Rotterdam, Utrecht en Den Haag bedoel je?quote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.
Dit heb ik er niet uit kunnen halen maar grote kans dat 'ie achter de decoder gaat.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
hmms nog een sportzender...Zal ook wel weer flink achter de decoder gaan.
ik kende de term anders nietquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen vooral die boertjes. De rest van Nederland gebruikt dat niet.
Live voetbal zit natuurlijk bijna altijd achter de decoder.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Positive_Thinking het volgende:
hmms nog een sportzender...Zal ook wel weer flink achter de decoder gaan.
Waaromquote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef pascalheister het volgende:
Cocu verstandige keus om niet naar SCUM te gaan
quote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele verzijing naar haar geaardheid?
Het is gewoon te zielig voor woorden.quote:Op maandag 28 november 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had gewoon bijna plaatsvervangende schaamte
Crosspostjequote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef pascalheister het volgende:
Cocu verstandige keus om niet naar SCUM te gaan
quote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef twi het volgende:
Uiteraard, op die leeftijd wil je niet teveel wedstrijden meer spelen. Dus kies je voor de club die Europees niet overwintert
net alsof ze constant zit te poepenquote:Op maandag 28 november 2005 20:58 schreef DrDentz het volgende:
haha barbara is echt grappig dit keer, je moet alleen luisteren en soms naar die kop kijken
"en dan wil ik weten of hij bang is voor instortingsgevaar... tot zo!"
lekker om elke week te worden kapot getraptquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
WaaromWelke voetballer zou nu geen jaar in de Premier League bij een grote club willen spelen in de nadagen van z'n carriere?
Ja, en ook niet 1 keerquote:Op maandag 28 november 2005 21:26 schreef DeTolk het volgende:
ook die vergissing wie nu de oudste Koeman is.
toch maar even de herhalings kijken... begin is al plaatsvervangend...quote:Op maandag 28 november 2005 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Matige uitzending..
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Babs vond het jammer van Derksen, maar het is uitgepraat. Excuses heeft hij niet gemaakt.
BB schrijft zelf haar script denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Lionheaad het volgende:
BB: Ronald Koeman hoe is het nu??
RK: Het gaat goed, aleen voetballend gaat het niet voor de wind..
BB: ja, dat klopt. Waar ligt dat aan??
Wat een briljante vraag weer! Als hij dat nou wist, dan hed hij de problemen niet meer gehad....duh...
Beetje de cliche dingetjes.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat E. Koeman gast was, maar dat hij in dit hele topic niet is genoemd. Zei hij wel iets?
Hopelijk wordt BB na de winterstop ontslagen en komt er een nieuwe spits, want scoren kan ze niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:16 schreef Suijk het volgende:
De kijkcijfers lagen gisteren op 480.000, vorige week nog 550.000.
Ze vroegen vaak dingen over Blind en over z'n broer...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat E. Koeman gast was, maar dat hij in dit hele topic niet is genoemd. Zei hij wel iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |