Dat heb je al vaker geroepen, maar nogmaals: waar bleek het uit?quote:
Tom Egberts heeft wel iets meer krediet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wat doet ze in hemelsnaam verkeerd. Ze stelt de juiste vragen houdt het gesprek aan de gang. Dat ze niet serieus wordt genomen door5 de gesprekspartners heeft niks met haar te maken. Dat ít in het hoof van Derksen en andere macho's. Heerlijk hoe ze haar mening over Verdonk geeft terwijl Derksen daar als reactionaire male VVDér het niet mee eens is. Ze doet het gewoon goed. Ik hebh Tom kEgberts zondagavond tien keer meer de mist in zien gaan en daar hoor je niks over.
Misschien wel, maar het blijft stuntelen met de goede man.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tom Egberts heeft wel iets meer krediet.
Ik denk vanwege die halfslachtige poging tot interactiviteit... (je kan via de Site vragen stellen.)quote:Op zondag 4 december 2005 12:58 schreef twi het volgende:
Na meer dan 2 jaar vraag ik me trouwens ineens af waarom dat programma nu precies Voetbal Insite heet...
VD Gijp is juist tof (puur voor de humor dan).quote:Op maandag 5 december 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
Weer een uitzending om over te slaan.
Gasten: Gertjan Verbeek en René van der Gijp.
Toch heb ik liever vd Gijp dan Kieft. Al zit vd Gijp er de laatste tijd wel erg vaakquote:Op maandag 5 december 2005 17:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
vd Gijp praat als een alcoholist die nooit nadenkt over zn teksten en quasi-grappig probeert te doen, maar inhoudelijk geen fuck te melden heeft...
Het is ooit begonnen als Sport aan Tafel. Later werd dat Voetbal aan Tafel. Vervolgens ging men over naar RTL's eigen productiemaatschappij terwijl de rechten van de naam (in ieder geval Sport aan Tafel) nog bij Endemol lag. Toen zijn ze gaan denken, en kwam iemand met de vondst Voetbal Insite. (het kan geen toeval zijn dat deze initialen dicht bij VI, liggen het blad waar heel toevallig de hoofdredacteur ook aan tafel.....etc.)quote:Op zondag 4 december 2005 13:08 schreef H.Flick het volgende:
Dat heb ik ook nooit begrepen. Het is een soort combinatie van Insight en Inside, denk ik.
Ik ken de geschiedenis wel, maar Insite is toch vreemd?! Het is niet eens een bestaand woord.quote:Op maandag 5 december 2005 18:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het is ooit begonnen als Sport aan Tafel. Later werd dat Voetbal aan Tafel. Vervolgens ging men over naar RTL's eigen productiemaatschappij terwijl de rechten van de naam (in ieder geval Sport aan Tafel) nog bij Endemol lag. Toen zijn ze gaan denken, en kwam iemand met de vondst Voetbal Insite. (het kan geen toeval zijn dat deze initialen dicht bij VI, liggen het blad waar heel toevallig de hoofdredacteur ook aan tafel.....etc.)
Kan vanalles wezen, voetbal-inside.nl (met een DEE dus) het internet adres kan al geclaimd zijn, of de naam lag al vast ergens ? Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.quote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis wel, maar Insite is toch vreemd?! Het is niet eens een bestaand woord.
Dat was wel jammer inderdaadquote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef tong80 het volgende:
DerksenMoet het grapje nog verpesten door alsnog een sneer naar Petrovic te maken.Ga er dan grappig op in man doe normaal zeg.
Dat was een nasynchronisatiequote:Op maandag 5 december 2005 21:07 schreef DrDentz het volgende:
waarom praat die japanner zo raar dan? net een geit
Megoolquote:Op maandag 5 december 2005 21:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Och jee, de alcoholist is er weer... in pak
Wat een megool
Vrouwen en techniek .....quote:Op maandag 5 december 2005 21:15 schreef Ciscus het volgende:
ze probeert even een email te zoeken.....succes babsie!!
Het is inderdaad niet echt slecht vanavond!quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef Mordaz het volgende:
Het was even wennen, maar ik moet zeggen dat BB wel steeds beter in haar rol komt. Toch blijft JD wel de 'drager' van het programma. Pluim voor BB!
Het kan zeker nog beter allemaal, ben ik met je eens. Maar vergeleken met het begin (en met WG nog in het achterhoofd, die was echt top), maakt ze toch wel vorderingen. Ik vind het nu niet meer zo onaangenaam om naar te kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ze leest mn gedachten...
Als ik nou nog 23 uur nadenk over wat er beter kan, en ze dat allemaal oppikt, zou het nog wat kunnen worden.
ik heb geen voetbal gezien dit weekendquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hadden we nog niet gezien ook, matige aflevering tot nu toe.
eerder een wereldvreemd kindjequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef DrDentz het volgende:
moet je die evil lach van barbara zo horen
net een heks!
Ik vond 'm wel grappig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:13 schreef Cassii het volgende:
van der Gijp mag echt weg, hij is niet grappig en dat is toch zijn doel in het programma want over voetbal lult die ook maar wat.
dat zegt veel over jouquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel grappig!
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Prachtig al die mensen die zeiken maar toch elke week weer braaf om maandagavond op de bank zitten voor een ogenschijnlijk saai uurtje Voetbal Insite.
Studio Voetbal heeft geen beelden gecompenseerd door goede presentator.
Café Sport heeft een net iets te hoog Kopspijkers-gehalte
Wat blijft dan over? ... juist.
Natuurlijk is het allemaal niet even leuk, en missen we allen WG die monddood gemaakt wordt bij Talpa, maar het blijft nog steeds het beste voetbalprogramma op de TV. Het liefst zou ik Derksen en Borst aan één tafel willen zien, maargoed Derksen alleen is al de moeite waard om te kijken.
De gasten kunnen mijn niet of nauwelijks bekoren, maar dat was voorgaande jaren ook wel. Het zijn vaak dezelfde gasten en weinig mensen die kleurgeven aan het programma. Dat gezeik op VD Gijp vind ik echt onzin, alsof Kieft met zijn lieve antwoordjes zo leuk is om naar te kijken. V. De afleveringen met VD Gijp, V. Hanegem en Derksen zijn nog altijd het leukst (qua humor).
Barbara, tsjah wat kan je erover zeggen. Het is niet makkelijk om als vrouw WG op te moeten volgen in een mannenprogramma, maargoed begin er dan niet aan zou ik zeggen. Toch heeft ze mij inmiddels wel overtuigt en neem ik het niet meer zo nauw. Ze weet Derksen aardig te bestrijden en Derksen zelf heeft het strijdbijltje ook wel neergegooid en 'accepteerd' haar. Die twee samen hebben soms geweldige dialogen gewoon (zoals idd Verdonk beleid).
Je moet wel met een erg grote plaat voor je kop rondlopen om te denken dat dit programma niveau heeft. Het niveau is gewoon giga gezakt. Die "geweldige" dialogen zijn op 1 hand te tellen per seizoen. Wat een genot.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef DeVinger het volgende:
Prachtig al die mensen die zeiken maar toch elke week weer braaf om maandagavond op de bank zitten voor een ogenschijnlijk saai uurtje Voetbal Insite.
Studio Voetbal heeft geen beelden
Café Sport heeft een net iets te hoog Kopspijkers-gehalte
Wat blijft dan over? ... juist.
Natuurlijk is het allemaal niet even leuk, en missen we allen WG die monddood gemaakt wordt bij Talpa, maar het blijft nog steeds het beste voetbalprogramma op de TV. Het liefst zou ik Derksen en Borst aan één tafel willen zien, maargoed Derksen alleen is al de moeite waard om te kijken.
De gasten kunnen mijn niet of nauwelijks bekoren, maar dat was voorgaande jaren ook wel. Het zijn vaak dezelfde gasten en weinig mensen die kleurgeven aan het programma. Dat gezeik op VD Gijp vind ik echt onzin, alsof Kieft met zijn lieve antwoordjes zo leuk is om naar te kijken. V. De afleveringen met VD Gijp, V. Hanegem en Derksen zijn nog altijd het leukst (qua humor).
Barbara, tsjah wat kan je erover zeggen. Het is niet makkelijk om als vrouw WG op te moeten volgen in een mannenprogramma, maargoed begin er dan niet aan zou ik zeggen. Toch heeft ze mij inmiddels wel overtuigt en neem ik het niet meer zo nauw. Ze weet Derksen aardig te bestrijden en Derksen zelf heeft het strijdbijltje ook wel neergegooid en 'accepteerd' haar. Die twee samen hebben soms geweldige dialogen gewoon (zoals idd Verdonk beleid).
Wie zegt dat dit programma niveau heeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je moet wel met een erg grote plaat voor je kop rondlopen om te denken dat dit programma niveau heeft. Het niveau is gewoon giga gezakt. Die "geweldige" dialogen zijn op 1 hand te tellen per seizoen. Wat een genot.
Ik zeg enkel: het is bagger en veel verbetering valt er niet te verwachten...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit programma niveau heeft?
Ik zeg enkel: het beste voetbalprogramma
True, maar dan moet je mij niet quoten.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik zeg enkel: het is bagger en veel verbetering valt er niet te verwachten...
Jawel, want ik vind dat je het nog te positief brengt...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef DeVinger het volgende:
[..]
True, maar dan moet je mij niet quoten.
Whaw, ach, we worden sowieso nergens meer verwend als voetbaliefhebbers mits je geen abonnement hebt op bv Canal +, Versatel e.d. Talpa is poeslief, Studio Voetbal zonder beelden mist toch echt iets, en Cafe Sport is gewoon Kopspijkers 2. Erg jammer allemaal, en tot overmaat van ramp is Voetbal Insite ook totaal ingestort.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jawel, want ik vind dat je het nog te positief brengt...
zullen we dan meteen de laatste oneffenheden wegwerken?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
En nu zitten we grotendeels op een lijn...
Je hoeft mij niet proberen te provoceren hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
FORZA NEC
1-0 ole ole
Ja, ben NECfan
Nee, want die instelling hebben wij gemeen...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet proberen te provoceren hoor![]()
Ik doe niet aan (aarts)rivaliteit. Ik ben een aangewaaide Vitesse supporter (vanaf 11jr).
Ik heb dan ook helemaal niets tegen NEC (of De Graafschap).
Het is leuk om te zien op de wedstrijddag zelf, maar alle heisa eromheen boeien me niets.
Of krijg ik dan nu te horen dat ik geen echte supporter ben?![]()
eehhhh...Waarom kijk je dan iedere weekquote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik zeg enkel: het is bagger en veel verbetering valt er niet te verwachten...
Daarom dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Er is maandag toch niets anders op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |