550.000 kijkers is nog altijd 2x zoveel als een van de beste sportprogramma Holland Sportquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe is het met de kijkcijfers eigenlijk?
great......quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Barbara met een groot interview in AD vandaag. Ze vindt Voetbal Insite helemaal geweldig om te doen en gaat voorlopig zeker niet weg....
Dan ga ik voorlopig ook niet meer kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Barbara met een groot interview in AD vandaag. Ze vindt Voetbal Insite helemaal geweldig om te doen en gaat voorlopig zeker niet weg....
Helaas, ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Voorlopig is dan drie jaar. Mits ze er niet eerder word uitgegooid, wat ik me goed kan voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga ik voorlopig ook niet meer kijken.
Kan me niet voorstellen dat er geen actie wordt ondernomen als de belangstelling voor dat programma heel erg terugloopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:48 schreef gras het volgende:
[..]
Voorlopig is dan drie jaar. Mits ze er niet eerder word uitgegooid, wat ik me goed kan voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |