Lees anders even wat hij in dat topic schreef. Bovendien kan hij niks anders doen dan het melden bij de FA's. Hij heeft het topic opgeschoond, klasse toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Vaduz toch geneigd is om de kant van de Feyenoorders te kiezen.
[VBL meet] 14 januari in Utrechtquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed plan Eilanden, open jij het nieuwe deel even? Dan houden wij het wel bij.
Gefrustreerde joodjes enzo.quote:Op zondag 25 december 2005 12:12 schreef Eilanden het volgende:
Bans worden hier toch niet neergezet?
Lok het dan ook niet uit.quote:Op zondag 25 december 2005 12:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hetgeen wat echt kinderachtig is, is het voortdurende gemekker om bans. Daar wordt de sfeer zeker niet beter van.
Ach ja, hetgeen geroepen wordt door de gebanden kan natuurlijk niet. Maar waar twee kijven hebben toch ook 2 schuld?quote:
Dat vind ik nou zo'n ouderwetse opvattingquote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
Maar waar twee kijven hebben toch ook 2 schuld?
quote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n ouderwetse opvatting![]()
En dan gebruik je de volgende keer gewoon deze optie bovenaan het topicquote:Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef Jajong het volgende:
Als t nou puur om "flamen" en "trollen" ging hadde ze mij er ook best uit mogen gooien maar hier ging t volgens mij over dingen die zelfs bij de NederlandSCHe wet verboden zijn, dus tja.
en dan is er niets aan de hand.
Juist, daarom is het hypocriet en zielig dat er wordt gezeurd om bans.quote:Op zondag 25 december 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Ach ja, hetgeen geroepen wordt door de gebanden kan natuurlijk niet. Maar waar twee kijven hebben toch ook 2 schuld?
Er wordt van beide kanten uitgelokt, zo ook in dit geval.
Ik denk dat jij niet zoveel moet zeggen over hypocrisie eigenlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Juist, daarom is het hypocriet en zielig dat er wordt gezeurd om bans.
Ik denk het wel, aangezien ik niet zo loop te zeuren om bans. Andere mensen die er een handje van hebben om zelf ook voortdurend te kloten doen dat wel. Beetje zielig.quote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zoveel moet zeggen over hypocrisie eigenlijk.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat jij niet zoveel moet zeggen over hypocrisie eigenlijk.
Ja, echt een aanwinst, iemand die Hitler verheerlijkt en alle joden dood wilde hebben.quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef TC03 het volgende:
Football_Lad vond ik ook wel een 'aanwinst' eigenlijk. Achterlijk dat ie meteen voorgoed weg is.
Dat heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt een aanwinst, iemand die Hitler verheerlijkt en alle joden dood wilde hebben.
Nee, dat is gelukkig terecht door de modjes verwijderd.quote:
Tuurlijk, maar hij zal heus niet uit het niets 100% serieus "Hitler is tof en alle joden moeten dood" hebben geroepen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is gelukkig terecht door de modjes verwijderd.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij zal heus niet uit het niets 100% serieus "Hitler is tof en alle joden moeten dood" hebben geroepen.
Klopt.quote:
Daar kwam t wel op neer.quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij zal heus niet uit het niets 100% serieus "Hitler is tof en alle joden moeten dood" hebben geroepen.
Ik zal je eerlijk zeggen. Ik kan mij echt niet voorstellen welke post op welke manier dan ook aanleiding heeft gegeven om zoiets te zeggen. Als er iemand is (desnoods een moderator), die enig idee heeft, dan hoor ik dat graag..quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die posts heb ik niet gezien, ik had het eerder over andere dingen. Ik zal ook wel eens iets gezegd hebben wat niet kan, maar zonder eerdere bans voorgoed geband worden gaat wel wat ver.quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, echt een aanwinst, iemand die Hitler verheerlijkt en alle joden dood wilde hebben.
Het is het soort posts waar Fok! echt heel veel problemen mee zou kunnen krijgen dus een permban is wel logisch nog los van de volstrekte stupiditeit en kwetsendheid van dat soort bullocks. Van C_M is het vooral dommige napraterij en provocatie lijkt me.quote:Op maandag 26 december 2005 10:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die posts heb ik niet gezien, ik had het eerder over andere dingen. Ik zal ook wel eens iets gezegd hebben wat niet kan, maar zonder eerdere bans voorgoed geband worden gaat wel wat ver.
Maar goed, het zal me verder ook een zorg zijn.
Als je gaat bannen voor iedere "troll" zal de helft van de posters hier kunnen stoppen met posten. Vooral omdat wat voor de een een simpel feit is (Ajax ere-lijstjes in F'noord topics) voor anderen een troll is. Zo subjectief als de [banwaardigeziekte].quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De personen die geband zijn gingen echt veel te ver, als er in dit geval bans werden uitgedeeld voor trolls dan waren velen de klos geweest. Die hebben dit keer mazzel gehad, maar het betekent niet dat die niet extra goed in de gaten worden gehouden. Hier wil ik het bij laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |