550.000 kijkers is nog altijd 2x zoveel als een van de beste sportprogramma Holland Sportquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe is het met de kijkcijfers eigenlijk?
great......quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Barbara met een groot interview in AD vandaag. Ze vindt Voetbal Insite helemaal geweldig om te doen en gaat voorlopig zeker niet weg....
Dan ga ik voorlopig ook niet meer kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Barbara met een groot interview in AD vandaag. Ze vindt Voetbal Insite helemaal geweldig om te doen en gaat voorlopig zeker niet weg....
Helaas, ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Voorlopig is dan drie jaar. Mits ze er niet eerder word uitgegooid, wat ik me goed kan voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga ik voorlopig ook niet meer kijken.
Kan me niet voorstellen dat er geen actie wordt ondernomen als de belangstelling voor dat programma heel erg terugloopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:48 schreef gras het volgende:
[..]
Voorlopig is dan drie jaar. Mits ze er niet eerder word uitgegooid, wat ik me goed kan voorstellen.
Dan krijgt barbara het weer zwaar met 2 van die verbaal sterke personen aan de tafel. (rené vd Gijp en Johan Derksen).quote:
Rosenberg scoort nog wel eens. Barbara schiet ze alleen maar in eigen doelquote:Op woensdag 23 november 2005 20:09 schreef BennyNL het volgende:
de laatste aflevering viel mee, maar ik snap echt niet waarom zij daar nog zit. ze is de rosenberg van de presentatoren
Verbaal behoorlijk aanwezig is misschien beter.quote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef twi het volgende:
Rene vd Gijp verbaal sterk?Hij kraamt een hoop onzin uit maar op argumenten kan je hem in elk geval nooit betrappen
Ik vind hem eigenlijk voortdurend niet leuk en iets zinnigs heeft hij ook al niet te melden. Pluspuntje is dat Babs niet erg uit de toon valt als Gijp aanwezig is.quote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
René vd Gijp kan nog weleens leuk zijn
ben gek op die kerel zo grappigquote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
René vd Gijp kan nog weleens leuk zijn
Is dit een hele subtiele verzijing naar haar geaardheid?quote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Barbara schiet ze alleen maar in eigen doel
Volgens mij had je bij het vorige format een stuk meer vragen in de uitzending, of niet? Met enig geluk worden er nu per uitzending 2 gesteld. En dan meestal achteraf, wanneer ze het al over 't betreffende onderwerp hebben gehad...quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Paar vraagjes insturen dan maar, kwestie van gewenning. Eigen naam, vriendin, kat, zwager, wat ASWHers.
Ik dacht al dat ie hier ergens vandaan moest komenquote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef twi het volgende:
Ah, het eerste berichtje van cultheld is in elk geval doorgedrongen tot het begin van de uitzending
HSV schijnt serieus achter Huntelaar aan te zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuws van JD dit keer?
Jouw wereldje reikt niet verder dan fok? Half Nederland gebruikt de term "Duivendrecht"quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef twi het volgende:
Nouja, er is niemand anders die zo schlemielig is om "Duivendrecht" te gebruiken, dus dat kan niet missen natuurlijk.
hopenlijk nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
hmms nog een sportzender...Zal ook wel weer flink achter de decoder gaan.
Misschien als ze op de ringweg Amsterdam rijden, maar ik vrees toch dat zelfs je mede-PSV'ers hier op 't forum die naam vrij belachelijk vinden.quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw wereldje reikt niet verder dan fok? Half Nederland gebruikt de term "Duivendrecht"
Ik ken genoeg mensen die met "de boys uit Duivendrecht" aan Ajax refereren. Maar mijn kennissenkring bevindt zich dan ook ergens anders dan op fok.quote:Op maandag 28 november 2005 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien als ze op de ringweg Amsterdam rijden, maar ik vrees toch dat zelfs je mede-PSV'ers hier op 't forum die naam vrij belachelijk vinden.
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef cultheld het volgende:
Jouw wereldje reikt niet verder dan fok? Half Nederland gebruikt de term "Duivendrecht"
dat zegt meer over jouw kennissenkringquote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die met "de boys uit Duivendrecht" aan Ajax refereren. Maar mijn kennissenkring bevindt zich dan ook ergens anders dan op fok.
Rotterdam, Utrecht en Den Haag bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.
Dit heb ik er niet uit kunnen halen maar grote kans dat 'ie achter de decoder gaat.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
ik kende de term anders nietquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.
Live voetbal zit natuurlijk bijna altijd achter de decoder.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
Waaromquote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef pascalheister het volgende:
Cocu verstandige keus om niet naar SCUM te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |