Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
Is het niet handig om een apart forum te maken voor het WK 2006? Net als met het EK vorig jaar.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden?
ooww. okquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat gaat ook gewoon gebeuren denk ik, net als vorig jaar zo rond mei of niet?
Quasar heeft toch al 32 banners voor de landen gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2005 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neem aan dat Quasar of hoe die kerel ook heet weer banners gaat maken en de stukjes van MM in de OP komen?
Oke, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal Bos, maar hij wilde ze nog gaan vernieuwen.
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Talpa #8: Incompetent of een keuze..?
Ik bedoel niet persee de programma's zelf. Meer de samenvattingen, commentatoren, beeldweergave, uitzendingen. Als de NOS nu iets mist, kun je het nergens kwijt eigenlijk. Niet specifiek een programma.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de meeste programma's worden zelf al besproken in de desbetreffende topics zelf zoals bijvoorbeeld VI en SV. Voor de rest heeft MotD ook al een eigen topic. en eigenlijk is het talpa topic voornamelijk een discussie over de Wedstrijden. dus wat mij betreft hoeft neit alles per zender bij elkaar geschoven te worden in een centraal topic.
bovendien denk ik dat dan de discussies over BB dwars door de discussies over de cameramensen van de Wedstrijden gaan lopen.
Een precieze datum is er nog niet, maar de subforum komt er zeker.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wanneer gaat het WK subforum open?![]()
Ik wil dat jij het topic opnieuw sluitquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij sprong even bij toen er niemand van ons aanwezig was. Vanaf nu neem ik de honneurs weer waar.
Tuurlijk. Maar huur mij dan de volgende keer even inquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan gebeuren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even tussendoor: het volgende topic zal ik weer openen met de benodigde updates in de OP. Ik hoop dat ik uiterlijk morgen klaar zal zijn met de nieuwe banners.
Maar jij hebt niet alle banners en updates en ik wel. Daarnaast moet ik eerst nog een indeling maken en beschouw ik dit topic als een beetje van mij waar ik letterlijk uren/dagen in heb gestoken. Daarvoor terug hoef ik alleen maar de OP te hebben, dat is het enige wat ik vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je het erg als ik de OP van DeTolk wijzig en jouw usernaam er even bijzet. Ik snap je punt, maar je kunt het bijna niet voorkomen dat een ander het nieuwe centrale deel opent. Hij heeft je post waarschijnlijk niet opgemerkt. Verder zullen je banners zeker weer goed gebruikt worden in de pouletopics.
En SCH, ik zal de volgende keer aan je denken.
Dank je, hij komt er zo aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, dan zal ik wel regelen dat de topics samengevoegd worden. Je kunt je topic openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |