ok is alleen in dit geval een beetje moeilijkquote:Op zondag 18 december 2005 13:31 schreef Suijk het volgende:
Ik heb het ook wel eens, soms even wachten op een andere reactie, dan zie je hem weer.
Verkeerde topicquote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan allebei de dagen niet.. Voetbal.
Okee.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De houdbaarheidsdatum van die titel is veel korter. Nee, z'n fans (en criticasters) mogen zich in het topic blijven verzamelen.
er zijn meer mods dat vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn, we zijn in ieder geval voor mijn gevoel wel goed bezig heb ik het gevoel. Ik ben in ieder geval wel voor flexibele TT's als de discussie nog niet echt op gang is gekomen (die kunnen de onderwerpen goed dekken en zijn herkenbaar). Is er in een nieuw topic de discussie al flink gaande dan laten we die natuurlijk open.
Jij ging slapenquote:
De 1e blijft open. Ik heb 3 minuten zitten te F5 en voordat ik mijn topic de lucht ingooidequote:Op donderdag 22 december 2005 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
VBL [HOOLS] HET VBL café #1014: O Denneboom wat zijn je... borisz 2 7 22/12 09:29 - Lionheaad
VBL [HOOLS] Het VBL café #1014: Altijd een groene kerst Againzender 5 16 22/12 09:29 - DarkShine
VBL [HOOLS] Het VBL café #1014: Helemaal niets in... DarkShine 4 9 22/12 09:29 - Againzender
VBL [HOOLS] Het VBL Café #1014: Dan open ik de deur wel DeTolk 8 18 22/12 09:29 - Againzender
Misschien kunnen er afspraken gemaakt worden over wie die topics opent? Dit is een beetje belachelijk he![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:30 schreef DeTolk het volgende:
Live : Eindhoven - Ajax half negen SBS.
Je linkt het topic naar zichzelf Rubber.
Gaat ie eerst etenquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeetje, ik moet er straks na het eten maar eens goed naar kijken...
En t eerste kwartaal van 2006 ook voor mijn part.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Voor hen zit Fok 2005 er op hoop ik.
Ik ben al blij als ze terugnemen wat ze hebben gezegd, want volgens mij weten ze niet eens wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
En t eerste kwartaal van 2006 ook voor mijn part.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
Voor hen zit Fok 2005 er op hoop ik.
Ik heb het idee dat Vaduz toch geneigd is om de kant van de Feyenoorders te kiezen.quote:
Dat zou wel heel triest zijn. Ook al zouden we ze uitlokken, dan nog zijn dergelijke uitlatingen over Hitler volstrekt ongewenst lijkt me.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Vaduz toch geneigd is om de kant van de Feyenoorders te kiezen.
(Hoewel we amper iemand hebben uitgescholden en mensen van alles hebben toegewenst).
Maar wij zaten in hun topic en bovendien worden normale posts als trolls aangezien.
Zo ook dat lijstje met prijzen, zoals eerder aangegeven, terwijl dat gewoon een reactie was op de post van iemand anders en echt niet was geplaatst om een reactie uit te lokken, zoals Cart-Man denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |