Aan de andere kant noem je er wel drie op die al een langere tijd niets tot weinig laten zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef dribbel79 het volgende:
Tanghe weg, Douglas weg, vd bergh weg...gaat goed.
In de winterstop maar es een blik aanvallers opentrekken
En daar ben ik dan weer bang voor....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:36 schreef dribbel79 het volgende:
ik ook niet, maar er moet wel fatseonlijke vervanging voor komen...
quote:24-11-2005 - Zelinka naar FC Utrecht?
Volgens zeer harnekkige geruchten is de kans zéér groot dat FC Utrecht versterking krijgt op het middenveld.
Dinsdagmiddag zou Foeke Booy een gesprek hebben gehad met Sparta Praag-speler Zelinka en zijn zaakwaarnemer.
Zelinka speelde in het verleden onder meer voor het Brusselse Anderlecht en voetbalclub Westerlo. Volgens betrouwbare bronnen is er dinsdag gesproken over een overgang in de winterstop. Opvallend is dat Zelinka afgelopen dinsdag nog met Sparta Praag meespeelde in de Champions League-wedstrijd tegen Ajax.
Wij houden u op de hoogte!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef Takemenow het volgende:
Woei, nog maar 2 dagen en dan gaan we los!![]()
![]()
![]()
Het gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja dat wordt gezellig !
Als het doorgaat dan![]()
Stomme sneeuw enzo![]()
Waar gaat Douglas heen?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef dribbel79 het volgende:
Tanghe weg, Douglas weg, vd bergh weg...gaat goed.
In de winterstop maar es een blik aanvallers opentrekken
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef Poepoog het volgende:
Het móet wel...
Ergens anders de naar binnen toe trekkende acties uitvoeren.quote:
Hij mag van mij wel hierheen komen. Dan kunnen Vorm en Rampomar weer terug naar Utrecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:35 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ergens anders de naar binnen toe trekkende acties uitvoeren.Nog niet bekend maar de geruchten gaan dat ook hij weg mag.
Doet Vorm het slecht, nee toch ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel hierheen komen. Dan kunnen Vorm en Rampomar weer terug naar Utrecht.
Ik vind 'm erg tegenvallen. Hij blijft in elke situatie op de lijn staan zowat. Ik vind hem erg zwak met corners en vrije trappen... Hij maakt weinig indruk vind ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet Vorm het slecht, nee toch ?
Goed genoeg! Echte mannen hebben modder aan de poten en motten niet zeiken!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe ligt het veld er bij?
Met glas? Waar de fuk kwam dat vandaan dan?quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef Poepoog het volgende:
Mijn God dat die debielen met glas begonnen te gooien
Bij de tunnel onder de trap naar beneden.quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Met glas? Waar de fuk kwam dat vandaan dan?
Ik verwacht wel een mooie rekening voor 258 stoeltjes
waar?quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij de tunnel onder de trap naar beneden.
Nigel ja.....quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
De Jong had er natuurlijk wel meteen afgemoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |