die staan er tochquote:Op donderdag 8 december 2005 00:54 schreef dndiek het volgende:
Het maakt me niet uit tegen wie PSV loot
misschien een idee om tags te zetten [CL]
Flauwquote:
klopt maar ze staan er welquote:
8e finales inderdaad want er zijn nog 16 ploegen overquote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef Saviola het volgende:
Is het niet 8ste finales ipv 16de finales
Ja inderdaad,quote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
8e finales inderdaad want er zijn nog 16 ploegen over
Liverpool had eigenlijk helemaal niet gekwalificeerd mogen zijn man, dus houd je een beetje koest.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:28 schreef stevengerrard het volgende:
Voor LFC wil ik graag Rangers een mooie britse battle die we op Anfield kunnen afmaken.
Wel mooi dat de meeste mensen wederom Liverpool erg onderschatten en graag als tegenstander voor PSV / Ajax willen. Nou mocht het zover komen dan denk ik dat veel mensen op hun woorden terug komen!
Pardon? Staat er niet in de reglementen dat de bekerhouder z'n titel moet kunnen verdedigen?? En daarbij LFC heeft vanaf ronde 1 hun plekje verdiend dus je "argument" dat ze er niet bij hadden mogen zijn slaat helaas nergens op. Maar dat word een oneindige discussie.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Liverpool had eigenlijk helemaal niet gekwalificeerd mogen zijn man, dus houd je een beetje koest.![]()
Uit de regels viel niets op te maken, jullie mogen blij zijn dat de UEFA voor de druk is gezwicht. Ik vind het onzin dat ze mee mochten doen, maar ben al lang bij dat Everton niet genaaid werd.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:09 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Pardon? Staat er niet in de reglementen dat de bekerhouder z'n titel moet kunnen verdedigen?? En daarbij LFC heeft vanaf ronde 1 hun plekje verdiend dus je "argument" dat ze er niet bij hadden mogen zijn slaat helaas nergens op. Maar dat word een oneindige discussie.
Natuurlijk is dat mijn mening, als het die van Sinterklaas was had 'ie het zelf wel gepost. Maar goed, Liverpool doet inderdaad nog steeds mee en dat is erg genoeg, laten we het er inderdaad maar niet meer over hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:57 schreef stevengerrard het volgende:
dat is jouw mening en nogmaals dat wordt een oneindige discussie. Maar voorlopig zit LFC bij de laatste 16 en dat is het enige wat telt.
Alle teams zijn sterk, maar Liverpool wint dit jaar de CL niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:28 schreef stevengerrard het volgende:
Voor LFC wil ik graag Rangers een mooie britse battle die we op Anfield kunnen afmaken.
Wel mooi dat de meeste mensen wederom Liverpool erg onderschatten en graag als tegenstander voor PSV / Ajax willen. Nou mocht het zover komen dan denk ik dat veel mensen op hun woorden terug komen!
Blond antwoord "voor de Staatsloterij ?? "quote:
jeetje man....jij bent echt een goede modquote:Op donderdag 8 december 2005 09:52 schreef Suijk het volgende:
TT eventjes aangepast.
Nu duidelijk bjoro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |