quote:Op maandag 5 december 2005 21:16 schreef Sassie het volgende:
Hmm er is iets misgegaan bij het posten van dit topic: GAE topic #3 - Rood Geel. De kleuren van juweel.
Zou iemand dat even kunnen verhelpen?
oke dat geef ik ook nog even doorquote:Op maandag 5 december 2005 21:28 schreef Sassie het volgende:
Hmm ja even ter aanvulling: ik kreeg iets van een SML (fout?)melding ofzo (kan het niet meer terug halen - zal nog wel in m'n cache ff zoeken). Misschien was ik iets te enthousiast met m'n OP ofzo.![]()
Ja, ik dacht via text-only, maar dat werkte bij mij ook niet.quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het wel even oplossen, is een truuk voor.
quote:Op maandag 5 december 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan het wel even oplossen, is een truuk voor.
Ok staat erin, maar kan wmb zo ook wel blijven zoals het nu is.quote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom maar op met deel 2!
Die had ik al gedaan, was een lange OP dus daar moet je een handigheidje toepassen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ik heb jong ac fok al gedaan.
Die andere kan ik niet wijzigen?
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van VBLquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:17 schreef Suijk het volgende:
Ah, bedankt! Dan zullen we binnenkort eens kijken hoe we die eens netjes gaan vullen. Dat plaatje, daar kan iemand van hier vast wel iets moois voor maken.
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
Is het niet handig om een apart forum te maken voor het WK 2006? Net als met het EK vorig jaar.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden?
ooww. okquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?
Quasar heeft toch al 32 banners voor de landen gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem aan dat Quasar of hoe die kerel ook heet weer banners gaat maken en de stukjes van MM in de OP komen?
Oke, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal Bos, maar hij wilde ze nog gaan vernieuwen.
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa #8: Incompetent of een keuze..?
Ik bedoel niet persee de programma's zelf. Meer de samenvattingen, commentatoren, beeldweergave, uitzendingen. Als de NOS nu iets mist, kun je het nergens kwijt eigenlijk. Niet specifiek een programma.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.
bovendien denk ik dat dan de discussies over BB dwars door de discussies over de cameramensen van de Wedstrijden gaan lopen.
Een precieze datum is er nog niet, maar de subforum komt er zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wanneer gaat het WK subforum open?![]()
Ik wil dat jij het topic opnieuw sluitquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij sprong even bij toen er niemand van ons aanwezig was. Vanaf nu neem ik de honneurs weer waar.
Tuurlijk. Maar huur mij dan de volgende keer even inquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan gebeuren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even tussendoor: het volgende topic zal ik weer openen met de benodigde updates in de OP. Ik hoop dat ik uiterlijk morgen klaar zal zijn met de nieuwe banners.
Maar jij hebt niet alle banners en updates en ik wel. Daarnaast moet ik eerst nog een indeling maken en beschouw ik dit topic als een beetje van mij waar ik letterlijk uren/dagen in heb gestoken. Daarvoor terug hoef ik alleen maar de OP te hebben, dat is het enige wat ik vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je het erg als ik de OP van DeTolk wijzig en jouw usernaam er even bijzet. Ik snap je punt, maar je kunt het bijna niet voorkomen dat een ander het nieuwe centrale deel opent. Hij heeft je post waarschijnlijk niet opgemerkt. Verder zullen je banners zeker weer goed gebruikt worden in de pouletopics.
En SCH, ik zal de volgende keer aan je denken.
Dank je, hij komt er zo aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, dan zal ik wel regelen dat de topics samengevoegd worden. Je kunt je topic openen.
issie er al ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:50 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dank je, hij komt er zo aan.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een precieze datum is er nog niet, maar de subforum komt er zeker.
Misschien Doc weer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wie worden de mods aldaar?
Done, er was dus nog niks gebeurt qua samenvoegen. Dan maar deze optie toepassen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vaduz, kan je van het andere centrale WK topic geen loting napraat topic ofzo van maken? Minder rompslomp en alle reacties gaan bijna alleen over de loting.
[centraal] WK 2006 Duitsland # 3quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Done, er was dus nog niks gebeurt qua samenvoegen. Dan maar deze optie toepassen.
Wat denk je nou joh. Dat ik mijn verantwoording bij jou ga afleggen voor een paar dingen die ik heb gezegd. Rot op.quote:Triest hoe men hier vanmiddag weer bezig is geweest. Elkaar een beetje aanvallen, uitdagen en uitschelden
Waar is dat voor nodig en wat voegt het nou aan het topic toe?
Hebben de betrokkenen van vanmiddag (ik noem bijvoorbeeld een Cart_man, Jajong, Erwtensoep, Golfer, Nashje Soa-Holic) hier een goed antwoord op dan hoor ik die graag via de mail.
M'n adres staat in m'n profiel, ik ben benieuwd.
Ik ben uitermate tevreden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
De zaterdag is een beetje een modloze dag of niet?
Al is uberhaupt weinig mod-activiteit sinds Golfer er ook meegestopt is.
Ik bedoel meer dat iedereen eens bij zichzelf ten rade moet gaat, het is steeds vaker mis in een aantal topics. Heb je opmerkingen, adviezen dan hoor ik ze graag.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat denk je nou joh. Dat ik mijn verantwoording bij jou ga afleggen voor een paar dingen die ik heb gezegd. Rot op.![]()
Vaduz deugt best, hij is een beetje te lang en heeft een overbite en hapt teveel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:34 schreef Cart_man het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt, schat.
Ben ik geen prioriteit meer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
Geen tijd. Moet in Rotterdam zijn morgen. Andere keer.
Daar is het een konijn voor.quote:En ik weet best wel dat Vaduz deugt. Hij zeurt alleen.
Dat ben je nooit geweest...quote:
Als jij het zegt.quote:Daar is het een konijn voor.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:45 schreef Cart_man het volgende:
Dat ben je nooit geweest...
Vaduz vond blijkbaar van wel dus.quote:Op zondag 11 december 2005 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als men niet wil aangeven wat er stond zal het wel niet zo erg zijn geweest.
Ja doe maar, het kan niet gewijzigd worden. Open maar een nieuw Centraal topic, dan verander in die van DeTolk in het loting napraattopic.quote:Op zondag 11 december 2005 14:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[centraal] WK 2006 Duitsland # 3
Vaduz, dit topic is helemaal door elkaar gehusseld. Zullen we het weer uit elkaar halen en van het ene topic een lotingtopic maken?
Waarom staat er bij mij dan nog steeds vorquote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de vorm reageer ik nog even dat het geregeld is inmiddels.
quote:Op zondag 11 december 2005 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat Eend dat leuker vindt waarschijnlijk.
Zo te zien heb je er alleen maar meer typo's ingezetquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:30 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zo te zien heb je er alleen maar meer typo's ingezet
Viel mij idd ook al op. Straks met de oefenwedstrijden kan dat ook al leuk zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het onderhand al niet eens tijd een WK forum te openen?
Misschien wat vroeg, maar als ik naar de wildgroei van WK topics kijk in VBL is er blijkbaar al behoefte aan...
Nieuw topic is geplaatst. [centraal] WK 2006 Duitsland # 3.1quote:Op zondag 11 december 2005 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja doe maar, het kan niet gewijzigd worden. Open maar een nieuw Centraal topic, dan verander in die van DeTolk in het loting napraattopic.
En Schiggie, ik zal ze even gelijk maken.
Er is nu natuurlijk een piek van WK topics maar het loopt nog niet de spuigaten uit. Ook zijn het tot nu toe redelijk normale topics (geen teletoeter gebeuren) en is er blijkbaar behoefte aan want ze lopen nog redelijk goed ook. Zodra het gaat over welke oranje vla je gaat kopen, grijpen we wel in.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het openen nadat de competities afgerond zijn en selecties bekend worden. Dus begin Mei.
En dan een centraal WK-nieuws topic tot die tijd en de rest sluiten. Waarom zou je nu al moeten praten over wie het WK zou kunnen winnen en aan welk WK-land je een hekel hebt?
Oh en de WK-Groepen topics wel open natuurlijk.
dat mag je dan mooi aankomende zomer voorstellen als de Awards weer worden verdeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Aangezien wij de 4e club van fok zijn. En (in ieder geval) relatief de meeste stadionbezoekers hebben. Hebben wij bij de volgende FOK!awards wel recht op een Blue White Army award.. Dacht ik zo..
Oh heerlijke suffiequote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem iedereen altijd serieus SCH, ook jou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |