Kan 'm niet meer aanpassen, wellicht een van de modjes.....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:47 schreef Erasmusch het volgende:
Er moeten nog accent aigus op de EEN![]()
Feijenoord wint.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef cultheld het volgende:
Misschien het wedstrijdje stenen gooien. Op het veld gaat Feyenoord echt niet winnen van PSV. Koné en Farfán zijn niet af te stoppen door die Feyenoord-verdediging en het duo Alex - Ooijer is beter dan het duo Kuijt/Kalou op dit moment.
Ostlund beukt die Kone terug naar timboektoe. Bahia kopstoot die romario en Kuijt houdt in zijn eentje die 2 rukkers in dat centrum bezig terwijl kalou het op zijn heupen krijgt omdat hij Hinnik graag wil laten zien hoe goed die is en er vervolgens 3 maaktquote:
Zoals het er nu naar uitziet zet Koeman Paauwe op hem.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:16 schreef Cart_man het volgende:
De Guzman - Aisatti wordt een interessant duel. Als ze al tegenover elkaar komen te staan...
Mee eens. Gisteren was toch wel genoeg? Met alle respect, anders kun je wel bezig blijven.quote:En geen minuut stilte voor de wedstrijd voor die ouwe...
Lijkt me dat ze wel 2 wedstrijden in 5 dagen kunnen spelen. Als Robert, Lamey en Reiziger maar spelenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef bart83 het volgende:
PSV gaat een aantal spelers missen, en de spelers die er wel staan zullen nog behoorlijk moe zijn van gisterenavond.
Een beter tijdstip voor deze wedstrijd had er niet kunnen zijn.
Dan moet Paauwe hem maar een doodschop verkopen in de eerste minuten van de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:18 schreef bart83 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet zet Koeman Paauwe op hem.![]()
Ja toch? Want zeg nou zelf, die ouwe heeft sinds gisteren genoeg minuten stilte...quote:Mee eens. Gisteren was toch wel genoeg? Met alle respect, anders kun je wel bezig blijven.
Ik ga binnenkort bij Dortmund kijken.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:10 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Als je dat zo weer leest toch wel jammer dat Smolarek weg moest.
Hij heeft nooit echt een goede kans gekregen en heb hem nu paar keer bij Dortmund
zien spelen en daar doet ie het toch aardig goed.
Lijkt mij ook wel wat. Ook goed bereikbaar met de trein geloof ik. Hoe ga je dr heen?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort bij Dortmund kijken.
zal wel iets triests betreffende de overleden opa zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef xboxps2 het volgende:
hoe gaat dat liedje dan ?
Waarom denk je dat? Dat is niet echt een uitslag die PSV vaak behaalt. Dan eerder 1-3 of 0-3 of natuurlijk 3-0quote:Op woensdag 7 december 2005 14:28 schreef fernando_redondo het volgende:
0-1 (0-0)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |