quote:Op donderdag 8 december 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Barbara nu bij de Wereld draait door. Ze vind het wel lekker gaan
ik zie een parallel met Rosenbergquote:Op donderdag 8 december 2005 23:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is denk ik een poging om het beste uit Babs te halen, zeggen dat het steeds beter gaat.
de populist Derksen zit alleen maar in zichzelf te lachen om haar knulligheid en is allang blij dattie wat extra cash binnenkrijgt om zn alimentaties van te betalenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Blijkbaar wordt er na zo'n uitzending geen evaluatiegesprek gevoerd met kritische punten die naar boven komen. dus Derksen en de rest van het team vinden het blijkbaar dan ook lekker gaan.
Wat kan jij dom praten. Iedereen die zijn programma's al een tijdje volgt, weet dat hij dat grapje al een keer eerder heeft gemaakt. Als je je een klein beetje zou verdiepen in zijn leven, weet je dat zijn 1e vrouw is overleden (daar zal hij geen alim. aan betalen) en hij nu bij zijn 2e vrouw is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:57 schreef BennyNL het volgende:
[..]
is allang blij dattie wat extra cash binnenkrijgt om zn alimentaties van te betalen
een derksen groupiequote:Op vrijdag 9 december 2005 13:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wat kan jij dom praten. Iedereen die zijn programma's al een tijdje volgt, weet dat hij dat grapje al een keer eerder heeft gemaakt. Als je je een klein beetje zou verdiepen in zijn leven, weet je dat zijn 1e vrouw is overleden (daar zal hij geen alim. aan betalen) en hij nu bij zijn 2e vrouw is.
Kansloze opmerking van je.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro zit er maandag.
jemig wat een sletquote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze natuurlijk aan Hedwiges vragen wat hij ervan vind dat de Jong ervoor kiest weg te gaan
En maar weer klagen...als het zo erg is, kom dan ook niet in de verleiding.quote:Op maandag 12 december 2005 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gelukkig is het vanavond voetbal, kom ik niet in de verleiding naar dit kutprogramma te kijken.
Nee inderdaad, maar alle overige televisiekanalen doen collectief wel enorm veel moeite om te zorgen dat er geen leuk alternatief is op de maandagavond.quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En maar weer klagen...als het zo erg is, kom dan ook niet in de verleiding.
Niemand verplicht je te kijken.
En vaak als de discussie net op gang komt is het weer tijd voor de samenvattingen die iedereen de dag ervoor ook al bij Talpa heeft gezienquote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het ergste van dit programma vind ik nog steeds dat het gewoon te kort is om echt een interessante discussie te kunnen voorschotelen. Anderhalve vraag, reclame, een vraag, wat samenvattingen, reclame en bij terugkomst de mededeling dat er helaas geen tijd meer is voor vragen, maar hartelijk dank aan de gasten en tot volgende week...
Inderdaad, dat is gewoon een zapmoment. Het aller-ergste is nog dat RTL daar ook gewoon miljoenen voor heeft betaald.quote:Op maandag 12 december 2005 19:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En vaak als de discussie net op gang komt is het weer tijd voor de samenvattingen die iedereen de dag ervoor ook al bij Talpa heeft gezien.
Ach, die Maduro heeft gewoon weinig interessants te vertellen. Dat weet je al als je zo'n jongen uitnodigd. De Jong, Maduro, Emanuelson. Dan is zelfs de media-getrainde Sneijder nog spontaner in de uitzending. Maar eigenlijk moet je de spelers van tegenwoordig gewoon mijden. Ze zeggen niets negatiefs over hun eigen ploeg/club, brengen nooit interessante info, hebben nooit een mening over een andere club.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Royal_Flush het volgende:
Dit is gewoon de Barbara Barend en Maduro show.Wat 'n slappe uitzending vanavond.Je zou bijna zeggen dat Feyenoord-PSV niet gespeeld werd afgelopen weekend...
Inderdaad.Ze hebben 't wel lang over Vitesse-Ajax,'n wedstrijd waarin Maduro niet eens meespeelde.Hij was er zelfs niet eens aanwezig!!Raar......quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat het maar 2 minuten over Feyenoord-PSV ging.
Briljant ideequote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef H.Flick het volgende:
Je moet gewoon een paar van dat soort gasten tegelijk uitnodigen, aan een tafel zetten en ze een beetje over voetbal laten ouwehoeren. Geen fragmentjes, geen prijsvragen, geen BB en geen JD.
Erg kort door de bocht weer.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef The_M het volgende:
Jeeezus, het enige wat ze over de topper (nr 1 tegen nr 2!!!!!) Feyenoord-PSV hebben gezegd is dat Cocu irritant was na de wedstrijd.......En voor de rest was het weer ajax, ajax en nog een ajax![]()
Werd er ook 'n beetje kotsziek van.Dat doet die van Barend maar in haar eigen tijd,bij AT5......quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef The_M het volgende:
Jeeezus, het enige wat ze over de topper (nr 1 tegen nr 2!!!!!) Feyenoord-PSV hebben gezegd is dat Cocu irritant was na de wedstrijd.......En voor de rest was het weer ajax, ajax en nog een ajax![]()
(En Jack van Gelder presenteerde het niet eens)
Wat 2 overwinningen op rij wel niet kan doen.....quote:
Hij blijft vooropig nog bij ajax en voelt zich het best op het middelveldquote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
Heb er weer niks van gezien, had Maduro nog iets?
Wat 105 jaar aan clubgeschiedenis wel niet kan doenquote:Op maandag 12 december 2005 22:09 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Wat 2 overwinningen op rij wel niet kan doen.....![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat 105 jaar aan clubgeschiedenis wel niet kan doen
![]()
Dat is 't enige wat jullie kunnen zeggenquote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou nu nog lachen nu het nog kan
wie het laatst lacht....
Sorry,maar ik kom niet meer bij van onze Amsterdamse "vrienden".Wat 'n humor.Ik moet 't ze nageven,als ik 11 punten achterstond op de Top 3 zou ik niet kunnen lachenquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Uitgelachen, Royal_Flush?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach ja laat hem maar lachen suijk, ze staan ook eens bovenaan sind 1999
Dat is een lange tijd, dan kan ik geloven dat je blij bent.
Hé erwtensoep,tomatensoep,kippensoep of wat 't ook mag zijn.Heb je nog meer humor........quote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god het gaat ook een keer over Ajax hoor. Als Lucius er zit dan gaat het voor 90% over psv, als Verbeek er zit voor 90% over heereveen, gisteren bij Studio Voetbal ging het voor 90% over feyenoort. Kortom het valt allemaal wel mee.
Ik heb zelf trouwens liever dat ze alleen 'experts' uitnodigen ipv spelers/trainers, want die hebben toch niets te melden.
Jongens,ik stel voor dat Tomatensoep z'n eigen topic moet hebben.Onze Mokumse vriend heeft zware humor.quote:Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is erwtensoep
Maar het woordje erwten leer je later wel op de basischool
Het is Heerenveenquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god het gaat ook een keer over Ajax hoor. Als Lucius er zit dan gaat het voor 90% over psv, als Verbeek er zit voor 90% over heereveen, gisteren bij Studio Voetbal ging het voor 90% over feyenoort. Kortom het valt allemaal wel mee.
Ik heb zelf trouwens liever dat ze alleen 'experts' uitnodigen ipv spelers/trainers, want die hebben toch niets te melden.
Kun jij ook daar gokken.quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze hebben weer internet in de kliniek
fijn dat je weer in ons midden aanwezig kunt zijnquote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef OnlineGokker het volgende:
Ze hebben weer internet in de kliniek
Het is een verschrikkelijk trieste aflevering.quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
De herh. is dus niet de moeite waard?
Ik schat de inhoud serieus op 85 a 90% Ajax.quote:Op maandag 12 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
Het was na de topper van het afgelopen weekend - zeker omdat het ook nog eens een interessante wedstrijd was - en na de loting voor het WK en weet ik veel wat, inderdaad wel érg veel Ajax.
Was gewoon Barend & Maduro!!Belachelijk dat 't bijna alleen maar over die club uit Amsterdam ging,vooral als je nagaat wat er dit weekend allemaal is gebeurd(loting,Feyenoord-PSV).....quote:Op maandag 12 december 2005 23:53 schreef Clint_Eastwood het volgende:
De herh. is dus niet de moeite waard?
Die Barend is gewoon de storende factor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Bonobo11 het volgende:
OK dan ga ik spuiten en slikken kijken,
als zelfs Tong80 het bagger vond
Ze is totaal ongeschikt voor deze manier van presenteren. Ik snap niet dat ze er zo'n lichtgewicht naast zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij sterft ze gewoon vd zenuwen. Als je ziet hoe panisch ze reageert na die grapjes van Willem (over snor/DeGuzman) en Derksen (over bal en liefde)...![]()
Afgelopen dinsdag was de interesse in de enkel van Maduro bij PSV'ers en Feyenoorders erg hoog. Ze hebben er zelfs een plaatje van gepost in hun eigen topic, die Rotterdammersquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dit is toch wel het dieptepunt. De enkel van Maduro. Maduro heeft een sterke enkel. Wat een nieuwswaarde voor de voetballiefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |