Dan kijk je toch redelijk scheel... wat dacht je van: Besiktas, Rode Ster, GAK, Austria Wien, FC Kopenhagen, Rapid Bucarest, Genk, Mainz, Grasshoppers, Dundee.... toch niet de minsten hoor...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef At_Fundum het volgende:
Ik zie eigenlijk geen ploegen in de tweede kwalificatieronde waarvan ik zeg: jottem
Een ploeg van het kaliber Bochum, zegt je dat iets?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:10 schreef VoreG het volgende:
Kopenhagen wasda?
Ik bedoelde meer dat ik met geen van deze ploegen iets heb, ik gun Racing Genk en Brann Bergen een leuke loting en verder hoop ik dat kleine ploegjes van Malta, Cyprus of uit Wales/(Noord) Ierland en Faroër en zo verder kunnen komen. Maar eigenlijk heb ik er niets mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dan kijk je toch redelijk scheel... wat dacht je van: Besiktas, Rode Ster, GAK, Austria Wien, FC Kopenhagen, Rapid Bucarest, Genk, Mainz, Grasshoppers, Dundee.... toch niet de minsten hoor...
Klopt, hoewel Allianssi ongeveer even erg zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef At_Fundum het volgende:
De Belgen mogen naar Letland, meest ongunstige loting voor ze denk ik
kinderwerkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:24 schreef At_Fundum het volgende:
De Belgen mogen naar Letland, meest ongunstige loting voor ze denk ik
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Belgen en mkinderwerk is geen leuke combi Christensen
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Belgen en mkinderwerk is geen leuke combi Christensen
Liggen de lijnen nog op het veld?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leuk, Kaklamanos speelt bij Apoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |