550.000 kijkers is nog altijd 2x zoveel als een van de beste sportprogramma Holland Sportquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe is het met de kijkcijfers eigenlijk?
great......quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Barbara met een groot interview in AD vandaag. Ze vindt Voetbal Insite helemaal geweldig om te doen en gaat voorlopig zeker niet weg....
Dan ga ik voorlopig ook niet meer kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Barbara met een groot interview in AD vandaag. Ze vindt Voetbal Insite helemaal geweldig om te doen en gaat voorlopig zeker niet weg....
Helaas, ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Voorlopig is dan drie jaar. Mits ze er niet eerder word uitgegooid, wat ik me goed kan voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan ga ik voorlopig ook niet meer kijken.
Kan me niet voorstellen dat er geen actie wordt ondernomen als de belangstelling voor dat programma heel erg terugloopt.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:48 schreef gras het volgende:
[..]
Voorlopig is dan drie jaar. Mits ze er niet eerder word uitgegooid, wat ik me goed kan voorstellen.
Dan krijgt barbara het weer zwaar met 2 van die verbaal sterke personen aan de tafel. (rené vd Gijp en Johan Derksen).quote:
Rosenberg scoort nog wel eens. Barbara schiet ze alleen maar in eigen doelquote:Op woensdag 23 november 2005 20:09 schreef BennyNL het volgende:
de laatste aflevering viel mee, maar ik snap echt niet waarom zij daar nog zit. ze is de rosenberg van de presentatoren
Verbaal behoorlijk aanwezig is misschien beter.quote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef twi het volgende:
Rene vd Gijp verbaal sterk?Hij kraamt een hoop onzin uit maar op argumenten kan je hem in elk geval nooit betrappen
Ik vind hem eigenlijk voortdurend niet leuk en iets zinnigs heeft hij ook al niet te melden. Pluspuntje is dat Babs niet erg uit de toon valt als Gijp aanwezig is.quote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
René vd Gijp kan nog weleens leuk zijn
ben gek op die kerel zo grappigquote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
René vd Gijp kan nog weleens leuk zijn
Is dit een hele subtiele verzijing naar haar geaardheid?quote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Barbara schiet ze alleen maar in eigen doel
Volgens mij had je bij het vorige format een stuk meer vragen in de uitzending, of niet? Met enig geluk worden er nu per uitzending 2 gesteld. En dan meestal achteraf, wanneer ze het al over 't betreffende onderwerp hebben gehad...quote:Op maandag 28 november 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Paar vraagjes insturen dan maar, kwestie van gewenning. Eigen naam, vriendin, kat, zwager, wat ASWHers.
Ik dacht al dat ie hier ergens vandaan moest komenquote:Op maandag 28 november 2005 20:34 schreef twi het volgende:
Ah, het eerste berichtje van cultheld is in elk geval doorgedrongen tot het begin van de uitzending
HSV schijnt serieus achter Huntelaar aan te zitten.quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuws van JD dit keer?
Jouw wereldje reikt niet verder dan fok? Half Nederland gebruikt de term "Duivendrecht"quote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef twi het volgende:
Nouja, er is niemand anders die zo schlemielig is om "Duivendrecht" te gebruiken, dus dat kan niet missen natuurlijk.
hopenlijk nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
hmms nog een sportzender...Zal ook wel weer flink achter de decoder gaan.
Misschien als ze op de ringweg Amsterdam rijden, maar ik vrees toch dat zelfs je mede-PSV'ers hier op 't forum die naam vrij belachelijk vinden.quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw wereldje reikt niet verder dan fok? Half Nederland gebruikt de term "Duivendrecht"
Ik ken genoeg mensen die met "de boys uit Duivendrecht" aan Ajax refereren. Maar mijn kennissenkring bevindt zich dan ook ergens anders dan op fok.quote:Op maandag 28 november 2005 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien als ze op de ringweg Amsterdam rijden, maar ik vrees toch dat zelfs je mede-PSV'ers hier op 't forum die naam vrij belachelijk vinden.
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef cultheld het volgende:
Jouw wereldje reikt niet verder dan fok? Half Nederland gebruikt de term "Duivendrecht"
dat zegt meer over jouw kennissenkringquote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die met "de boys uit Duivendrecht" aan Ajax refereren. Maar mijn kennissenkring bevindt zich dan ook ergens anders dan op fok.
Rotterdam, Utrecht en Den Haag bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.
Dit heb ik er niet uit kunnen halen maar grote kans dat 'ie achter de decoder gaat.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
ik kende de term anders nietquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.
Live voetbal zit natuurlijk bijna altijd achter de decoder.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
Waaromquote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef pascalheister het volgende:
Cocu verstandige keus om niet naar SCUM te gaan
quote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele verzijing naar haar geaardheid?
Het is gewoon te zielig voor woorden.quote:Op maandag 28 november 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had gewoon bijna plaatsvervangende schaamte
Crosspostjequote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef pascalheister het volgende:
Cocu verstandige keus om niet naar SCUM te gaan
quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Uiteraard, op die leeftijd wil je niet teveel wedstrijden meer spelen. Dus kies je voor de club die Europees niet overwintert
net alsof ze constant zit te poepenquote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef DrDentz het volgende:
haha barbara is echt grappig dit keer, je moet alleen luisteren en soms naar die kop kijken
"en dan wil ik weten of hij bang is voor instortingsgevaar... tot zo!"
lekker om elke week te worden kapot getraptquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
WaaromWelke voetballer zou nu geen jaar in de Premier League bij een grote club willen spelen in de nadagen van z'n carriere?
Ja, en ook niet 1 keerquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef DeTolk het volgende:
ook die vergissing wie nu de oudste Koeman is.
toch maar even de herhalings kijken... begin is al plaatsvervangend...quote:Op maandag 28 november 2005 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Matige uitzending..
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Babs vond het jammer van Derksen, maar het is uitgepraat. Excuses heeft hij niet gemaakt.
BB schrijft zelf haar script denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Lionheaad het volgende:
BB: Ronald Koeman hoe is het nu??
RK: Het gaat goed, aleen voetballend gaat het niet voor de wind..
BB: ja, dat klopt. Waar ligt dat aan??
Wat een briljante vraag weer! Als hij dat nou wist, dan hed hij de problemen niet meer gehad....duh...
Beetje de cliche dingetjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat E. Koeman gast was, maar dat hij in dit hele topic niet is genoemd. Zei hij wel iets?
Hopelijk wordt BB na de winterstop ontslagen en komt er een nieuwe spits, want scoren kan ze niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
De kijkcijfers lagen gisteren op 480.000, vorige week nog 550.000.
Ze vroegen vaak dingen over Blind en over z'n broer...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat E. Koeman gast was, maar dat hij in dit hele topic niet is genoemd. Zei hij wel iets?
Iddquote:Op maandag 28 november 2005 21:22 schreef clauwheee het volgende:
Barbara![]()
Wat zeg ik nouStilte...Johan helpt dr ff
Zoals iedere trainer/speler. Alle spontaniteit is eruit getrapt door mediatrainers.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Sympathieke vent Erwin Koeman, maar dodelijk saai als gast.
Adriaanse, Jans, Stevens, Maaskant...Maar om die nu iedere week uit te nodigen. Verder zou Van Gaal moeten komen zodat het vuurwerk wordtquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zoals iedere trainer/speler. Alle spontaniteit is eruit getrapt door mediatrainers.
Bij Lucius niet hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zoals iedere trainer/speler. Alle spontaniteit is eruit getrapt door mediatrainers.
Dat heb je al vaker geroepen, maar nogmaals: waar bleek het uit?quote:
Tom Egberts heeft wel iets meer krediet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wat doet ze in hemelsnaam verkeerd. Ze stelt de juiste vragen houdt het gesprek aan de gang. Dat ze niet serieus wordt genomen door5 de gesprekspartners heeft niks met haar te maken. Dat ít in het hoof van Derksen en andere macho's. Heerlijk hoe ze haar mening over Verdonk geeft terwijl Derksen daar als reactionaire male VVDér het niet mee eens is. Ze doet het gewoon goed. Ik hebh Tom kEgberts zondagavond tien keer meer de mist in zien gaan en daar hoor je niks over.
Misschien wel, maar het blijft stuntelen met de goede man.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tom Egberts heeft wel iets meer krediet.
Ik denk vanwege die halfslachtige poging tot interactiviteit... (je kan via de Site vragen stellen.)quote:Op zondag 4 december 2005 12:58 schreef twi het volgende:
Na meer dan 2 jaar vraag ik me trouwens ineens af waarom dat programma nu precies Voetbal Insite heet...
VD Gijp is juist tof (puur voor de humor dan).quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
Weer een uitzending om over te slaan.
Gasten: Gertjan Verbeek en René van der Gijp.
Toch heb ik liever vd Gijp dan Kieft. Al zit vd Gijp er de laatste tijd wel erg vaakquote:Op maandag 5 december 2005 17:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
vd Gijp praat als een alcoholist die nooit nadenkt over zn teksten en quasi-grappig probeert te doen, maar inhoudelijk geen fuck te melden heeft...
Het is ooit begonnen als Sport aan Tafel. Later werd dat Voetbal aan Tafel. Vervolgens ging men over naar RTL's eigen productiemaatschappij terwijl de rechten van de naam (in ieder geval Sport aan Tafel) nog bij Endemol lag. Toen zijn ze gaan denken, en kwam iemand met de vondst Voetbal Insite. (het kan geen toeval zijn dat deze initialen dicht bij VI, liggen het blad waar heel toevallig de hoofdredacteur ook aan tafel.....etc.)quote:Op zondag 4 december 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat heb ik ook nooit begrepen. Het is een soort combinatie van Insight en Inside, denk ik.
Ik ken de geschiedenis wel, maar Insite is toch vreemd?! Het is niet eens een bestaand woord.quote:Op maandag 5 december 2005 18:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen als Sport aan Tafel. Later werd dat Voetbal aan Tafel. Vervolgens ging men over naar RTL's eigen productiemaatschappij terwijl de rechten van de naam (in ieder geval Sport aan Tafel) nog bij Endemol lag. Toen zijn ze gaan denken, en kwam iemand met de vondst Voetbal Insite. (het kan geen toeval zijn dat deze initialen dicht bij VI, liggen het blad waar heel toevallig de hoofdredacteur ook aan tafel.....etc.)
Kan vanalles wezen, voetbal-inside.nl (met een DEE dus) het internet adres kan al geclaimd zijn, of de naam lag al vast ergens ? Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.quote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis wel, maar Insite is toch vreemd?! Het is niet eens een bestaand woord.
Dat was wel jammer inderdaadquote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
DerksenMoet het grapje nog verpesten door alsnog een sneer naar Petrovic te maken.Ga er dan grappig op in man doe normaal zeg.
Dat was een nasynchronisatiequote:Op maandag 5 december 2005 21:07 schreef DrDentz het volgende:
waarom praat die japanner zo raar dan? net een geit
Megoolquote:Op maandag 5 december 2005 21:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Och jee, de alcoholist is er weer... in pak
Wat een megool
Vrouwen en techniek .....quote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef Ciscus het volgende:
ze probeert even een email te zoeken.....succes babsie!!
Het is inderdaad niet echt slecht vanavond!quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef Mordaz het volgende:
Het was even wennen, maar ik moet zeggen dat BB wel steeds beter in haar rol komt. Toch blijft JD wel de 'drager' van het programma. Pluim voor BB!
Het kan zeker nog beter allemaal, ben ik met je eens. Maar vergeleken met het begin (en met WG nog in het achterhoofd, die was echt top), maakt ze toch wel vorderingen. Ik vind het nu niet meer zo onaangenaam om naar te kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ze leest mn gedachten...
Als ik nou nog 23 uur nadenk over wat er beter kan, en ze dat allemaal oppikt, zou het nog wat kunnen worden.
ik heb geen voetbal gezien dit weekendquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hadden we nog niet gezien ook, matige aflevering tot nu toe.
eerder een wereldvreemd kindjequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef DrDentz het volgende:
moet je die evil lach van barbara zo horen
net een heks!
Ik vond 'm wel grappig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:13 schreef Cassii het volgende:
van der Gijp mag echt weg, hij is niet grappig en dat is toch zijn doel in het programma want over voetbal lult die ook maar wat.
dat zegt veel over jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig!
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Prachtig al die mensen die zeiken maar toch elke week weer braaf om maandagavond op de bank zitten voor een ogenschijnlijk saai uurtje Voetbal Insite.
Studio Voetbal heeft geen beelden gecompenseerd door goede presentator.
Café Sport heeft een net iets te hoog Kopspijkers-gehalte
Wat blijft dan over? ... juist.
Natuurlijk is het allemaal niet even leuk, en missen we allen WG die monddood gemaakt wordt bij Talpa, maar het blijft nog steeds het beste voetbalprogramma op de TV. Het liefst zou ik Derksen en Borst aan één tafel willen zien, maargoed Derksen alleen is al de moeite waard om te kijken.
De gasten kunnen mijn niet of nauwelijks bekoren, maar dat was voorgaande jaren ook wel. Het zijn vaak dezelfde gasten en weinig mensen die kleurgeven aan het programma. Dat gezeik op VD Gijp vind ik echt onzin, alsof Kieft met zijn lieve antwoordjes zo leuk is om naar te kijken. V. De afleveringen met VD Gijp, V. Hanegem en Derksen zijn nog altijd het leukst (qua humor).
Barbara, tsjah wat kan je erover zeggen. Het is niet makkelijk om als vrouw WG op te moeten volgen in een mannenprogramma, maargoed begin er dan niet aan zou ik zeggen. Toch heeft ze mij inmiddels wel overtuigt en neem ik het niet meer zo nauw. Ze weet Derksen aardig te bestrijden en Derksen zelf heeft het strijdbijltje ook wel neergegooid en 'accepteerd' haar. Die twee samen hebben soms geweldige dialogen gewoon (zoals idd Verdonk beleid).
Je moet wel met een erg grote plaat voor je kop rondlopen om te denken dat dit programma niveau heeft. Het niveau is gewoon giga gezakt. Die "geweldige" dialogen zijn op 1 hand te tellen per seizoen. Wat een genot.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Prachtig al die mensen die zeiken maar toch elke week weer braaf om maandagavond op de bank zitten voor een ogenschijnlijk saai uurtje Voetbal Insite.
Studio Voetbal heeft geen beelden
Café Sport heeft een net iets te hoog Kopspijkers-gehalte
Wat blijft dan over? ... juist.
Natuurlijk is het allemaal niet even leuk, en missen we allen WG die monddood gemaakt wordt bij Talpa, maar het blijft nog steeds het beste voetbalprogramma op de TV. Het liefst zou ik Derksen en Borst aan één tafel willen zien, maargoed Derksen alleen is al de moeite waard om te kijken.
De gasten kunnen mijn niet of nauwelijks bekoren, maar dat was voorgaande jaren ook wel. Het zijn vaak dezelfde gasten en weinig mensen die kleurgeven aan het programma. Dat gezeik op VD Gijp vind ik echt onzin, alsof Kieft met zijn lieve antwoordjes zo leuk is om naar te kijken. V. De afleveringen met VD Gijp, V. Hanegem en Derksen zijn nog altijd het leukst (qua humor).
Barbara, tsjah wat kan je erover zeggen. Het is niet makkelijk om als vrouw WG op te moeten volgen in een mannenprogramma, maargoed begin er dan niet aan zou ik zeggen. Toch heeft ze mij inmiddels wel overtuigt en neem ik het niet meer zo nauw. Ze weet Derksen aardig te bestrijden en Derksen zelf heeft het strijdbijltje ook wel neergegooid en 'accepteerd' haar. Die twee samen hebben soms geweldige dialogen gewoon (zoals idd Verdonk beleid).
Wie zegt dat dit programma niveau heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je moet wel met een erg grote plaat voor je kop rondlopen om te denken dat dit programma niveau heeft. Het niveau is gewoon giga gezakt. Die "geweldige" dialogen zijn op 1 hand te tellen per seizoen. Wat een genot.
Ik zeg enkel: het is bagger en veel verbetering valt er niet te verwachten...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit programma niveau heeft?
Ik zeg enkel: het beste voetbalprogramma
True, maar dan moet je mij niet quoten.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik zeg enkel: het is bagger en veel verbetering valt er niet te verwachten...
Jawel, want ik vind dat je het nog te positief brengt...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
True, maar dan moet je mij niet quoten.
Whaw, ach, we worden sowieso nergens meer verwend als voetbaliefhebbers mits je geen abonnement hebt op bv Canal +, Versatel e.d. Talpa is poeslief, Studio Voetbal zonder beelden mist toch echt iets, en Cafe Sport is gewoon Kopspijkers 2. Erg jammer allemaal, en tot overmaat van ramp is Voetbal Insite ook totaal ingestort.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jawel, want ik vind dat je het nog te positief brengt...
zullen we dan meteen de laatste oneffenheden wegwerken?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
En nu zitten we grotendeels op een lijn...
Je hoeft mij niet proberen te provoceren hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
FORZA NEC
1-0 ole ole
Ja, ben NECfan
Nee, want die instelling hebben wij gemeen...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet proberen te provoceren hoor![]()
Ik doe niet aan (aarts)rivaliteit. Ik ben een aangewaaide Vitesse supporter (vanaf 11jr).
Ik heb dan ook helemaal niets tegen NEC (of De Graafschap).
Het is leuk om te zien op de wedstrijddag zelf, maar alle heisa eromheen boeien me niets.
Of krijg ik dan nu te horen dat ik geen echte supporter ben?![]()
eehhhh...Waarom kijk je dan iedere weekquote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik zeg enkel: het is bagger en veel verbetering valt er niet te verwachten...
Daarom dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Er is maandag toch niets anders op tv.
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Barbara nu bij de Wereld draait door. Ze vind het wel lekker gaan
ik zie een parallel met Rosenbergquote:Op donderdag 8 december 2005 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is denk ik een poging om het beste uit Babs te halen, zeggen dat het steeds beter gaat.
de populist Derksen zit alleen maar in zichzelf te lachen om haar knulligheid en is allang blij dattie wat extra cash binnenkrijgt om zn alimentaties van te betalenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Blijkbaar wordt er na zo'n uitzending geen evaluatiegesprek gevoerd met kritische punten die naar boven komen. dus Derksen en de rest van het team vinden het blijkbaar dan ook lekker gaan.
Wat kan jij dom praten. Iedereen die zijn programma's al een tijdje volgt, weet dat hij dat grapje al een keer eerder heeft gemaakt. Als je je een klein beetje zou verdiepen in zijn leven, weet je dat zijn 1e vrouw is overleden (daar zal hij geen alim. aan betalen) en hij nu bij zijn 2e vrouw is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:57 schreef BennyNL het volgende:
[..]
is allang blij dattie wat extra cash binnenkrijgt om zn alimentaties van te betalen
een derksen groupiequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wat kan jij dom praten. Iedereen die zijn programma's al een tijdje volgt, weet dat hij dat grapje al een keer eerder heeft gemaakt. Als je je een klein beetje zou verdiepen in zijn leven, weet je dat zijn 1e vrouw is overleden (daar zal hij geen alim. aan betalen) en hij nu bij zijn 2e vrouw is.
Kansloze opmerking van je.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro zit er maandag.
jemig wat een sletquote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze natuurlijk aan Hedwiges vragen wat hij ervan vind dat de Jong ervoor kiest weg te gaan
En maar weer klagen...als het zo erg is, kom dan ook niet in de verleiding.quote:Op maandag 12 december 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gelukkig is het vanavond voetbal, kom ik niet in de verleiding naar dit kutprogramma te kijken.
Nee inderdaad, maar alle overige televisiekanalen doen collectief wel enorm veel moeite om te zorgen dat er geen leuk alternatief is op de maandagavond.quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En maar weer klagen...als het zo erg is, kom dan ook niet in de verleiding.
Niemand verplicht je te kijken.
En vaak als de discussie net op gang komt is het weer tijd voor de samenvattingen die iedereen de dag ervoor ook al bij Talpa heeft gezienquote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het ergste van dit programma vind ik nog steeds dat het gewoon te kort is om echt een interessante discussie te kunnen voorschotelen. Anderhalve vraag, reclame, een vraag, wat samenvattingen, reclame en bij terugkomst de mededeling dat er helaas geen tijd meer is voor vragen, maar hartelijk dank aan de gasten en tot volgende week...
Inderdaad, dat is gewoon een zapmoment. Het aller-ergste is nog dat RTL daar ook gewoon miljoenen voor heeft betaald.quote:Op maandag 12 december 2005 19:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En vaak als de discussie net op gang komt is het weer tijd voor de samenvattingen die iedereen de dag ervoor ook al bij Talpa heeft gezien.
Ach, die Maduro heeft gewoon weinig interessants te vertellen. Dat weet je al als je zo'n jongen uitnodigd. De Jong, Maduro, Emanuelson. Dan is zelfs de media-getrainde Sneijder nog spontaner in de uitzending. Maar eigenlijk moet je de spelers van tegenwoordig gewoon mijden. Ze zeggen niets negatiefs over hun eigen ploeg/club, brengen nooit interessante info, hebben nooit een mening over een andere club.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Royal_Flush het volgende:
Dit is gewoon de Barbara Barend en Maduro show.Wat 'n slappe uitzending vanavond.Je zou bijna zeggen dat Feyenoord-PSV niet gespeeld werd afgelopen weekend...
Inderdaad.Ze hebben 't wel lang over Vitesse-Ajax,'n wedstrijd waarin Maduro niet eens meespeelde.Hij was er zelfs niet eens aanwezig!!Raar......quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat het maar 2 minuten over Feyenoord-PSV ging.
Briljant ideequote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef H.Flick het volgende:
Je moet gewoon een paar van dat soort gasten tegelijk uitnodigen, aan een tafel zetten en ze een beetje over voetbal laten ouwehoeren. Geen fragmentjes, geen prijsvragen, geen BB en geen JD.
Erg kort door de bocht weer.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef The_M het volgende:
Jeeezus, het enige wat ze over de topper (nr 1 tegen nr 2!!!!!) Feyenoord-PSV hebben gezegd is dat Cocu irritant was na de wedstrijd.......En voor de rest was het weer ajax, ajax en nog een ajax![]()
Werd er ook 'n beetje kotsziek van.Dat doet die van Barend maar in haar eigen tijd,bij AT5......quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef The_M het volgende:
Jeeezus, het enige wat ze over de topper (nr 1 tegen nr 2!!!!!) Feyenoord-PSV hebben gezegd is dat Cocu irritant was na de wedstrijd.......En voor de rest was het weer ajax, ajax en nog een ajax![]()
(En Jack van Gelder presenteerde het niet eens)
Wat 2 overwinningen op rij wel niet kan doen.....quote:
Hij blijft vooropig nog bij ajax en voelt zich het best op het middelveldquote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
Heb er weer niks van gezien, had Maduro nog iets?
Wat 105 jaar aan clubgeschiedenis wel niet kan doenquote:Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Wat 2 overwinningen op rij wel niet kan doen.....![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat 105 jaar aan clubgeschiedenis wel niet kan doen
![]()
Dat is 't enige wat jullie kunnen zeggenquote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou nu nog lachen nu het nog kan
wie het laatst lacht....
Sorry,maar ik kom niet meer bij van onze Amsterdamse "vrienden".Wat 'n humor.Ik moet 't ze nageven,als ik 11 punten achterstond op de Top 3 zou ik niet kunnen lachenquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Uitgelachen, Royal_Flush?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja laat hem maar lachen suijk, ze staan ook eens bovenaan sind 1999
Dat is een lange tijd, dan kan ik geloven dat je blij bent.
Hé erwtensoep,tomatensoep,kippensoep of wat 't ook mag zijn.Heb je nog meer humor........quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god het gaat ook een keer over Ajax hoor. Als Lucius er zit dan gaat het voor 90% over psv, als Verbeek er zit voor 90% over heereveen, gisteren bij Studio Voetbal ging het voor 90% over feyenoort. Kortom het valt allemaal wel mee.
Ik heb zelf trouwens liever dat ze alleen 'experts' uitnodigen ipv spelers/trainers, want die hebben toch niets te melden.
Jongens,ik stel voor dat Tomatensoep z'n eigen topic moet hebben.Onze Mokumse vriend heeft zware humor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is erwtensoep
Maar het woordje erwten leer je later wel op de basischool
Het is Heerenveenquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god het gaat ook een keer over Ajax hoor. Als Lucius er zit dan gaat het voor 90% over psv, als Verbeek er zit voor 90% over heereveen, gisteren bij Studio Voetbal ging het voor 90% over feyenoort. Kortom het valt allemaal wel mee.
Ik heb zelf trouwens liever dat ze alleen 'experts' uitnodigen ipv spelers/trainers, want die hebben toch niets te melden.
Kun jij ook daar gokken.quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze hebben weer internet in de kliniek
fijn dat je weer in ons midden aanwezig kunt zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze hebben weer internet in de kliniek
Het is een verschrikkelijk trieste aflevering.quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
De herh. is dus niet de moeite waard?
Ik schat de inhoud serieus op 85 a 90% Ajax.quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
Het was na de topper van het afgelopen weekend - zeker omdat het ook nog eens een interessante wedstrijd was - en na de loting voor het WK en weet ik veel wat, inderdaad wel érg veel Ajax.
Was gewoon Barend & Maduro!!Belachelijk dat 't bijna alleen maar over die club uit Amsterdam ging,vooral als je nagaat wat er dit weekend allemaal is gebeurd(loting,Feyenoord-PSV).....quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
De herh. is dus niet de moeite waard?
Die Barend is gewoon de storende factor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Bonobo11 het volgende:
OK dan ga ik spuiten en slikken kijken,
als zelfs Tong80 het bagger vond
Ze is totaal ongeschikt voor deze manier van presenteren. Ik snap niet dat ze er zo'n lichtgewicht naast zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij sterft ze gewoon vd zenuwen. Als je ziet hoe panisch ze reageert na die grapjes van Willem (over snor/DeGuzman) en Derksen (over bal en liefde)...![]()
Afgelopen dinsdag was de interesse in de enkel van Maduro bij PSV'ers en Feyenoorders erg hoog. Ze hebben er zelfs een plaatje van gepost in hun eigen topic, die Rotterdammersquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dit is toch wel het dieptepunt. De enkel van Maduro. Maduro heeft een sterke enkel. Wat een nieuwswaarde voor de voetballiefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |