Er staat duidelijk overhouden...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, maar aangezien er de transfer staat denk ik toch van niet. Maargoed, heel boeiend allemaal verder.
Die gast heeft het in Duitsland ook niet laten zien. Hij levert nu geen knoop meer op, die transfersom kun je alvast afschrijven. Zijn de cijfers op het einde van het seizoen na de verkoop van Kuyt en Kalou toch wat minder florissant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:00 schreef rotskibo het volgende:
Ik zou Lazovic gewoon bij de selectie laten, kan nog best van pas komen de 2e seizoenshelft.
doe eens doodgaan ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast heeft het in Duitsland ook niet laten zien. Hij levert nu geen knoop meer op, die transfersom kun je alvast afschrijven. Zijn de cijfers op het einde van het seizoen na de verkoop van Kuyt en Kalou toch wat minder florissant.
strikt economisch/financieel gezien kan je ook zeer zeker stellen dat met de 1 miljoen overhouden wordt bedoeld 1 miljoen na kosten van zaakwaarnemers etc. of die kakteef "gelijk heeft" boeit me overigens niet want ik heb nooit gezegd dat 1 van de 2 goed zou zijn, mijn tekst is even suggestief. ondertussen zou deze discussie trouwens wel afgelopen zijn, want het is zowieso gewoon weinig en het zijn zowieso maar geruchten. als je geen ander onderwerp kan verzinnen pleur dan aub op ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 04:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er staat duidelijk overhouden...
Yvette heeft gelijk.
Waar slaat zo'n opmerking nou weer op, is vrij overbodig en het komt kinderachtig over.quote:
Hoeveel heeft Lazovic eigenlijk gekost?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
doe eens doodgaan ofzo![]()
hij staat nog gewoon tot 2007 onder contract dus wie weet wat er nog van valt te bouwen. en anders gaat het alsnog niet over dit boekjaar. daarbij zijn kuyt en kalou wel veel meer waard dan hij heeft gekost![]()
tenzij hij vlamt op het wk en voor 10 miljoen naar een topclub gaat....quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
En Kalou zal voor niks of weinig de kuip uitwandelen hoor....
Heb je nou nog niet door dat Lazovic 1 groot drama is en werkelijk geen pepernoot kan rakenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
doe eens doodgaan ofzo![]()
hij staat nog gewoon tot 2007 onder contract dus wie weet wat er nog van valt te bouwen. en anders gaat het alsnog niet over dit boekjaar. daarbij zijn kuyt en kalou wel veel meer waard dan hij heeft gekost![]()
Zal wel meevallen, komende zomer heeft hij nog 1 jaar te gaan en verkopen we hem gewoon aan 1 of andere russische kutclub zodat de wereld daarna nooit meer wat van hem hoort. Alles beter dan hem naar p$v laten gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Lazovic eigenlijk gekost?
bijna 7 miljoen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Lazovic eigenlijk gekost?
Ik weet toch echt bijna zeker dat het rond de 7 miljoen was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
in het ajaxtopic staat de top 10 duurste aankopen van nederlandse clubs. hier staat lazovic niet tussen (wel 5x ajax, 4x psv en 1x vitesse) terwijl de 10e plaats (vitesse) 6,4 miljoen was....... lazovic zal dus zoals ik al zei zo'n 6miljoen zijn geweest
ik kwam het nog tegen in oud kranten artikel. Maar heb je een linkje naar die top 10 Alfred?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik weet toch echt bijna zeker dat het rond de 7 miljoen was.
... aan de transfer. Niet aan de speler zelf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er staat duidelijk overhouden...
Yvette heeft gelijk.
Ik persoonlijk denk dat het wel meevalt. Maar ¤6 miljoen is ie niet waard.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat Lazovic 1 groot drama is en werkelijk geen pepernoot kan raken
http://www.telegraaf.nl/t(...)_duurste_speler.html (ook al heet ik dan weer niet Alfredquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kwam het nog tegen in oud kranten artikel. Maar heb je een linkje naar die top 10 Alfred?
ik geloof er weinig van, maar ik zou het niet erg vindenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Erasmusch het volgende:
Hij kan altijd nog ervaring opdoen op Woudestein...
Ik zag Boateng gister nog in de Appie dus ik vind dat ie hier is om een contract te tekenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |