Ik moet je zeker gelijk geven met de woorden als lange slungel. Dat was ook mijn 1e mening, maar nu ik Crouch meerdere malen Live op anfield en elke uit-wedstrijden zie voetballen snap ik waarom Rafa hem boven een andere spits wou hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
OK, na dit gelezen te hebben moet ik mijn uitspraken inderdaad terugnemen.
Piunt blijft dat ik Johnson wel tof vond en Crouch maar een lange slungel (maar dan beoordeel ik hem meer op uiterlijke aspecten en daar gaat het niet om in het voetbal). Anderzijds heeft dat lange slungel gehalte ook wel weer wat. Het is ook niet zo dat ik principieel tegen Crouch ben oid, ik vond het toentertijd iig wel een opvallende aankoop met Cissé en Morientes al in de gelederen.
Garcia vind ik trouwens echt een fantastische aankoop.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Tottenham!
Hij moet alleen z'n duim eens uit z'n bek laten nadat hij gescoord heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Luis García is een geniale voetballer, maar types als hij zijn inderdaad niet altijd even consistent. Ze kunnen wel duels voor je winnen.
Dat ben ik met je eens. Zoals hij laatste met Spanje voetbalde was geniaal maar o.a. in ik meen de Champions League finale was het echt drama.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Luis García is een geniale voetballer, maar types als hij zijn inderdaad niet altijd even consistent. Ze kunnen wel duels voor je winnen.
Eensch, mooiste club van Engelandquote:Op donderdag 1 december 2005 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Tottenham!
quote:Southampton coach Dave Bassett fears manager Harry Redknapp is closing in on a controversial return to Portsmouth.
Saints have rejected an initial approach from Pompey chairman Milan Mandaric to speak to Redknapp, who left Fratton Park acrimoniously a year ago.
But Bassett told BBC Sport: "If you look at what is in the media, and it is all very heavy, it looks like Harry is probably going to go.
quote:Ah, well I've worked out what they're up to at Liverpool - and it's a very clever tactic by Rafa Benitez.
What he's doing is playing the forwards in midfield. It's the midfielders who are getting the goals, so clearly they're really the strikers.
It's very cunning and it's only just becoming apparent. He's obviously brought Crouch in as a midfielder but is playing him up front, along with Morientes - to confuse the opposition.
Forward thinking by Benitez?
Only people at the sharp, intellectual end of football have realised this.
Dat is zo. Straks doet iedereen dat, net als de Kezman-vingers en de buikschuiver van Pi-Air.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij moet alleen z'n duim eens uit z'n bek laten nadat hij gescoord heeft.
Ik moet zeggen dat ik Garcia dit seizoen al een stuik consistenter zie spelen dan het vorige. IK begin eigenlijk steeds meer een fan van Little Luis te worden ...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:00 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ik moet je zeker gelijk geven met de woorden als lange slungel. Dat was ook mijn 1e mening, maar nu ik Crouch meerdere malen Live op anfield en elke uit-wedstrijden zie voetballen snap ik waarom Rafa hem boven een andere spits wou hebben.
De beste aankoop is Sissoko en Alonso geweest. Vooral Sissoko heeft al zo'n impact gemaakt op het spel als hij meedoet. Ok, hij is nog wat overdreven met tackels maar hij is gewoon Top.
Alonso is ook zeer beslissend in tegenstelling tot Garcia die zijn momenten afwisseld met draken van wedstrijden.
Slechts 1 puntje nog en dat is de laatste tijd wel eens anders geweest ...quote:Op donderdag 1 december 2005 18:47 schreef Gunner het volgende:
En daar boven AFC
* methodmich geeft Doc een hand.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Garcia dit seizoen al een stuik consistenter zie spelen dan het vorige. IK begin eigenlijk steeds meer een fan van Little Luis te worden ...
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich geeft Doc een hand.
Volgend jaar sta je in een Portugal-shirtje te juichen.
JAMAIS!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
* methodmich geeft Doc een hand.
Volgend jaar sta je in een Portugal-shirtje te juichen.
Dat Redknapp(Judas) maar wegblijft bij Pompey!Niet alle supporters zitten op hem te wachten.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:36 schreef stevengerrard het volgende:
Nou redknapp is dus vertrokken bij Southampton dus die gaat terug naar z'n spiritual home Pompey...
West ham gaat een bod uitbrengen op Maxi lopez van Barca zou wel een versterking zijn voor the hammers
Was net op de BBC. 62,8 procent wou hem wel weer terug als Managerquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:31 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Dat Redknapp(Judas) maar wegblijft bij Pompey!Niet alle supporters zitten op hem te wachten.....
Hebben ze zeker de verkeerde supporters gevraagdquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Was net op de BBC. 62,8 procent wou hem wel weer terug als Manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |