Misschien moet je zelf leren lezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Leer jij maar eens lezen of heb je soms ook kwak in je ogen en kwak ipv hersens. Er staat dat feyenoord zeker 1 miljoen over wil houden. En aangezien Feyenoord wel 1,5 a 2 miljoen kosten heeft gehad vragen ze dus een stuk meer dan 1miljloen.
Ik kan me nog steeds verbazen over het niveau van de meeste fokkers in dit topic. De rest had dit ook niet begrepen.
Hier staat toch duidelijk dat Feyenoord ongeveer een miljoen euro wil vangen.quote:'Feyenoord laat Jackson de Coelho vertrekken'
[Bron: FR-Fans.nl]
De kans wordt steeds groter dat Feyenoord Jackson de Coelho zal gaan verkopen aan een andere club. De Rotterdammers zijn sinds enkele maanden voor 100% eigenaar van de spits van Westerlo en mogen er voor kiezen hem naar De Kuip te halen. Uit een bericht van vandaag uit verschillende Belgische media blijkt echter dat Feyenoord Coelho liever verkoopt.
Coelho was onlangs namelijk bijna de nieuwe aanvaller van het Spaanse Getafe. Feyenoord was zo goed als rond met de Spanjaarden, maar op de laatste dag verscheen ook Anderlecht nog op het strijdtoneel en ging de transfer nog niet door. Anderlecht wilde eigenlijk nog afwachten wat betreft het aantrekken van de Braziliaan, maar door de interesse van Getafe moet de Brusselse club zich nu ineens toch haasten.
Er is ook interesse voor Coelho van Club Brugge en Al Jazeera uit de Emiraten. Feyenoord wil ongeveer een miljoen euro overhouden aan een transfer van Coelho.
Misschien is die laatste zin wel op meerdere manieren te interpreteren? Of ben jij te dom om dát te begrijpen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:40 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Doordat ik in tegenstelling tot jou en die andere heikneuters wel hersen heb en gebruik. En daar staat duidelijk dat ze 1 miljoen willen overhouden aan de transfer. En dat betekent dus dat ze minstens 1 miljoen winst op hem willen. Dat snapt elke jan lul met een beetje verstand. Beetje een kleuterklasje dit.
gelukkig toch nog iemand die ook hersens heeft en ze gebruikt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef snabbi het volgende:
Uh ik zal het niet snel zeggen, maar yvette heeft gewoon gelijk. Overhouden betekent bovenop de kosten die ze er voor hebben gehad, pure winst dus.
nee jij bent gewoon oerdom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien is die laatste zin wel op meerdere manieren te interpreteren? Of ben jij te dom om dát te begrijpen?
Bied je jezelf nou aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Staanplaats het volgende:
Maar dan nog steeds heeft ze een goede beurt nodig, jezus wat is dat wijf een stuk chagerijnig vreten...
Je zou er maar wakker naast worden 's ochtends.
is die kakteef van jouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:49 schreef Staanplaats het volgende:
Maar dan nog steeds heeft ze een goede beurt nodig, jezus wat is dat wijf een stuk chagerijnig vreten...
Je zou er maar wakker naast worden 's ochtends.
Oké, dat is mogelijk ja. Maar dat is niet de manier hoe ik zo'n zin interpreteer. Er staat: overhouden aan de transfer van Coelho. Dan denk ik dat Feyenoord na die transfer ¤1 miljoen wil hebben. Er wordt namelijk specifiek gepraat over de transfer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef snabbi het volgende:
Uh ik zal het niet snel zeggen, maar yvette heeft gewoon gelijk. Overhouden betekent bovenop de kosten die ze er voor hebben gehad, pure winst dus.
sorry, ik bedoelde dat niet zo tov jouquote:
Dan moet je toch tot morgen wachten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef Sloggi het volgende:
MM is toch leraar Nederlands? Laat hem oordelen, dan kunnen we daarna weer verder met onze levens
Zoals ik het lees, maar dat kan liggen aan mn opleiding economie. Na de transfer (dat is waar we het geld immers aan verdienen) maken we een balans op. Op die balans moet 1 miljoen meer aan inkomsten staan dan aan uitgaven (zoals opleidingskosten, tekengeld.....). Uiteindelijk moet Feyenoord er dus 1 miljoen aan overhouden. Maar goed, zoals ik al zei, we maken ons te druk om weer zo'n gerucht. 90% van de geruchten zijn toch onzin.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef TC03 het volgende:
Oké, dat is mogelijk ja. Maar dat is niet de manier hoe ik zo'n zin interpreteer. Er staat: overhouden aan de transfer van Coelho. Dan denk ik dat Feyenorod na die transfer ¤1 miljoen wil hebben. Er wordt namelijk specifiek gepraat over de transfer.
Dat kan ook ja, maar aangezien er de transfer staat denk ik toch van niet. Maargoed, heel boeiend allemaal verder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zoals ik het lees, maar dat kan liggen aan mn opleiding economie. Na de transfer (dat is waar we het geld immers aan verdienen) maken we een balans op. Op die balans moet 1 miljoen meer aan inkomsten staan dan aan uitgaven (zoals opleidingskosten, tekengeld.....). Uiteindelijk moet Feyenoord er dus 1 miljoen aan overhouden. Maar goed, zoals ik al zei, we maken ons te druk om weer zo'n gerucht. 90% van de geruchten zijn toch onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |