Denk dat die rol wel geschikt is voor hem, ik vind het geen echt stijve zijlijn rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
De Ceulaer in de rol van Kalou zou toch kunnen, dat hij z'n eigen invulling eraan geeft.
Heb je het hem nog gevraagd of vreesde je te worden beschoten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Erasmusch het volgende:
Hij kan altijd nog ervaring opdoen op Woudestein...
Ik zag Boateng gister nog in de Appie dus ik vind dat ie hier is om een contract te tekenen![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik geloof zo'n 6 miljoen
en daarmee ruim de duurste aankoop van feyenoord ooit!
(daarna cruz, weet alleen niet meer precies de prijs. F9.000.000 ??? ) iemand die het weet?
dat is opzich best wel ongeveer evenveel als voor bosvelt, van hooijdonk, emerton en kalou is gevangen bij elkaar
quote:'Feyenoord wil De Ceulaer terug'
[Bron: VoetbalZone.nl
Benjamin de Ceulaer vertrekt mogeljik al in de winterstop naar Feyenoord, laat de krant Het Belang van Limburg weten. De Belg komt momenteel op huurbasis voor RKC Waalwijk uit en werd van de zomer door de club van Erwin Koeman overgenomen van Sint-Truiden.
Koeman is zeer tevreden over de 22-jarige aanvaller en zou hem graag al na de winterstop in het Feyenoord-shirt willen zien spelen. Aanstaande vrijdag vindt er een onderhoud plaats tussen De Ceulaer en de technische staf van de Rotterdammers.
Naar verluidt wil de Belg dit seizoen nog graag in Waalwijk blijven spelen, maar heeft ook positieve gedachtes over een eerder vertrek naar de Kuip. Tot nu toe wist de speler voor RKC zes keer het net te vinden in zeventien wedstrijden.
of ik snap niet wat jij bedoelt, of jij mag nog eens een keer gaan nalezen wat onze watervriend zegt... de duurste ooit (verwijzing naar Lazovic à 6miljoen euri) en vervolgens de mededeling dat Cruz de op-één-na-duurste is met F9.000.000 (F staat/stond voor...? juist... guldens)quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
over domheid weer gesproken zeg.
Lazovic heeft 7 miljoen euro gekost. En cruz heeft 10 miljoen gunden gekost dus ongeveer 4,5 miljoen euro. Dus Lazovic is onze duurste speler ooit en daarna Cruz. Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
Iemand laten zien dat hij/zij mis zit is oke, maar laat dit soort teksten a.u.b. achterwege. Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
Hmm, heb liever dat De Ceulaer het seizoen nog in Waalwijk afmaakt. Hij's nu nog niet echt nodig, en aangezien De Ceulaer liever het seizoen in Waalwijk afmaakt...quote:
Wat doe je weer ontzettend dom.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Lazovic heeft 7 miljoen euro gekost. En cruz heeft 10 miljoen gunden gekost dus ongeveer 4,5 miljoen euro. Dus Lazovic is onze duurste speler ooit en daarna Cruz. Dat lezen niet makkelijk is voor jou is inmiddels duidelijk. Maar dat je nog niet eens het verschil weet tussen een euro en een gulden is echt erg.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef DeKakkerT het volgende:
Willen de zogenaamde Joden, LAFCA, godenzonen, neuzen, weglopers uit dit topic weg blijven? Vriendelijk bedankt voor je medewerking!
En kun jij dan ook gewoon inhoudelijk iets gaan bijdragen aan dit forum?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:33 schreef DeKakkerT het volgende:
Willen de zogenaamde Joden, LAFCA, godenzonen, neuzen, weglopers uit dit topic weg blijven? Vriendelijk bedankt voor je medewerking!
Ik kan er maar 1 ding op zeggen. Je kan wel om der lachenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:15 schreef fernando_redondo het volgende:
Yvette rules
Deze site heeft het over 10. Maar goed, maakt ook niet zoveel uit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef rotskibo het volgende:
Cruz was toch 15 miljoen gulden of ben ik nou gek
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iemand laten zien dat hij/zij mis zit is oke, maar laat dit soort teksten a.u.b. achterwege. Bij voorbaat dank.
Gewoon lekker je bijdehante bek houden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
(en ga nou maar weer met je lego spelen... denk dat de frequente posters en de mods prima in staat zijn om dat zelf te regelen..)
Dat moet jij zeggen als moderatortjequote:Op woensdag 4 januari 2006 19:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
En kun jij dan ook gewoon inhoudelijk iets gaan bijdragen aan dit forum?
Volgens mij was Cruz ook iets van 15 of 16 miljoen gulden, hij was dacht ik de duurste aankoop ooit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef rotskibo het volgende:
Cruz was gewoon 9 miljoen gulden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Volgens mij was Cruz ook iets van 15 of 16 miljoen gulden, hij was dacht ik de duurste aankoop ooit.
Laten ze Benji nou nog maar lekker het seizoen afmaken bij RKC daar leert ie veel meer dan af en toe een invalbeurtje bij Feyenoord.
Yvette, weet jij wat 'daarna' betekent?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
hoi kakteef fijne meid.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hij is volgens voor die prijs verkocht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef rotskibo het volgende:
rare boel eigenlijk, je zou zeggen dat feyenoord er van af wil.quote:04-01-2006: Nog steeds geen overeenkomst Feyenoord en Excelsior Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord en Excelsior hebben nog steeds geen overeenkomst bereikt over een nieuw samenwerkingsverband. Excelsior gaat er echter vanuit dat de samenwerking met grote broer Feyenoord wordt gecontinueerd, zo staat te lezen in het Algemeen Dagblad. "We verwachten over enige tijd met Feyenoord tot een afrondend geheel te komen", sprak Excelsior-voorzitter Jaap Bontenbal gisteren tijdens zijn nieuwjaarsspeech.
Volgens Bontenbal moet er niets worden gezocht achter het feit dat de overeenkomst tegen het licht wordt gehouden. "Gezien het feit dat we al sinds 1996 samenwerken is een evaluatie noodzakelijk. "Ik kan u wel zeggen dat de gesprekken in en goede sfeer
verlopen." Dat het nieuwe contract voor drie jaar nog niet is getekend, heeft volgens Feyenoord-directeur Onno Jackos louter te maken met de drukke agenda's van de gesprekspartners. "We hebben de intentie om met elkaar door te gaan", aldus de op Woudestein aanwezige Jacobs. "In de praktijk zal er ook weinig veranderen."
Feyenoord zal ook in de nabije toekomst talenten stallen bij Excelsior. Een verplicht karakter, zoals nu het geval is, zal dat alleen niet meer hebben. Bovendien zal kritischer worden gekeken naar de mogelijkheden van de betreffende speler. Excelsior moet wel een zinvolle tussenstap zijn op weg naar het eerste van Feyenoord.
quote:‘Feyenoord en Excelsior gaan verder’
05 januari 2006, 07:44
Het zier er naar uit dat Feyenoord en Excelsior hun samenwerkingsverband zullen verlengen. "We verwachten over enige tijd met Feyenoord tot een afrondend geheel te komen", verklaarde Jaap Bontenbal, voorzitter van Excelsior.
"Gezien het feit dat we al sinds 1996 samenwerken is een evaluatie noodzakelijk. Ik kan u wel zeggen dat de gesprekken in en goede sfeer verlopen", vertelde de Excelsior-preses woensdag tijdens zijn nieuwjaarsspeech.
Het driejarig contract dat klaarligt is echter nog niet getekend. Dat komt volgens Onno Jacobs, directeur van Feyenoord, door de drukke agenda’s van de gesprekspartners. "We hebben de intentie om met elkaar door te gaan", vertelde Jacobs, die ook present was op Woudestein.
"In de praktijk zal er ook weinig veranderen." Feyenoord zal ‘gewoon’ zijn talenten bij Excelsior stallen. Er zal echter wel kritischer naar spelers worden gekeken. Men gaat na of een tussenstap bij Excelsior wel nodig is, aldus het AD.
voetbalprimeur.nl
Hmm zo raar vind ik het eigenlijk niet. Af en toe komt er wel een echt talent, maar niet vaak nee. Voor echte talenten is meestal ook belangstelling bij andere clubs. In dat geval kan Feyenoord er ook nog wat aan verdienen (scheelt in de salariskosten). Niet echt gek dat ze dan kiezen om die speler op een hoger niveau en tegen lagere kosten uit te lenen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:40 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
rare boel eigenlijk, je zou zeggen dat feyenoord er van af wil.
als je kijkt wat ze daar nu stallen, dat zijn toch echt geen grote talenten meer. ik bedoel, niet van kaliber kalou of ook maar iets wat er in de buurt kan komen. het lijkt eerder dat ze de uitgerangeerde spelers daar lozen en de potentieel-eerste-elftal spelers verhuren aan andere clubs. (zie jongens als zuiverloon, benji, jaja)
zulk soort berichten wordt je toch zo hopeloos schijtziek van he...quote:Feyenoord zit niet op Lazovic te wachten
05 januari 2006
Danko Lazovic kwam in 2003 voor veel geld naar Feyenoord, maar kon zich in de geringe speeltijd die hij kreeg nooit waarmaken bij de Rotterdammers. Ook zijn huurperiode bij Leverkusen liep op niets uit. De vraag is: wat nu?
Met veel bombarie wordt Danko Lazovic in de zomer van 2003 binnengehaald door Feyenoord. Zeven miljoen euro kost de 20-jarige Serviër, een bedrag dat de Rotterdamse club zonder al te veel moeite neerlegt. Lazovic is immers het antwoord op generatiegenoot Mateja Kezman, collegaspits die Eindhoven in vuur en vlam zet. Lazovic heeft er op dat moment drie seizoenen in het eerste elftal van Partizan Belgrado opzitten. Na ruim zestig duels en twintig treffers voor die club, waar hij als zestienjarige debuteerde, staat de aanvaller volop in de belangstelling. De (top)clubs staan in de rij voor Lazovic, wiens keuze valt op Nederland. Het moet de ultieme springplank worden voor de spits, die via Feyenoord hogerop wil klimmen. Rotterdam is nog maar het begin.
De jeugdinternational van Servië en Montenegro krijgt in de havenstad echter te maken met een ongekend groot verwachtingspatroon. Danko Lazovic is namelijk De Man van Zeven Miljoen. Hij draait een redelijke voorbereiding en tijdens het eerste competitieduel, in De Kuip tegen NEC, maakt hij het eerste doelpunt voor de Rotterdammers. Ook voor Jong Servië en Montenegro is de spits trefzeker. De druk op de schouders van Lazovic wordt echter groot als hij, mede door de aanwezigheid van Thomas Buffel, Robin van Persie en Dirk Kuijt, niet al teveel speeltijd krijgt bij Feyenoord. Trainer Bert van Marwijk laat hem meestal pas invallen in de laatste tien, vijftien minuten van wedstrijd en het publiek verwacht dan tóch doelpunten van de aanvaller.
Lazovic raakt in november geblesseerd. In een duel tussen Jong Feyenoord en Jong Excelsior scheurt hij een binnenband in zijn linkerknie. Het herstel van de Serviër duurt ruim twee maanden, eind januari staat Lazovic pas weer op het trainingsveld. Van Marwijk gunt de spits daarna steeds minder speelkansen, omdat hij niet afwijkt van het aanvalsduo Kuijt-Buffel. Lazovic komt tijdens het seizoen 2003/2004 in totaal 23 maal in actie voor Feyenoord. In die duels treft hij zes keer doel.
Lazovic beseft dat zijn tweede seizoen in Rotterdam belangrijk wordt. Van Marwijk is vervangen door Ruud Gullit: nieuwe ronde, nieuwe kansen. “Ik kijk uit naar werken met Gullit. Ik maak deze zomer mijn hoofd leeg en fris, ik wil de afgelopen maanden vergeten. Op de eerste training verschijnt een gemotiveerde en fitte Lazovic. Dan kill ik iedereen”, tekent de spits aan in Voetbal International. De spits besluit zelfs de Olympische Spelen te laten schieten, om zo de voorbereiding vanaf het begin mee te kunnen maken.
Helaas voor Lazovic blijkt in het nieuwe seizoen vooral de concurrentie killing te zijn. Salomon Kalou blijkt dé verrassing van De Kuip te worden en ook aankoop Romeo Castelen krijgt de voorkeur boven de spits.
Speelminuten blijven uiterst schaars voor Lazovic. In november 2004 verhuist hij zelfs naar de beloften van Feyenoord, om toch nog aan spelen toe te komen. Technisch directeur Mark Wotte geeft dan ook aan dat Lazovic verhuurd mag worden in de winterstop. De Serviër, die tot dan toe pas zeven invalbeurten(!) heeft mogen maken, wil echter van geen wijken weten: hij hoopt op een nieuwe kans. In maart 2005 beleeft hij één van zijn weinige hoogtepuntjes in Rotterdamse dienst. In het uitduel met RKC Waalwijk mag de Serviër vijf minuten voor tijd invallen. Feyenoord staat op dat moment met 2-2 gelijk tegen tien Waalwijkers. Lazovic beslist het duel door de 3-2 aan te tekenen. Hij reageert emotioneel en maakt wilde gebaren naar de bank en trainer Gullit.
In de zomer van 2005 begrijpt ook Lazovic dat hij het wellicht ergens anders moet gaan proberen. Zowel ADO Den Haag, Vitesse als Willem II tonen interesse in de aanvaller, maar Lazovic kiest voor een verhuur aan Bayer Leverkusen.
Op de officiele website van de Duitsers geeft de spits aan veel vertrouwen te hebben en weer ‘de echte Danko Lazovic te willen laten zien’. Dat lukt hem ook. Eén keer. Tijdens zijn debuut voor de Duitse subtopper , in een bekerduel met Rot Weiss Erfurt, scoort hij driemaal binnen tien minuten.
Ook het avontuur in Duitsland is voor Lazovic echter in een fiasco uitgelopen. Na zijn fantastische entree mag de spits nog maar één keer in de basis starten en vier keer invallen. Hij verblijft voornamelijk op de bank of zelfs de tribune. In november botviert de Serviër tijdens een jeugdinterland tegen Jong Kroatië zijn frustraties op een grensrechter. Lazovic krijgt zijn tweede gele kaart en geeft de assistent-scheidsrechter een kopstoot. Het komt de spits waarschijnlijk op een flinke schorsing te staan. Dat zal echter niet de grootste zorg zijn voor Lazovic. Leverkusen heeft de aanvaller inmiddels bedankt voor bewezen diensten en teruggestuurd naar Rotterdam. Daar heeft de spits nog een contract voor twee jaar. Maar wat moet Erwin Koeman op dit moment met Danko Lazovic? Het is een pijnlijke situatie, voor Feyenoord, maar zeker voor de 22-jarige Man van Zeven Miljoen.
De waarheid is harder hoor. Er staat dat het hem lukt om 1 keer de ware Lazovic te zijn in Leverkussen. Dat geeft aan dat men een topspits verwacht. Dit ben ik niet helemaal eens als je bijvoorbeeld al naar zijn goede tijd kijkt in servie, daar is er ook maar een doelpunten ratio van 1 op 3. Lazovic is gewoon al afgeschreven, niet druk om maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:52 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
zulk soort berichten wordt je toch zo hopeloos schijtziek van he...
zo staan ze ook gerust in de krant etc. met als titel al dat ze hem niet moeten, om vervolgens in het hele bericht niet 1x te kunnen laten zien dat koeman oid dat gezegd heeft. vervolgens ook nog een kopstoot erbij plaatsen wat ondertussen ontkent en ontkracht is voor zover bekend.....
ik kots op de media
quote:do 5 jan 2006, 07:15
De Ceulaer praat met Feyenoord
WAALWIJK - Benjamin de Ceulaer meldt zich morgen bij Feyenoord om over zijn toekomst te praten.
De RKC-huurling staat op de nominatie om de tweede seizoenshelft in de Kuip te spelen. ,,Maar er moet wel een reëel perspectief zijn, dat ik aan spelen ga toekomen, anders blijf ik liever bij RKC."
dan heeft Lazovic het met 3 uit 8 (1 beker, 7 invalbeurten) dus nog netjes gedaan... (beter dan die 1:3). in potentie vind ik Lazovic een hele goede spits, hij moet alleen het vertrouwen krijgen en een aantal wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. daarom lijkt verhuren aan ADO me een prima oplossing, misschien dat ik hem zelfs wel eens bij SC Heerenveen wil zien... (hij mag toch UEFA-cup meedoen + moeite van het proberen waard?)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:02 schreef snabbi het volgende:
[..]
De waarheid is harder hoor. Er staat dat het hem lukt om 1 keer de ware Lazovic te zijn in Leverkussen. Dat geeft aan dat men een topspits verwacht. Dit ben ik niet helemaal eens als je bijvoorbeeld al naar zijn goede tijd kijkt in servie, daar is er ook maar een doelpunten ratio van 1 op 3. Lazovic is gewoon al afgeschreven, niet druk om maken.
stel dat hij 7 invalbeurten 5 keer een half uur en 2x een kwartier speelt.... (wat nog veel is) dan komt dat overeen met 2 hele wedstrijden... dan is het zo slecht nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
dan heeft Lazovic het met 3 uit 8 (1 beker, 7 invalbeurten) dus nog netjes gedaan... (beter dan die 1:3). in potentie vind ik Lazovic een hele goede spits, hij moet alleen het vertrouwen krijgen en een aantal wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. daarom lijkt verhuren aan ADO me een prima oplossing, misschien dat ik hem zelfs wel eens bij SC Heerenveen wil zien... (hij mag toch UEFA-cup meedoen + moeite van het proberen waard?)
quote:[b]Trainer solliciteert tevergeefs bij RBC
Nee voor Wotte[b]
Mark Wotte heeft in zijn zoektocht naar een nieuwe baan een vergeefse poging ondernomen om Dolf Roks op te volgen bij RBC Roosendaal. "Hij heeft zichzelf via Rob Meppelink bij ons aangeboden, maar is niet in beeld geweest", zei RBC-voorzitter Jan Pollemans over de voormalige technisch directeur van Feyenoord
het lijkt dus steeds concreter en het lijkt toch te gaan om 1miljoen zonder opleidingskosten etc. rare boel best wel, clubs als celta, getafe en al jazeera kunnen zonder enige moeite een paar miljoen ophoestenquote:[b]Coelho waarschijnlijk naar Getafe[b]
04 januari 2006, 20:19
Westerlo mag gaan vrezen voor een onmiddellijk vertrek van smaakmaker Jaja Coelho. Getafe wil de huurling van Feyenoord maar al te graag overnemen en heeft daar heel wat geld voor over. De andere geïnteresseerden komen waarschijnlijk te laat.
De Belgische competitie dreigt dus weer één van haar smaakmakers te verliezen aan het buitenland. De Spaanse club Getafe is bereid één miljoen euro te betalen aan Feyenoord, de eigenaar van Coelho. Volgens GvA ontvangt Westerlo tien procent van de transfersom, in dit geval dus 100.000 euro.
Wellicht reist Coelho na zijn vakantie meteen naar Spanje om er een drie- of vierjarig contract te tekenen. Getafe is de seizoensrevelatie in de Primera Division. Het kende een ijzersterke seizoensstart, maar viel wat terug en staat momenteel op een negende plek.
Volgens HLN zou ook Celta de Vigo interesse hebben in de balkunstenaar van Westerlo. Die zouden echter ook achter het net vissen zodat ze net als Anderlecht, Club Brugge en Al Jazeera geen beroep kunnen doen op het harde schot van de Braziliaan.
zowel Castelen als Vincken zouden toch over een maandje ofzo weer fit zijn?quote:
Ik geef toe de vergelijking was wat makkelijk. Je moet ook de tegenstander meerekenen voor de goals die hij maakt. Overigens is scoren zelfs voor een spits niet het belangrijkste imo. Maar dat hij zo weinig speeltijd krijgt is imo niet te wijten aan de clubs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
dan heeft Lazovic het met 3 uit 8 (1 beker, 7 invalbeurten) dus nog netjes gedaan... (beter dan die 1:3). in potentie vind ik Lazovic een hele goede spits, hij moet alleen het vertrouwen krijgen en een aantal wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. daarom lijkt verhuren aan ADO me een prima oplossing, misschien dat ik hem zelfs wel eens bij SC Heerenveen wil zien... (hij mag toch UEFA-cup meedoen + moeite van het proberen waard?)
gedeeltelijk wel mee eens, ik bedoelde ook zeker niet dat hij hier gelijk maar in de basis moet want hij was zo duur....quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik geef toe de vergelijking was wat makkelijk. Je moet ook de tegenstander meerekenen voor de goals die hij maakt. Overigens is scoren zelfs voor een spits niet het belangrijkste imo. Maar dat hij zo weinig speeltijd krijgt is imo niet te wijten aan de clubs.
BTW
Ze maken zich wel druk om zoveel geld natuurlijk, maar dat is het verleden, daar kan je nu niets meer aan veranderen. Zoals Zjakie dacht ik al mooi de term sunk costs gebruikte. Het zijn bedragen uit het verleden. Heeft niets met het heden te maken. Je kan beter kijken wat die jongen nu nog kan opbrengen (hetzij in speeltijd voor Feyenoord, danwel als transfer naar andere club) dan dat je moet vasthouden aan hij heeft zoveel gekost dus we moeten hem gebruiken. Dat is louter emotioneel en niet rationeel. Kijk naar de toegevoegde waarde in plaats van naar het geldzakje.
Vincken en Castelen zijn nog geblesseerd. Ali B komt er niet echt uit de verf en Biseswar heeft leuk gespeeld een aantal wedstrijden maar het is natuurlijk ook wat vroeg om daar al het stempel goede speler op te zetten. Misschien ziet hij ook nog kansen omdat op het middenveld toch al veel gaat veranderen. ik denk niet dat Ghaly blijft. Hij voelt zich beter dan de spelersgroep en bovendien speelt hij daardoor niet zo geweldig in het team. Paauwe zal binnenkort ook wel stoppen/vertrekken. Hofs komt natuurlijk weer terug, maar hoe goed hij terug komt is natuurlijk ook even een vraagteken. Alleen De Guzman lijkt mij een zekerheidje. Eventueel zou hij een nog aanvallende rol kunnen spelen vanaf het middenveld bij een vertrek van Kuijt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef LuukBes het volgende:
Wat moet de Ceulaer doen in R'dam dan. Daar staat Castelen, Vincken, Bousabon en Biseswar in die volgorde al in de rij voor rechtsbuiten.
Kan natuurlijk ook zijn dat Biseswar en Vincken verhuurd worden richting RKC, en hij is ongetwijfeld beter dan Ali B, maar Castelen speelt ie erg niet uit. En als je dan kan kiezen tussen rechtsbuiten in de basis bij RKC in de subtop, of bankzitten bij Feyenoord, dan kan ie beter in Waalwijk blijven.
Heb die aankoop sowieso nooit begrepen, is wel een aardige speler op zich, maar Feyenoord zit nou net notabene op de rechtsbuitenpositie met een overvloed aan spelers en beloften. Naweeen van Wotte zijn aankoopbeleid I guess.
Hm ik denk niet dat een trainer alleen op basis van de gespeelde wedstrijden bepaald of een speler de kwaliteiten heeft die hij zoekt. Nu weet ik niet precies hoe het zit met Leverkussen maar het is goed mogelijk dat zijn speelstijl niet echt past binnen het systeem of dat op de training blijkt dat een andere speler meer kwaliteiten heeft. Dan kan je nog zo gemotiveerd zijn (voor veel mensen Ostlund) als iemand anders beter is, dan moet die gewoon spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
..
klopt precies.... en misschien moet hij dan ook niet bij feyenoord komen, maar een kans bij een club moet hij zeker krijgen voor hij verkocht wordt, feyenoord kan er al niets meer aan verliezen, alleen maar winnen als hij nog wat waard wordt. maar eigenlijk zeg je ook zelf al, wat ook de reden is, eigenlijk heeft hij niet veel kansen/vertrouwen gekregenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hm ik denk niet dat een trainer alleen op basis van de gespeelde wedstrijden bepaald of een speler de kwaliteiten heeft die hij zoekt. Nu weet ik niet precies hoe het zit met Leverkussen maar het is goed mogelijk dat zijn speelstijl niet echt past binnen het systeem of dat op de training blijkt dat een andere speler meer kwaliteiten heeft. Dan kan je nog zo gemotiveerd zijn (voor veel mensen Ostlund) als iemand anders beter is, dan moet die gewoon spelen natuurlijk.
Eigenlijk geef je het zelf ook al aan, omdat er gewoon betere spelers liepen speelde hij niet. Bovendien wat ik zelf gezien heb van lazovic is dat het meer een type speler is zoals kezman. Graag zelf scoren en niet zo lettend op teamspelers. Nu kan dat prima zijn voor een (goalgetter)spits maar in ons huidige systeem werkt meer het hele team dan 1 speler.
Is een nuttige voetballer die veel inzet toont, maar het blijft toch een gevalletje "bij gebrek aan beter"quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zeggen dat Boussaboun het goed doet, heeft in de verste verte geen Kuipvrees en speelt naar zijn capaciteiten.
helemaal mee eens. natuurlijk hij geeft alles en is echt niet baggerslecht, maar het is gewoon geen speler waar je mee europa in trekt, hopend op succesjes.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is een nuttige voetballer die veel inzet toont, maar het blijft toch een gevalletje "bij gebrek aan beter"
Klopt, maar zo zijn er meer. Iets extra's brengt hij niet nee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is een nuttige voetballer die veel inzet toont, maar het blijft toch een gevalletje "bij gebrek aan beter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |