Het mailtje is van een half jaar geleden. Dat contact moet ondertussen wel verlengd zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Gaat over een speler die een mogelijke versterking is voor Feyenoord
FNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:37 schreef snabbi het volgende:
De plagiaatscanner geeft geen resultaten aan. De kans is dus groot dat het niet van een andere site is geplukt (wellicht wel een privesite).
quote:'Coelho: Getafe of Anderlecht'
Jackson Coelho, de Braziliaan die door Feyenoord verhuurd wordt aan Westerlo, zet zijn carriere hoogstwaarschijnlijk voort bij Getafe of Anderlecht, zo melden Belgische media.
Getafe bereikte zelfs al overeenstemming met Feyenoord over de transfervoorwaarden. Hoeveel de Spanjaarden willen betalen is vooralsnog onbekend. De club staat momenteel 9e in de Primera Division.
Anderlecht heeft zijn bod op Coelho inmiddels ook verhoogd. De Brusselse club nam aanvankelijk een afwachtende houding aan in de onderhandelingen, maar lijkt zijn interesse nu definitief te concretiseren.
Als je "maar" 1 miljoen verdiend aan die gozer, dan kun je hem net zo goed de kans gunnen in de Kuip? Of zeg ik nu iets heel raars?quote:'Feyenoord laat Jackson de Coelho vertrekken'
[Bron: FR-Fans.nl]
De kans wordt steeds groter dat Feyenoord Jackson de Coelho zal gaan verkopen aan een andere club. De Rotterdammers zijn sinds enkele maanden voor 100% eigenaar van de spits van Westerlo en mogen er voor kiezen hem naar De Kuip te halen. Uit een bericht van vandaag uit verschillende Belgische media blijkt echter dat Feyenoord Coelho liever verkoopt.
Coelho was onlangs namelijk bijna de nieuwe aanvaller van het Spaanse Getafe. Feyenoord was zo goed als rond met de Spanjaarden, maar op de laatste dag verscheen ook Anderlecht nog op het strijdtoneel en ging de transfer nog niet door. Anderlecht wilde eigenlijk nog afwachten wat betreft het aantrekken van de Braziliaan, maar door de interesse van Getafe moet de Brusselse club zich nu ineens toch haasten.
Er is ook interesse voor Coelho van Club Brugge en Al Jazeera uit de Emiraten. Feyenoord wil ongeveer een miljoen euro overhouden aan een transfer van Coelho.
Feyenoord moet eerst nog van een berg spelers af voordat ze dat kunnen. Ik denk dat Feyenoord beter dat geld kan investeren in het af kopen van enkele overbodige spelers zodat daadwerkelijk het kapitaal van Feyenoord zit in spelers waar ze iets mee kunnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als je "maar" 1 miljoen verdiend aan die gozer, dan kun je hem net zo goed de kans gunnen in de Kuip? Of zeg ik nu iets heel raars?
Vind je het erg dat ik Jansen eerder geloof dan jou?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:47 schreef PyTh het volgende:
Erg dom van feyenoord dat ze die Coelhoe niet eens de kans gunnen, dat gaat zeker een topper worden.
Het is toch dom om een speler waar zoveel verschillende clubs achteraan zitten niet zelf te testen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik Jansen eerder geloof dan jou?
Als Kuyt en Kalou aan het einde van het seizoen vertrekken lijkt me een kwalitatief goede spits toch wel makkelijk of gaan Bousaboun en Lazovic volgend jaar samen in de spits spelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Coelho is gewoon van de weinige spelers die overbodig zijn die geld op kan leveren. Dan zou ik ook gaan cashen
Waarom zou je een speler testen die je elke week bij Westerlo kan zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is toch dom om een speler waar zoveel verschillende clubs achteraan zitten niet zelf te testen?
Dan kun je Wim Jansen heten of niet maar ik vind dat dom![]()
Net alsof Coelho de revalatie van het jaar isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Kuyt en Kalou aan het einde van het seizoen vertrekken lijkt me een kwalitatief goede spits toch wel makkelijk of gaan Bousaboun en Lazovic volgend jaar samen in de spits spelen?![]()
zo werd hij anders zeer regelmatig betiteldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:38 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Net alsof Coelho de revalatie van het jaar is
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Gaat over een speler die een mogelijke versterking is voor Feyenoord
eensch!! laat iedereen met berichten als "ik heb laatst van mijn zeer goed geinformeerde en betrouwbare bronnen gehoord dat......" eens even lekker snel sterven ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:29 schreef Staanplaats het volgende:
Begint een beetje een patser-topic te worden van figuren die allemaal willen laten zien hoe gaat ze het wereldje kennen..
Irritant.
Leer jij maar eens lezen of heb je soms ook kwak in je ogen en kwak ipv hersens. Er staat dat feyenoord zeker 1 miljoen over wil houden. En aangezien Feyenoord wel 1,5 a 2 miljoen kosten heeft gehad vragen ze dus een stuk meer dan 1miljloen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
1 miljoen voor 'de revelatie van het seizoen' bij onze zuiderburen, sorry, misschien ziet jansen het er niet in zitten, maar dit is echt wel heeel weinig. dat is ongeveer hetzelfde als wanneer ze kalou voor 2/3 miljoen hadden laten gaan.
hopelijk gaat feyenoord volgend jaar eindelijk weer eens op CL-niveau spelen en iets presteren, al heb ik daar weinig vertrouwen in, maar dat is gewoon echt zoooo nodig voor de status waardoor je spelers duur kan verkopen....
zo zou een kalou voor 8 miljoen bij PSV ondertussen verkocht zijn en 15 miljoen hebben opgeleverd. Ze 020 met een vraagprijs van 4,5 miljoen voor een aflopend contract voor de jong, belachelijk veel, maar hun bluf, status en vermogende mogelijkheden om hem anders gewoon tot de zomer te houden kan ze toch wel makkelijk 3 miljoen opleveren oid.
Heb jij dat bericht geschreven? Inderdaad, nee. Hoe kan jij dan weten wat ze precies bedoelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leer jij maar eens lezen of heb je soms ook kwak in je ogen en kwak ipv hersens. Er staat dat feyenoord zeker 1 miljoen over wil houden. En aangezien Feyenoord wel 1,5 a 2 miljoen kosten heeft gehad vragen ze dus een stuk meer dan 1miljloen.
Ik kan me nog steeds verbazen over het niveau van de meeste fokkers in dit topic. De rest had dit ook niet begrepen.
Doordat ik in tegenstelling tot jou en die andere heikneuters wel hersen heb en gebruik. En daar staat duidelijk dat ze 1 miljoen willen overhouden aan de transfer. En dat betekent dus dat ze minstens 1 miljoen winst op hem willen. Dat snapt elke jan lul met een beetje verstand. Beetje een kleuterklasje dit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb jij dat bericht geschreven? Inderdaad, nee. Hoe kan jij dan weten wat ze precies bedoelen?
Misschien moet je zelf leren lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leer jij maar eens lezen of heb je soms ook kwak in je ogen en kwak ipv hersens. Er staat dat feyenoord zeker 1 miljoen over wil houden. En aangezien Feyenoord wel 1,5 a 2 miljoen kosten heeft gehad vragen ze dus een stuk meer dan 1miljloen.
Ik kan me nog steeds verbazen over het niveau van de meeste fokkers in dit topic. De rest had dit ook niet begrepen.
Hier staat toch duidelijk dat Feyenoord ongeveer een miljoen euro wil vangen.quote:'Feyenoord laat Jackson de Coelho vertrekken'
[Bron: FR-Fans.nl]
De kans wordt steeds groter dat Feyenoord Jackson de Coelho zal gaan verkopen aan een andere club. De Rotterdammers zijn sinds enkele maanden voor 100% eigenaar van de spits van Westerlo en mogen er voor kiezen hem naar De Kuip te halen. Uit een bericht van vandaag uit verschillende Belgische media blijkt echter dat Feyenoord Coelho liever verkoopt.
Coelho was onlangs namelijk bijna de nieuwe aanvaller van het Spaanse Getafe. Feyenoord was zo goed als rond met de Spanjaarden, maar op de laatste dag verscheen ook Anderlecht nog op het strijdtoneel en ging de transfer nog niet door. Anderlecht wilde eigenlijk nog afwachten wat betreft het aantrekken van de Braziliaan, maar door de interesse van Getafe moet de Brusselse club zich nu ineens toch haasten.
Er is ook interesse voor Coelho van Club Brugge en Al Jazeera uit de Emiraten. Feyenoord wil ongeveer een miljoen euro overhouden aan een transfer van Coelho.
Misschien is die laatste zin wel op meerdere manieren te interpreteren? Of ben jij te dom om dát te begrijpen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Doordat ik in tegenstelling tot jou en die andere heikneuters wel hersen heb en gebruik. En daar staat duidelijk dat ze 1 miljoen willen overhouden aan de transfer. En dat betekent dus dat ze minstens 1 miljoen winst op hem willen. Dat snapt elke jan lul met een beetje verstand. Beetje een kleuterklasje dit.
gelukkig toch nog iemand die ook hersens heeft en ze gebruikt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef snabbi het volgende:
Uh ik zal het niet snel zeggen, maar yvette heeft gewoon gelijk. Overhouden betekent bovenop de kosten die ze er voor hebben gehad, pure winst dus.
nee jij bent gewoon oerdom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien is die laatste zin wel op meerdere manieren te interpreteren? Of ben jij te dom om dát te begrijpen?
Bied je jezelf nou aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Staanplaats het volgende:
Maar dan nog steeds heeft ze een goede beurt nodig, jezus wat is dat wijf een stuk chagerijnig vreten...
Je zou er maar wakker naast worden 's ochtends.
is die kakteef van jouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Staanplaats het volgende:
Maar dan nog steeds heeft ze een goede beurt nodig, jezus wat is dat wijf een stuk chagerijnig vreten...
Je zou er maar wakker naast worden 's ochtends.
Oké, dat is mogelijk ja. Maar dat is niet de manier hoe ik zo'n zin interpreteer. Er staat: overhouden aan de transfer van Coelho. Dan denk ik dat Feyenoord na die transfer ¤1 miljoen wil hebben. Er wordt namelijk specifiek gepraat over de transfer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef snabbi het volgende:
Uh ik zal het niet snel zeggen, maar yvette heeft gewoon gelijk. Overhouden betekent bovenop de kosten die ze er voor hebben gehad, pure winst dus.
sorry, ik bedoelde dat niet zo tov jouquote:
Dan moet je toch tot morgen wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef Sloggi het volgende:
MM is toch leraar Nederlands? Laat hem oordelen, dan kunnen we daarna weer verder met onze levens
Zoals ik het lees, maar dat kan liggen aan mn opleiding economie. Na de transfer (dat is waar we het geld immers aan verdienen) maken we een balans op. Op die balans moet 1 miljoen meer aan inkomsten staan dan aan uitgaven (zoals opleidingskosten, tekengeld.....). Uiteindelijk moet Feyenoord er dus 1 miljoen aan overhouden. Maar goed, zoals ik al zei, we maken ons te druk om weer zo'n gerucht. 90% van de geruchten zijn toch onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef TC03 het volgende:
Oké, dat is mogelijk ja. Maar dat is niet de manier hoe ik zo'n zin interpreteer. Er staat: overhouden aan de transfer van Coelho. Dan denk ik dat Feyenorod na die transfer ¤1 miljoen wil hebben. Er wordt namelijk specifiek gepraat over de transfer.
Dat kan ook ja, maar aangezien er de transfer staat denk ik toch van niet. Maargoed, heel boeiend allemaal verder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik het lees, maar dat kan liggen aan mn opleiding economie. Na de transfer (dat is waar we het geld immers aan verdienen) maken we een balans op. Op die balans moet 1 miljoen meer aan inkomsten staan dan aan uitgaven (zoals opleidingskosten, tekengeld.....). Uiteindelijk moet Feyenoord er dus 1 miljoen aan overhouden. Maar goed, zoals ik al zei, we maken ons te druk om weer zo'n gerucht. 90% van de geruchten zijn toch onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |