Nieuw topic is geplaatst. [centraal] WK 2006 Duitsland # 3.1quote:Op zondag 11 december 2005 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja doe maar, het kan niet gewijzigd worden. Open maar een nieuw Centraal topic, dan verander in die van DeTolk in het loting napraattopic.
En Schiggie, ik zal ze even gelijk maken.
Er is nu natuurlijk een piek van WK topics maar het loopt nog niet de spuigaten uit. Ook zijn het tot nu toe redelijk normale topics (geen teletoeter gebeuren) en is er blijkbaar behoefte aan want ze lopen nog redelijk goed ook. Zodra het gaat over welke oranje vla je gaat kopen, grijpen we wel in.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het openen nadat de competities afgerond zijn en selecties bekend worden. Dus begin Mei.
En dan een centraal WK-nieuws topic tot die tijd en de rest sluiten. Waarom zou je nu al moeten praten over wie het WK zou kunnen winnen en aan welk WK-land je een hekel hebt?
Oh en de WK-Groepen topics wel open natuurlijk.
dat mag je dan mooi aankomende zomer voorstellen als de Awards weer worden verdeeld.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Aangezien wij de 4e club van fok zijn. En (in ieder geval) relatief de meeste stadionbezoekers hebben. Hebben wij bij de volgende FOK!awards wel recht op een Blue White Army award.. Dacht ik zo..
Oh heerlijke suffiequote:Op zondag 18 december 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem iedereen altijd serieus SCH, ook jou.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |