Dat heb je al vaker geroepen, maar nogmaals: waar bleek het uit?quote:
Tom Egberts heeft wel iets meer krediet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wat doet ze in hemelsnaam verkeerd. Ze stelt de juiste vragen houdt het gesprek aan de gang. Dat ze niet serieus wordt genomen door5 de gesprekspartners heeft niks met haar te maken. Dat ít in het hoof van Derksen en andere macho's. Heerlijk hoe ze haar mening over Verdonk geeft terwijl Derksen daar als reactionaire male VVDér het niet mee eens is. Ze doet het gewoon goed. Ik hebh Tom kEgberts zondagavond tien keer meer de mist in zien gaan en daar hoor je niks over.
Misschien wel, maar het blijft stuntelen met de goede man.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tom Egberts heeft wel iets meer krediet.
Ik denk vanwege die halfslachtige poging tot interactiviteit... (je kan via de Site vragen stellen.)quote:Op zondag 4 december 2005 12:58 schreef twi het volgende:
Na meer dan 2 jaar vraag ik me trouwens ineens af waarom dat programma nu precies Voetbal Insite heet...
VD Gijp is juist tof (puur voor de humor dan).quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
Weer een uitzending om over te slaan.
Gasten: Gertjan Verbeek en René van der Gijp.
Toch heb ik liever vd Gijp dan Kieft. Al zit vd Gijp er de laatste tijd wel erg vaakquote:Op maandag 5 december 2005 17:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
vd Gijp praat als een alcoholist die nooit nadenkt over zn teksten en quasi-grappig probeert te doen, maar inhoudelijk geen fuck te melden heeft...
Het is ooit begonnen als Sport aan Tafel. Later werd dat Voetbal aan Tafel. Vervolgens ging men over naar RTL's eigen productiemaatschappij terwijl de rechten van de naam (in ieder geval Sport aan Tafel) nog bij Endemol lag. Toen zijn ze gaan denken, en kwam iemand met de vondst Voetbal Insite. (het kan geen toeval zijn dat deze initialen dicht bij VI, liggen het blad waar heel toevallig de hoofdredacteur ook aan tafel.....etc.)quote:Op zondag 4 december 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat heb ik ook nooit begrepen. Het is een soort combinatie van Insight en Inside, denk ik.
Ik ken de geschiedenis wel, maar Insite is toch vreemd?! Het is niet eens een bestaand woord.quote:Op maandag 5 december 2005 18:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen als Sport aan Tafel. Later werd dat Voetbal aan Tafel. Vervolgens ging men over naar RTL's eigen productiemaatschappij terwijl de rechten van de naam (in ieder geval Sport aan Tafel) nog bij Endemol lag. Toen zijn ze gaan denken, en kwam iemand met de vondst Voetbal Insite. (het kan geen toeval zijn dat deze initialen dicht bij VI, liggen het blad waar heel toevallig de hoofdredacteur ook aan tafel.....etc.)
Kan vanalles wezen, voetbal-inside.nl (met een DEE dus) het internet adres kan al geclaimd zijn, of de naam lag al vast ergens ? Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.quote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis wel, maar Insite is toch vreemd?! Het is niet eens een bestaand woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |