Is dat TS zijn probleem? Dacht het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo kunnen we voor elke vraag dus een topic gaan openen, lekker bezig ja.
Wat doe jij in VBL man, tief op relnicht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat TS zijn probleem? Dacht het niet.
Bij deze nogmaals het verzoek het topic op te schonen wat nog altijd niet is gebeurd.
Dacht het wel eigenlijk. Beter lezen als je een soort van rel wil beginnenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat TS zijn probleem? Dacht het niet.
Bij deze nogmaals het verzoek het topic op te schonen wat nog altijd niet is gebeurd.
Denk je verkeerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht het wel eigenlijk. Beter lezen als je een soort van rel wil beginnen
Wat doe jij hier? Jij hoeft helemaal niet hierop te reagerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat doe jij in VBL man, tief op relnicht.
Lees je maar eens beter in in VBL voordat je je mond opentrektquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk je verkeerdTopic gaat over iets anders, als jij vragen hebt over iets anders open je zelf maar een topic. Simpel toch?
Goed luisterenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is die rel?
De TS kan prima van zich af bijten heb ik het idee. Geintjes houd je altijd wel. Vanaf nu is het afgelopen en zullen ze weggehaald worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
Ohw, voordat er verder wordt gereld, ik vraag iets aan de crew, reageren jullie maar op de crew, niet op mij.
Dank
Ja, we houden ook van jou!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Had wel iets van liefde terug verwacht![]()
Hey concurrentiequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat doe jij in VBL man, tief op relnicht.
Goh, wat toevallig, gisteren zei ik ook zoiets over andere users in VBL.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand iets aan Dirk Kut in de Ajaxtopics doen.
Lijkt wel alsof ie een vrijbrief heeft om te mogen etteren en zuigen.
`:)quote:
Of gooi deze gewoon weer open.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan iemand iets aan Dirk Kut in de Ajaxtopics doen.
Lijkt wel alsof ie een vrijbrief heeft om te mogen etteren en zuigen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:
toch leuk dat ze je als verlosser zien Vaduz
DK is niet LoekB.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:36 schreef popolon het volgende:
Of gooi deze gewoon weer open.
Centraal - Meld hier LoekB's nieuwe kloon.
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |