Spectaculair is anders....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Maar jij vindt PSV dus boring en het op Arsenal lijke, betekent dat dan ook dat je Arsenal boring vindt?
Ik kreeg er al wel leuke reacties op trouwens...
Heldje DGquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongeacht de "boring" tegenstander ook is,in deze dan in jouw ogen Arsenal komt het niet snugger over om je tegenstander zo te noemen terwijl je zelf ook het bring niveau zelf amper ontstijgt.
Effe voor de duidelijkheid,de laatste die met "mooi" voetbal de CL heeft gewonnen heeft dat alweer 10 jaar geleden gedaan dus ik heb totaal geen problemen met "boring".
Het is PSV in ieder geval gelukt om een halve finale CL te halen, kun je van Arsenal met een begroting die 4 tot 5 x zo groot is niet zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ongeacht de "boring" tegenstander ook is,in deze dan in jouw ogen Arsenal komt het niet snugger over om je tegenstander zo te noemen terwijl je zelf ook het bring niveau zelf amper ontstijgt.
Effe voor de duidelijkheid,de laatste die met "mooi" voetbal de CL heeft gewonnen heeft dat alweer 10 jaar geleden gedaan dus ik heb totaal geen problemen met "boring".
Ja en? Breek ik de speelstijl dan af,nee dus.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is PSV in ieder geval gelukt om een halve finale CL te halen, kun je van Arsenal met een begroting die 4 tot 5 x zo groot is niet zeggen.
Klopt,geweldige creatieve spelers,ik heb het echter dit seizoen nog niet gezienquote:Vind Arsenal zelf trouwens helemaal niet zo boring, met spelers als Henry, Pires, Fabregas, Reyes, van Persie en Flamini kan dat haast ook niet.
maar Bergkamp is wel boring natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef PyTh het volgende:
Vind Arsenal zelf trouwens helemaal niet zo boring, met spelers als Henry, Pires, Fabregas, Reyes, van Persie en Flamini kan dat haast ook niet.
Die vergat ik nog even gemakshalve, natuurlijk het boegbeeld van Arsenal de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar Bergkamp is wel boring natuurlijknet als Hleb
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef PyTh het volgende:
Die vergat ik nog even gemakshalve, natuurlijk het boegbeeld van het creatieve en aantrekkelijke Arsenal de afgelopen jaren.
Jep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
Ik neem trouwens aan dat er ook voor de UEFA Cup geloot gaat worden?
Ja, daarom verloor Chelsea van Betis Sevillaquote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea wint makkelijk van BArca.
PSV loot Liverpool
Ajax krijgt denk ik Juve
Daar ging al je geloofwaardigheidquote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea wint makkelijk van BArca.
PSV loot Liverpool
Ajax krijgt denk ik Juve
12:00u CET (NYON)quote:Op vrijdag 16 december 2005 08:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoelaat is de loting?
Nu maar hopen dat het niet AC Milan of Juventus wordt, verder maakt het me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Real Madrid kan zelfs maar 5 van de 8 ploegen loten, waarvan 3 italiaanse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |