Het is inderdaad niet echt slecht vanavond!quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef Mordaz het volgende:
Het was even wennen, maar ik moet zeggen dat BB wel steeds beter in haar rol komt. Toch blijft JD wel de 'drager' van het programma. Pluim voor BB!
Het kan zeker nog beter allemaal, ben ik met je eens. Maar vergeleken met het begin (en met WG nog in het achterhoofd, die was echt top), maakt ze toch wel vorderingen. Ik vind het nu niet meer zo onaangenaam om naar te kijken.quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ze leest mn gedachten...
Als ik nou nog 23 uur nadenk over wat er beter kan, en ze dat allemaal oppikt, zou het nog wat kunnen worden.
ik heb geen voetbal gezien dit weekendquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hadden we nog niet gezien ook, matige aflevering tot nu toe.
eerder een wereldvreemd kindjequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef DrDentz het volgende:
moet je die evil lach van barbara zo horen
net een heks!
Ik vond 'm wel grappig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:13 schreef Cassii het volgende:
van der Gijp mag echt weg, hij is niet grappig en dat is toch zijn doel in het programma want over voetbal lult die ook maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |