Daar zat je toch dichtbijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
In het slechtste geval kom je naar mijn mening, in deze poule:
Brazilië
Nederland
Ivoorkust
Servië & Montenegro
Zelfs dan moet je door kunnen naar de volgende ronde.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Duitsland Engeland Argentinië Costa Rica Paraguay Ivoorkust Polen Trinidad&T Servië&Monten Ecuador Zweden NEDERLAND Poule D: Poule E: Poule F: Mexico Italië Brazilië Iran Ghana Kroatië Angola Verenigde S. Australië Portugal Tsjechië Japan Poule G: Poule H: Frankrijk Spanje Zwitserland Oekraïne Zuid-Korea Tunesië Togo Saudi-Arabië |
Is goed te doen zoals iedere poule want we zouden toch kampioen worden?Dus wil ik niemand meer over een poule des doods horen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef popolon het volgende:
Leuke loting zeker.
Niks zwaars aan, moet makkelijk kunnen.
Jammer. Ik zal vanavond alsnog een derde deel openen met een OP die recht doet aan het WK.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even tussendoor: het volgende topic zal ik weer openen met de benodigde updates in de OP. Ik hoop dat ik uiterlijk morgen klaar zal zijn met de nieuwe banners.
Duitsland daarentegen heeft het loodzwaar met toplanden als Costa Rica en Polen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef DeTolk het volgende:
De poules zijn bekend.
Mooie loting voor Oranje.
Dat dachten we van Frankrijk - Senegal ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:23 schreef SCH het volgende:
Wel een magere openingswedstrijd:: Duitsland - Costa Rica
ow. sorry. mail anders je op naar HOOLS1000@hotmail.com. dan zet ik 'm er alsnog in. ok?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jammer. Ik zal vanavond alsnog een derde deel openen met een OP die recht doet aan het WK.
Doe niet zo moeilijk zeg en post gewoon nuttig mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef FanNa het volgende:
Wat een drol, zou istie weer open: WK- Groep C, Nederland en Argentinië
Commercie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef DrDentz het volgende:
wat is dan de reden dat Brazilie al in een poule zat en Duitsland pas in de finale kan treffen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |