geen idee, hoop dat het op radio 1 te volgen is via mijn gsm....En anders altijd nog via teletekst via internet.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Is de loting op internet te volgen op www.uefa.com ?
Moet livequote:Op vrijdag 16 december 2005 09:58 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
geen idee, hoop dat het op radio 1 te volgen is via mijn gsm....En anders altijd nog via teletekst via internet.....
ook via www.vi.nlquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Op Eurosport (tv dusquote:Op vrijdag 16 december 2005 09:56 schreef sr_firewire het volgende:
Chelsea zal niet makkelijk winnen, maar over de twee wedstrijden vlieggt Barca er wel degelijk uit denk ik.quote:
Op papier bedoel je...quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:37 schreef PyTh het volgende:
Hoop ook op Liverpool omdat ik serieus denk dat zowel PSV als ajax daar de beste kans tegen maken en het natuurlijk 2 hele leuke wedstrijden zijn.
Inderdaad al denk ik dat als Liverpool tegen PSV of ajax speelt het niet zo dodelijk saai zal zijn als tegen bijvoorbeeld een Chelsea.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op papier bedoel je...
Want wedstridjen van Lpool zijn oha slaapverwekkend saai
Ik kop deze voor de verandering maar eens niet inquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad al denk ik dat als Liverpool tegen PSV of ajax speelt het niet zo dodelijk saai zal zijn als tegen bijvoorbeeld een Chelsea.
Uiteraard.quote:Natuurlijk is het randgebeuren tegen Engelse teams ook altijd wat aantrekkelijker dan tegen een Villareal of iets van dien aard![]()
Werder Bremen? Ik teken ervoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
Wat krijg ik als ik goed gok?
Ajax - Olympique Lyon
PSV - Liverpool
Barcelona - Bayern München
Real Madrid - AC Milan
Villarreal - Glasgow Rangers
Juventus - Chelsea
Arsenal - Werder Bremen
Internazionale - Benfica
Let maar op, dit wordt hem. Ajax pakt die stokbroodvreters!
Ik zie het nog wel gebeuren ook..quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:51 schreef Suijk het volgende:
Weer Milan? Altijd die Italiaanse clubs, doe maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |