonlijk weer op een samenvatting.quote:Op maandag 28 november 2005 11:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Jij hebt cker niet bij de wedstrijd gezeten![]()
Nigel de Jong schoffelde Ricky Kruijs in de eerste helft ook schandalig onderuit, en die overtreding op Terol was beschamend, daarom is het rechtvaardig dat JP geen rood kreeg.quote:Ik weet niet hoor maar volgens mij doe jij niet echt aan zelfkritiek. Je mag best kritisch naar je club kijken. Als je al vindt dat die schandalige actie van JP de Jong geen rood was dan weet ik het niet meer. Het had niks met al dan niet doorgebroken te maken, op die manier iemand onderuit schoffelen is gewoon rood.
En als je reeel bent was een gelijkspel wel eerlijker. Iedereen speelt gelijk tegen Ajax
Ik spreek nog wel eens een Utrechter hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SCH baseert zijn mening zoals gewoonlijk weer op een samenvatting.
Was jij erbij?quote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Utrecht heeft gisteren wel verdiend gewonnen.
Je weet cker niet dat Ajax 1 kans ofzo heeft gehad op doel in de 1e helft bijvquote:Op maandag 28 november 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij doe jij niet echt aan zelfkritiek. Je mag best kritisch naar je club kijken. Als je al vindt dat die schandalige actie van JP de Jong geen rood was dan weet ik het niet meer. Het had niks met al dan niet doorgebroken te maken, op die manier iemand onderuit schoffelen is gewoon rood.
En als je reeel bent was een gelijkspel wel eerlijker. Iedereen speelt gelijk tegen Ajax.![]()
Gaan we zo beginnen, van horen zeggen ...quote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel eens een Utrechter hoor![]()
Wat een onzin. Dat anderen geen kaart kregen, maakt die overtreding van JP toch niet minder erg. Dat bedoel ik met gebrek aan zelfkritiek.quote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nigel de Jong schoffelde Ricky Kruijs in de eerste helft ook schandalig onderuit, en die overtreding op Terol was beschamend, daarom is het rechtvaardig dat JP geen rood kreeg.
quote:En aangezien Ajax pas in de 70e minuut begon met ''voetballen'', was er maar 1 team die aanspraak maakte op de overwinning.
Waarom is dat onzin ik heb ajax echt amper gezien en helemaal bijna geen kansen zien makenquote:
zeker onzin. Utrecht had in de 2e helf aardig kansen om op meer dan 1-0 te komen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |