die staan er tochquote:Op donderdag 8 december 2005 00:54 schreef dndiek het volgende:
Het maakt me niet uit tegen wie PSV loot
misschien een idee om tags te zetten [CL]
Flauwquote:
klopt maar ze staan er welquote:
8e finales inderdaad want er zijn nog 16 ploegen overquote:Op donderdag 8 december 2005 01:15 schreef Saviola het volgende:
Is het niet 8ste finales ipv 16de finales
Ja inderdaad,quote:Op donderdag 8 december 2005 01:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
8e finales inderdaad want er zijn nog 16 ploegen over
Liverpool had eigenlijk helemaal niet gekwalificeerd mogen zijn man, dus houd je een beetje koest.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:28 schreef stevengerrard het volgende:
Voor LFC wil ik graag Rangers een mooie britse battle die we op Anfield kunnen afmaken.
Wel mooi dat de meeste mensen wederom Liverpool erg onderschatten en graag als tegenstander voor PSV / Ajax willen. Nou mocht het zover komen dan denk ik dat veel mensen op hun woorden terug komen!
Pardon? Staat er niet in de reglementen dat de bekerhouder z'n titel moet kunnen verdedigen?? En daarbij LFC heeft vanaf ronde 1 hun plekje verdiend dus je "argument" dat ze er niet bij hadden mogen zijn slaat helaas nergens op. Maar dat word een oneindige discussie.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Liverpool had eigenlijk helemaal niet gekwalificeerd mogen zijn man, dus houd je een beetje koest.![]()
Uit de regels viel niets op te maken, jullie mogen blij zijn dat de UEFA voor de druk is gezwicht. Ik vind het onzin dat ze mee mochten doen, maar ben al lang bij dat Everton niet genaaid werd.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:09 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Pardon? Staat er niet in de reglementen dat de bekerhouder z'n titel moet kunnen verdedigen?? En daarbij LFC heeft vanaf ronde 1 hun plekje verdiend dus je "argument" dat ze er niet bij hadden mogen zijn slaat helaas nergens op. Maar dat word een oneindige discussie.
Natuurlijk is dat mijn mening, als het die van Sinterklaas was had 'ie het zelf wel gepost. Maar goed, Liverpool doet inderdaad nog steeds mee en dat is erg genoeg, laten we het er inderdaad maar niet meer over hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:57 schreef stevengerrard het volgende:
dat is jouw mening en nogmaals dat wordt een oneindige discussie. Maar voorlopig zit LFC bij de laatste 16 en dat is het enige wat telt.
Alle teams zijn sterk, maar Liverpool wint dit jaar de CL niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:28 schreef stevengerrard het volgende:
Voor LFC wil ik graag Rangers een mooie britse battle die we op Anfield kunnen afmaken.
Wel mooi dat de meeste mensen wederom Liverpool erg onderschatten en graag als tegenstander voor PSV / Ajax willen. Nou mocht het zover komen dan denk ik dat veel mensen op hun woorden terug komen!
Blond antwoord "voor de Staatsloterij ?? "quote:
jeetje man....jij bent echt een goede modquote:Op donderdag 8 december 2005 09:52 schreef Suijk het volgende:
TT eventjes aangepast.
Nu duidelijk bjoro?
Oh ben jij niet Sinterklaas??? Je had me toch egt voor de gek kunnen houden.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat mijn mening, als het die van Sinterklaas was had 'ie het zelf wel gepost. Maar goed, Liverpool doet inderdaad nog steeds mee en dat is erg genoeg, laten we het er inderdaad maar niet meer over hebben.![]()
In Spanje ging Real mooi door in dezelfde situatiue hoor (CL winnen en 5e worden), en dat zou in Italië ook gebeurt zijn. De UEFA regelementen zeiden dat OF de 4e plek OF de CL winnaar als die buiten de vierde plek viel, in het geval het Italie, Spanje of Engeland betrof (dus landen met 4 teams). Bij alle andere landen doet onafhankelijk van de stand in de competitie de CL winnaar mee. De FA haad in het jaar voordat LFC won duidelelijk gemaakt dat als het CFC of AFC betrof de CL winnaar door zou gaan ook al zouden ze buiten de top 4 eindigen, en nu kwam men weer op het besluit terug. De UEFA regelementen zijn nu ook zo aangepast dat in de toekomst automatisch de CL winnaar boven de 4e plek komt. Dus WIE is hier nou genaaid?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit de regels viel niets op te maken, jullie mogen blij zijn dat de UEFA voor de druk is gezwicht. Ik vind het onzin dat ze mee mochten doen, maar ben al lang bij dat Everton niet genaaid werd.
Klopt ook. Ajax en PSV krijgen zeer waarschijnlijk of Barca of Villareal.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Volgens VI kunnen teams uit hetzelfde land niet tegen elkaar. Ik twijfel hier over eigenlijk. Anders zouden Ajax en PSV vrijwel altijd een Spaans team gaan loten.
Ik geloof er ook weinig van, de NOS had het gisteren ook alleen over ploegen uit de groepsfase die niet nog een keer tegen elkaar konden.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Volgens VI kunnen teams uit hetzelfde land niet tegen elkaar. Ik twijfel hier over eigenlijk. Anders zouden Ajax en PSV vrijwel altijd een Spaans team gaan loten.
Ik volg het niet helemaal hoor, waarom is die kans groter dan tegen Internationale of Juventus?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt ook. Ajax en PSV krijgen zeer waarschijnlijk of Barca of Villareal.
Beetje raar verhaal dat dat tot "vrijwel zeker" een spaans team leidt ...quote:Op donderdag 8 december 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Die kans is kleiner dat we die loten. Villarreal is de ploeg waar zowel PSV als Ajax de meeste klans tegen hebben ja. Ik denk dat Ajax Villarreal loot trouwens...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:21 schreef Bjoro het volgende:
waarom geen Villareal ?
ik hoop het....als je ziet dat AZ het vorig jaar ook tegen hen had gered, moeten zowel Ajax en PSV ook een kans hebben lijkt mijquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dat we die loten. Villarreal is de ploeg waar zowel PSV als Ajax de meeste klans tegen hebben ja. Ik denk dat Ajax Villarreal loot trouwens...
Boring Arsenal? Nee van het spel van PSV raak je opgewonden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Doe dan maar Liverpool, anders moeten we weer tegen dat boring Arsenal. Van Liverpool verliezen we 60% zeker, van Arsenal 65%. In Liverpool zullen ze ook vast wel hopen op PSV lijkt me...
Zeg ik toch ook niet? Ik kijk naar de tegenstanders en ik loot Arsenal liever niet om twee redenen:quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Boring Arsenal? Nee van het spel van PSV raak je opgewonden.![]()
Klasse dat ze nu al voor het 2e jaar de groepsfase doorkomen maar flitsend is het natuurlijk niet.
Gek he?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:34 schreef Doc het volgende:
(Fuck die Dean die met AFC geen voorrondes wilde spelen!)
Ongeacht de "boring" tegenstander ook is,in deze dan in jouw ogen Arsenal komt het niet snugger over om je tegenstander zo te noemen terwijl je zelf ook het bquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
* Ik vind ze boring. Of PSV boring is of niet, boeit toch niet vanuit mijn perspectief?
1995.......uuuuhhhh..........ah, Ajaxquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
Ongeacht de "boring" tegenstander ook is,in deze dan in jouw ogen Arsenal komt het niet snugger over om je tegenstander zo te noemen terwijl je zelf ook het bring niveau zelf amper ontstijgt.
Effe voor de duidelijkheid,de laatste die met "mooi" voetbal de CL heeft gewonnen heeft dat alweer 10 jaar geleden gedaan dus ik heb totaal geen problemen met "boring".
die dus maar je gaat van mij toch niet verwachten dat ik die naam in mijn mond ga nemen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1995.......uuuuhhhh..........ah, Ajax
Wat heb ik in hemelsnaam met de speelstijl van mijn eigen club te maken? Zolang ik er graag naar kijk, is het toch goed? En het is een 'mening' over Arsenal, je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongeacht de "boring" tegenstander ook is,in deze dan in jouw ogen Arsenal komt het niet snugger over om je tegenstander zo te noemen terwijl je zelf ook het bring niveau zelf amper ontstijgt.
Effe voor de duidelijkheid,de laatste die met "mooi" voetbal de CL heeft gewonnen heeft dat alweer 10 jaar geleden gedaan dus ik heb totaal geen problemen met "boring".
Dus wat speelstijl betrefd kijk je graag naar Arsenal?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat heb ik in hemelsnaam met de speelstijl van mijn eigen club te maken? Zolang ik er graag naar kijk, is het toch goed? En het is een 'mening' over Arsenal, je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Ik zei 'eigen club'...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus wat speelstijl betrefd kijk je graag naar Arsenal?
Ik snap je wel. Maar jij vindt PSV dus boring en het op Arsenal lijke, betekent dat dan ook dat je Arsenal boring vindt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik zal je nog eens een succesinterview laten afnemen
Spectaculair is anders....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Maar jij vindt PSV dus boring en het op Arsenal lijke, betekent dat dan ook dat je Arsenal boring vindt?
Ik kreeg er al wel leuke reacties op trouwens...
Heldje DGquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is PSV in ieder geval gelukt om een halve finale CL te halen, kun je van Arsenal met een begroting die 4 tot 5 x zo groot is niet zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en? Breek ik de speelstijl dan af,nee dus.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is PSV in ieder geval gelukt om een halve finale CL te halen, kun je van Arsenal met een begroting die 4 tot 5 x zo groot is niet zeggen.
Klopt,geweldige creatieve spelers,ik heb het echter dit seizoen nog niet gezienquote:Vind Arsenal zelf trouwens helemaal niet zo boring, met spelers als Henry, Pires, Fabregas, Reyes, van Persie en Flamini kan dat haast ook niet.
maar Bergkamp is wel boring natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:
Vind Arsenal zelf trouwens helemaal niet zo boring, met spelers als Henry, Pires, Fabregas, Reyes, van Persie en Flamini kan dat haast ook niet.
Die vergat ik nog even gemakshalve, natuurlijk het boegbeeld van Arsenal de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar Bergkamp is wel boring natuurlijknet als Hleb
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef PyTh het volgende:
Die vergat ik nog even gemakshalve, natuurlijk het boegbeeld van het creatieve en aantrekkelijke Arsenal de afgelopen jaren.
Jep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik neem trouwens aan dat er ook voor de UEFA Cup geloot gaat worden?
Ja, daarom verloor Chelsea van Betis Sevillaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea wint makkelijk van BArca.
PSV loot Liverpool
Ajax krijgt denk ik Juve
Daar ging al je geloofwaardigheidquote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea wint makkelijk van BArca.
PSV loot Liverpool
Ajax krijgt denk ik Juve
12:00u CET (NYON)quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoelaat is de loting?
Nu maar hopen dat het niet AC Milan of Juventus wordt, verder maakt het me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Real Madrid kan zelfs maar 5 van de 8 ploegen loten, waarvan 3 italiaanse.
geen idee, hoop dat het op radio 1 te volgen is via mijn gsm....En anders altijd nog via teletekst via internet.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Is de loting op internet te volgen op www.uefa.com ?
Moet livequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:58 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat het op radio 1 te volgen is via mijn gsm....En anders altijd nog via teletekst via internet.....
ook via www.vi.nlquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Op Eurosport (tv dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Chelsea zal niet makkelijk winnen, maar over de twee wedstrijden vlieggt Barca er wel degelijk uit denk ik.quote:
Op papier bedoel je...quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:37 schreef PyTh het volgende:
Hoop ook op Liverpool omdat ik serieus denk dat zowel PSV als ajax daar de beste kans tegen maken en het natuurlijk 2 hele leuke wedstrijden zijn.
Inderdaad al denk ik dat als Liverpool tegen PSV of ajax speelt het niet zo dodelijk saai zal zijn als tegen bijvoorbeeld een Chelsea.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op papier bedoel je...
Want wedstridjen van Lpool zijn oha slaapverwekkend saai
Ik kop deze voor de verandering maar eens niet inquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad al denk ik dat als Liverpool tegen PSV of ajax speelt het niet zo dodelijk saai zal zijn als tegen bijvoorbeeld een Chelsea.
Uiteraard.quote:Natuurlijk is het randgebeuren tegen Engelse teams ook altijd wat aantrekkelijker dan tegen een Villareal of iets van dien aard![]()
Werder Bremen? Ik teken ervoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
Wat krijg ik als ik goed gok?
Ajax - Olympique Lyon
PSV - Liverpool
Barcelona - Bayern München
Real Madrid - AC Milan
Villarreal - Glasgow Rangers
Juventus - Chelsea
Arsenal - Werder Bremen
Internazionale - Benfica
Let maar op, dit wordt hem. Ajax pakt die stokbroodvreters!
Ik zie het nog wel gebeuren ook..quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Weer Milan? Altijd die Italiaanse clubs, doe maar niet.
Draai maar omquote:
Zal wel een minuut of tien zijn, daarna 10 minuten loten, dan korte reacties, daarna om 13.00 uur uefa lotingquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Vom het volgende:
Krijgen we weer een uur uitleg en show van te voren?
nee?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
UEFA site down?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:07 schreef Gunner het volgende:
cut the crap en ga de loting doen
... Je hebt de laatste tijd niet echt goed gekeken blijkbaar ...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
Want wedstridjen van Lpool zijn oha slaapverwekkend saai
Gaat zo beginnen. Er is nu iemand bezig met de uitleg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Fathom het volgende:
Hoe laat is de daadwerkelijk loting?
Als ze dat zeggen, schakelen mensen pas om die tijd in en dat willen ze nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Fathom het volgende:
Hoe laat is de daadwerkelijk loting?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef sr_firewire het volgende:
De balletjes zijn misschien nog niet uit de magnetron
Heb je ook helemaal niet nodig hoor....wel Flash playerquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:58 schreef DeTolk het volgende:
heb geen Realplayer op m'n laptop staan![]()
ahh de regels die al 100 keer zijn voorgekouwd...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef WeebI het volgende:
hij legt nu uit wat de loting regeltjes zijn etc die iedereen al weet maargoed
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
F5 is my friend...
Oefff, gelukkig geen italiaan. Leuke potquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Fathom het volgende:
Real Madrid - Arsenal
Dat wil je nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef PyTh het volgende:
Kutzooi
Wel een PSV - ajax indien beide doorkomen toch?
Of wordt dat nog nader bepaald?
is mogelijk. (AC INTER )quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef PyTh het volgende:
Kutzooi
Wel een PSV - ajax indien beide doorkomen toch?
Of wordt dat nog nader bepaald?
Er zitten voor de neutrale toeschouwer hele leuke wedstrijden bij!quote:
21 en 22 februariquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Bramos83 het volgende:
speeldata???
7 en 8 maartquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
21 en 22 februari
En ergens begin maart dacht ik
Dat wist ik al ja...maar wie wanneer!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
21 en 22 februari
En ergens begin maart dacht ik
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Doc het volgende:
LFC tegen Benfica dus. Snel in januari Simao kopen
Van Uefa.comquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Bramos83 het volgende:
speeldata???
quote:The first knockout round will be played over two legs on 21/22 February and 7/8 March next year.
Zenden is dan echt nog wel geblesseerd hoor. Die speelt voorlopig niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:18 schreef DeTolk het volgende:
KOEMAN ZENDEN
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef WeebI het volgende:
[..]
![]()
Liverpool - Benfica 3-0
Simão 1-0
Simão 2-0
Simão 3-0
Zouden dan allemaal eigen doelpunten moeten zijn omdat als-ie dan bij LFC zit niet niet speelgerechtigd is voor de CLquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:22 schreef WeebI het volgende:
[..]
![]()
Liverpool - Benfica 3-0
Simão 1-0
Simão 2-0
Simão 3-0
Dat weet ik hij al!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef ElmarO het volgende:
Leuke wedstrijden met Chelsea - Barça als leukste.![]()
[..]
Van Uefa.com
[..]
komt gewoon omdat ze tweede in de poule geworden zijn, alle ploegen die tweede waren moeten eerst thuisquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Ook kut dat beide NL teams eerst thuis moeten spelen trouwens.
Dat stond er dus nog niet bij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat weet ik hij al!!!):((:
MAAR WIE WANNEER:(
Scherpquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Zouden dan allemaal eigen doelpunten moeten zijn omdat als-ie dan bij LFC zit niet niet speelgerechtigd is voor de CL
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef DeTolk het volgende:
PSV - Lyon (aet pen. 4-3 Robert )
Inter - Ajax op 14 maart trouwensquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat weet ik hij al!!!):((:
MAAR WIE WANNEER:(
oh jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Zouden dan allemaal eigen doelpunten moeten zijn omdat als-ie dan bij LFC zit niet niet speelgerechtigd is voor de CL
Prachtige wedstrijdquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:30 schreef DutchGooner het volgende:Eindelijk de club die ik altijd al een keer gewilt had
Ik heb Arsenal willen zien spelen in 4 stadions en dit is de 4e en laatste,deze mag ik niet laten schieten.quote:
Nooit in een officiele wedstrijd,wel 2 maal vriendschappelijk op Highbury in 1962 en 2000.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:34 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Kijk er ook naar uit. Hebben ze al eerder tegen elkaar gespeeld eigenlijk?
Benfica stadion heeft toch die Coca Cola tribune?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb Arsenal willen zien spelen in 4 stadions en dit is de 4e en laatste,deze mag ik niet laten schieten.
Alleen effe kijken hoe we het financieel doen
Ben er sowieso bij op Highbury/
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb Arsenal willen zien spelen in 4 stadions en dit is de 4e en laatste,deze mag ik niet laten schieten.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:31 schreef WeebI het volgende:
[..]
oh ja
nouja pech dan haalt LFC hem maar gewoon weg zodat ie niet tegen ze kan scoren
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Benfica stadion heeft toch die Coca Cola tribune?
Wil je ajb foto´s voor me maken daarvan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Madrid is nog wel een eindje van Lissabon vandaan hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Okee, een primeur dus...leuk! Wat was de gelegenheid en de uitslag in 2000?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nooit in een officiele wedstrijd,wel 2 maal vriendschappelijk op Highbury in 1962 en 2000.
Kloptquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan neem ik aan dat je het over de Nederlandse ploegen hebt, voor de rest is het een fraaie loting
Lee Dixon Testimonial,2-1 of 1-1 oid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:40 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Okee, een primeur dus...leuk! Wat was de gelegenheid en de uitslag in 2000?
Liverpool was het toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Madrid is nog wel een eindje van Lissabon vandaan hoor
Welk een blunderquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:40 schreef DeTolk het volgende:
ow kut, sorry.
Ga je heen Doc?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:43 schreef Doc het volgende:
LFC moet natuurlijk wel winnen van die Portugezen, want die deugen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |