Ilana Rooderkerk (ONM: Esmee Klein) speelt bijna net zo onnatuurlijk als Lotje van der Bie (OPPASSEN: Willemijn de Hert).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
de link met Oppassen zie ik niet
SMEsmee moet inderdaad flink aangepakt worden door de beide opa's (Marnix & Niels).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Die van Klein moet gewoon eens een goed pak slaag krijgen. Dan luistert ze wel.
mee eens, maar juist die jonkies blijken zich vaak snel te ontwikkelen, daarom geef ik haar die 3 maanden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ilana Rooderkerk (ONM: Esmee Klein) speelt bijna net zo onnatuurlijk als Lotje van der Bie (OPPASSEN: Willemijn de Hert).
de link met smsmee ligt teveel voor de handquote:SMEsmee moet inderdaad flink aangepakt worden door de beide opa's (Marnix & Niels).![]()
ze is naar Spanje, en heeft daarmee De [Amsterdamse] Pijp verlaten....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:53 schreef Fusion het volgende:
Is Lisette echt dood? Hoe en wanneer is dat gebeurd?
een hartstilstand, maar wat er nou precies aan de hand was ontging mij ook evenquote:En waar is Renee nou precies aan overleden?
En dat allemaal dankzij Daan S... of all people.quote:
Rickmansquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vermoed dat die Esmee in het geniep contact heeft met een kerel van rond de 50 ofzo.
JP vanuit z'n geheime keldertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik vermoed dat die Esmee in het geniep contact heeft met een kerel van rond de 50 ofzo.
waarom zeg je dat nou?!?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
En dat allemaal dankzij Daan S... of all people.
Het AZB staat voor niets: terminale kankerpatiënten blijven leven en kerngezonde patiënten met geheugenproblemen hebben opeens een ongeneeslijke hartaandoening waaraan ze binnen een dag overlijden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef babette21 het volgende:
een hartstilstand, maar wat er nou precies aan de hand was ontging mij ook even
Als ze voortaan die terminale kankerpatiënten laten overlijden, en de kerngezonde patiënten laten leven, had ik niet zo hoeven janken met ONM vandaag,,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het AZB staat voor niets: terminale kankerpatiënten blijven leven en kerngezonde patiënten met geheugenproblemen hebben opeens een ongeneeslijke hartaandoening waaraan ze binnen een dag overlijden.
er zit nog een zusje in the States....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:55 schreef -Marlii- het volgende:
Hou je nog maar weinig leuke Couwenbergjes over zo op deze manier![]()
Maar ik bedoel echt in ONM te zien. Dat zijn dr toch nog maar verdomd weinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
er zit nog een zusje in the States....
en 'n tweeling in Zuid-Afrika
Reitsema al niet meer, en nog 2 Couwenbergjes die nog te zien zijn, dat ik alles op dit momentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef moz het volgende:
Reitsema en Couwenberg, daar draaide het vroeger om, maar daar is verdomd weinig van over
Babette komt terug, weet ik zeker.... verhaaltechnisch is het volkomen logisch,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik bedoel echt in ONM te zien. Dat zijn dr toch nog maar verdomd weinig.
sorry, zo bedoel ik het niet.... ik zie dat het wat raar geschreven staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef Svensational het volgende:
babette, je verlaagt je tot het weblog-niveau..
De verf van het nieuwe kantoor van Couwenberg & Reitsema (Letsel)Advocaten moet eerst nog goed drogen voordat Babette en Jannes er hun eerste cliënt/slachtoffer van de doktertjes-van-niks kunnen ontvangen. (NIET OVERNEMEN !!!;)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
Babette komt terug, weet ik zeker.... verhaaltechnisch is het volkomen logisch,
en Tamara Brinkman heeft nu wel door dat de rollen niet voor het oprapen liggen...
Met haar terugkomst hebben we ook weer een halve Reitsema in huis, is dat ook weer opgelost:)
Ik verspreid alleen maar geruchten met echtheidsgarantie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:45 schreef babette21 het volgende:
ik probeer geen valse geruchten te verspreiden [dat is Iwan's nieuwe hobby al]
haha helemaal leuk dit, ik ben voor....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
De verf van het nieuwe kantoor van Couwenberg & Reitsema (Letsel)Advocaten moet eerst nog goed drogen voordat Babette en Jannes er hun eerste cliënt/slachtoffer van de doktertjes-van-niks kunnen ontvangen. (NIET OVERNEMEN !!!;)
even doorgescrolled...... kwam langs onze gedeelde theorie over Hugo en Chris....quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:19 schreef Dizer het volgende:
Is Victor echt dood?
Bettina B., Bettina W. (nog) niet.quote:En is Bettina uit ONM?
De spoeling is inderdaad erg dun geworden.quote:Dan is ONM toch niks meer?
Victorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Bettina B., Bettina W. (nog) niet.
[..]
De spoeling is inderdaad erg dun geworden.![]()
Volgens de laatste geruchten gaat Robin naar GTST. Wie weet zien we hem dus binnenkort wel terug als Arnie #2 of kruipt hij opnieuw in de huid van de broer van Koert-Jan 'Beer' de Bruijn. Een relatie met Chris zal er dus wel niet meer inzitten. Hij zal genoegen moeten nemen met Morris.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
even doorgescrolled...... kwam langs onze gedeelde theorie over Hugo en Chris....
als dit liefdesgeluk nog een kans wil krijgen, mogen ze wel opschieten, gezien 't ontslag van Robin
we hebben het emmertje van Jan nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
Straks is JP inderdaad de enige oude garde
Que? Mis ik iets? Robin? Robin Rienstra? Gaat ie ook uit ONM? En komt ie naar GTST? Dat mag wel, als tweede Arnie misschien ook welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens de laatste geruchten gaat Robin naar GTST. Wie weet zien we hem dus binnenkort wel terug als Arnie #2 of kruipt hij opnieuw in de huid van de broer van Koert-Jan 'Beer' de Bruijn. Een relatie met Chris zal er dus wel niet meer inzitten. Hij zal genoegen moeten nemen met Morris.
Ik snap jullie ONM codetaal niet. Jan wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
we hebben het emmertje van Jan nog
je bent ze echt ter plekke aan het verzinnen he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de laatste geruchten gaat Robin naar GTST.
hij heeft er iig de plofkop voor... en dat kapsel wil ook welquote:Wie weet zien we hem dus binnenkort wel terug als Arnie #2
Jan Reitsema, kroegbaas #1, liet na zijn dood een emmertje na aan JPquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
Ik snap jullie ONM codetaal niet. Jan wie?
Jan Reitsemaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
Ik snap jullie ONM codetaal niet. Jan wie?
Je hebt gelijk. Linda die steeds op haar knieën moet om Arnie recht in de ogen te kijken... dat kunnen we Babette niet aandoen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef babette21 het volgende:
hij heeft er iig de plofkop voor... en dat kapsel wil ook wel
maar ik vrees toch dat ie íetsje te klein is
Wat sneu voor Iris... is ze prinses af.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:55 schreef DeTolk het volgende:
SMSmee zit stiekem te smsen met Hillard
quote:Rijbewijs voor Jop
Nog meer goed nieuws vandaag. Jop Joris (Joost in ONM) heeft vandaag zijn rijbewijs gehaald! De 27-jarige acteur is daar niet, zoals je misschien wel denkt, vanaf zijn 18e mee bezig geweest, maar heeft dit in de miniscule hoeveelheid van zesentwintig lessen voor elkaar gekregen. Ook de hoeveelheid rijexamens zijn tot een minimum beperkt gebleven; slechts één!
Een auto heeft hij nog niet. De roddel gaat ook dat hij eerst een autoradio met enorme boxen wil kopen. De auto die daar omheen past... die komt later!
bron
Ik ben toch benieuwd wat haar oorlogstrauma met haar borstvergroting te maken heeft.quote:Grotere borsten voor Katarina
Katarina Justic is gisteren onder het spreekwoordelijke mes gegaan in de kliniek van Robert Schoemacher. De actrice wilde een grotere cupmaat en besloot dus haar borsten te laten vergroten. De kliniek was maar al te bereid om haar in dit verzoek te honoreren. Ook voor de verhaallijn van Shirina heeft dit gevolgen, zij zal in de serie ook een borstvergroting ondergaan. Waarom? Daarvoor kijk je de komende weken naar ONM. Zo zie je maar weer dat werkelijkheid en fictie elkaar soms weinig ontlopen.
En dan nog een laatste ontzenuwd feitje, Katarina doet dit niet onder dwang van ONM of BNN, ze wil dit zelf en BNN of ONM betalen dus absoluut niet voor haar operatie.
bron
BB is totaal geen bedreiging voor ONM (of voor welk programma dan ook:)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef -Marlii- het volgende:
ONM heeft gister niet veel kijkers verloren aan de bevalling in BB op Talpa
672.000 met een madl van 11.7
Zeker niet slecht dacht ik zo
Tot zover gaat het nog goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette mag van mij wel terug hoor
Let op met wat je zegt hier.quote:Dan word het vast leuker kan ze misschien met Daan aanpappen.. En dan donderen we Kyra en Shirina ONM uit.
Als ned 2 nou gewoon die rechten krijgt voor het Nederlands eftal, kijken er misschien ook wel meer naar ONMquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef Iwan1976 het volgende:
BB is totaal geen bedreiging voor ONM (of voor welk programma dan ook:)
Het Nederlands elftal is een heel ander verhaal.![]()
Zo, jij kan die foto's nu dus ook wel op je buik schrijven he....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef Rodney1988 het volgende:
Dan word het vast leuker kan ze misschien met Daan aanpappen..
In dat geval scheurde hij écht met gevaar voor eigen leven [en 30 km/u] door de Ulfter stratenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Rijbewijs voor Jop
Heb net het stukje op Shownieuws gezien oke was aan het begin van de uitzending stelde niet eens veel voor wat ze dr van lieten zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat haar oorlogstrauma met haar borstvergroting te maken heeft.![]()
Hij had een Amerikaans rijbewijs, die hij wrs voor zijn 18de heeft gehaaldquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:54 schreef DeTolk het volgende:
Hij had toen een gebroken nek eraan over gehouden. TOEN had ie nog geen rijbewijs.
rijlessen zeker. (denkend aan de kooiconstructie om z'n hoofd)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hij had een Amerikaans rijbewijs, die hij wrs voor zijn 18de heeft gehaald
Volgens mij heeft hij later examen gedaan, rijlessen waren tenslotte niet meer nodig [hoewel?!]
quote:
Pimp my Carloquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie is die gangster hierboven?
En zo hoort het ook. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée is nog geen dag overleden of ze is al uit de leader verdwenen.![]()
Junior, Esmee en Annemarie behoren vanaf vandaag tot de vaste cast.
Belachelijk. Die nieuwe zijn nog geen 3 seconden in beeld geweest of ze zijn al vaste cast!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
van en voor breezers gemaakt...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Belachelijk. Die nieuwe zijn nog geen 3 seconden in beeld geweest of ze zijn al vaste cast!!!![]()
Dat zal wel niet cool genoeg zijn voor BNN ofzo....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
god die naam alleen al Junior
![]()
![]()
wat was er nou mis met Gyman
Nou ... die Esmee bevalt me wel.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:50 schreef haagse_elfje het volgende:
van en voor breezers gemaakt...
waar gaat het heen met ONM
Sinds wanneer is een kiddy-naam als Junior nou cooler dan Gyman?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
god die naam alleen al Junior
![]()
![]()
wat was er nou mis met Gyman
Je moet wat hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou ... die Esmee bevalt me wel.....
Straks hebben we Lizzy en Esmee ... en als die twee eens wat met elkaar gaan krijgen wordt het ouderwets gezellig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Je moet wat hè?
Nu Nikkie niet meer terugkomt...
Dat weten jullie toch allemaal??
Niels volgens mij ook niet .. Enne, andere topic was iedereen toch wel beetje verdrietig over Renee's dood ..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef Nano het volgende:
Wat reageert iedereen koel op Renee`s dood.En, Lizzy Vehmeijer stond niet meer in de leader?
Dat was nog niet zeker volgens mij ??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nu Nikkie niet meer terugkomt...
Dat weten jullie toch allemaal??
Fifty-fifty kans dat ze niet meer terugkomt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat was nog niet zeker volgens mij ??
Als er een ander aanbod op haar weg zou komen was de kans groot dat ze uit onm zou komen. Moet je eerst ook nog een aanbieding krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Fifty-fifty kans dat ze niet meer terugkomt.
Mijn god, jij denkt na!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als er een ander aanbod op haar weg zou komen was de kans groot dat ze uit onm zou komen. Moet je eerst ook nog een aanbieding krijgen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Mijn god, jij denkt na!![]()
Zit dat verstand dan niet vast in je hoofd?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:27 schreef -Marlii- het volgende:Als je verstand hebt moet je het gebruiken
Oke, vaak is dat ver te zoeken dat verstand van mij![]()
Ja maar het werkt niet altijd helemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zit dat verstand dan niet vast in je hoofd?
Stap in de time machine van H.G. Wells en ga eens bij Victor langs...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
Ja maar het werkt niet altijd helemaal
Niels staat nog gewoon in de leader, na Iris. Alleen Renée en Lizzy zijn foetsie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
Niels volgens mij ook niet .. Enne, andere topic was iedereen toch wel beetje verdrietig over Renee's dood ..
Toch niet goed opgeletquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niels staat nog gewoon in de leader, na Iris. Alleen Renée en Lizzy zijn foetsie.
Dan hou ik het wel bij het oudequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Stap in de time machine van H.G. Wells en ga eens bij Victor langs...
wat ik ergens las, vraag me niet waar is dat idd Lizzy pleitte voorgoed is maareh wie weetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niels staat nog gewoon in de leader, na Iris. Alleen Renée en Lizzy zijn foetsie.
ja ach tis net als GTST met Ninaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
Dit slaat echt fucking nergens op.. Dat joch heet Gyman en is 10 jaar oud.
. Niks geen
Junior
. Ze gaan nu wel erg ver met die veranderingen.
.
Wel Princesjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Nina noemt zichzelf toch ook niet ineens Pupil ofzo.
In een half jaar tijd van 10 tot 16quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is waar Nina was ook een keer van een klein meisje een tiener geworden, daar doelde ik eigenlijk op
Toch heet hij Junior.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef haagse_elfje het volgende:
eerlijk is eerlijk deze gyman ik vertik het om hem junior te noemen is minder irritant dan zijn voorganger
De prinses met de Grote Gokquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een ander sprookjesfiguur: het lelijke eendje.![]()
Laten we 'm voor de duidelijkheid gewoon lekker Gyman blijven noemenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
Dit slaat echt fucking nergens op.. Dat joch heet Gyman en is 10 jaar oud.
.
ik weet het, maar dan hadden ze hem vanaf dag 1 al JR moet nemen en niet Gymanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Toch heet hij Junior.
Hij is Gyman Jr. Zijn biopa was Gyman Sr.
Gyman en Renée waren aan het eind van seizoen 2 (voorjaar 1995) bezig met kids krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Jup Gyman is in 1996 geboren, want hij werd toch geboren toen Yvonne Valkenbrug ( Irene de Vries) weg ging?
dat vraagteken staat er al bijna een jaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Nikkie Plessen .... Marieke de Jong (1998-1999)/Lizzy Vehmeijer (#2) (2003-?)
bied de vraagteken hoop..... ik weet dat IMBD nooit zo snel up2date is we zullen zien
Ik zou niet durven. Ik bedoelde Nina.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:53 schreef babette21 het volgende:
en Iwan, je bedoeld hem toch niet als Lelijk Eendje? Dit joch heeft goede opdroogkansen:)
En als het aan Bettina ligt, belandt ze ook nog in de doofpot.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
Bettina Berger .... Renee Couwenberg (1994-2005)geen potjes meer boehooo
Op 12-04-1996 (seizoen 3) kreeg Renée de uitslag van haar zwangerschapstest. Op 26-11-1996 (seizoen 4) beviel Renée van Gyman.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:13 schreef babette21 het volgende:
Gyman en Renée waren aan het eind van seizoen 2 (voorjaar 1995) bezig met kids krijgen
na de zomerstop bleek Renée zwanger, vertrok Irene en bleek Gyman ziek [en ging dood]
Soapvision werkt niet mee, maar volgens mij is Gyman ergens in deel 2 van seizoen 3 geboren
kijk eens aan, hij moet zelfs nog 9 wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Op 12-04-1996 (seizoen 3) kreeg Renée de uitslag van haar zwangerschapstest. Op 26-11-1996 (seizoen 4) beviel Renée van Gyman.
Carlo weer terug van vakantiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Wie van de drie?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gegevens Arjo Vroman (ONM #2358, VR. 14-10-2005)
Geboortedatum Arjo Vroman:
1) 07-12-1967
2) 13-04-1959
3) 11-01-19??
Initialen Arjo Vroman:
1) C. Vroman
2) A.F. Vroman
3) A. Vroman
Lekkere administratie-van-niks hebben ze daar in het AZB.
Maar ze spelen wel hetzelfde irritante videospelletje. Het lijkt wel alsof ze bij Endemol maar een geluidseffectje daarvoor hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Nina noemt zichzelf toch ook niet ineens Pupil ofzo.
bij Renee gaat de fik erin toch??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:49 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wordt het vandaag weer grienen of gaan we niet zien hoe de kisten in het graf zakken?
Ach ja, een ziekenhuis van niks!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Lekkere administratie-van-niks hebben ze daar in het AZB.
Komt hij niet eens terug voor de begrafenis / crematie???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als Niels terugkomt gaat hij zeker uit frustratie weer een gat in de deur van de behandelkamer slaan? Deed hij ook toen Claire de geest gaf.
Nee, jonge dame, hij is een idealist en zet zijn privébelangen daarvoor aan de kant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:01 schreef soapie het volgende:
Komt hij niet eens terug voor de begrafenis / crematie???
Daar zit wat in ja....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, jonge dame, hij is een idealist en zet zijn privébelangen daarvoor aan de kant.
Dan had je beter moeten opletten, want ik heb het dinsdag nog gezegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:34 schreef DeTolk het volgende:
leuk dat ONM om 19:05 begon![]()
Klerezooi
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef Rodney1988 het volgende:
Ze mochten wel wat meer aan de begrafenis van Renee besteden bij BNN. Want waar was Aafke,Margot, Niels, Babette
Eentje die aandachtsgeil is.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: wat voor een tienerhoer is die Esmee?
Dat zat ik me ook al af te vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!![]()
Ik vind haar wel leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Eentje die aandachtsgeil is.....Ik walg nu al van haar!!!
Ja 16, maar ze geeft zich uit voor 19.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar ze is natuurlijk wel te jong...
Vanaf 16 is het wettig toegestaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
Ja 16, maar ze geeft zich uit voor 19.![]()
Leef je uit zou ik zeggen....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het wettig toegestaan...![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de begrafenis van Victor, daar zie je niks van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik weet niet of jullie schone oren hebben, maar er werd wel aandacht aan Victor besteed. Joyce had het nog over Victor "Johnny Weissmüller" Couwenberg.
Dat bedoel ik, er werd geen aandacht aan hem besteed. Er kon zelfs geen foto vanaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik weet niet of jullie schone oren hebben, maar er werd wel aandacht aan Victor besteed. Joyce had het nog over Victor "Johnny Weissmüller" Couwenberg.
Dan zie je maar weer eens hoe graag men van Renée afwilde. Victor is n.l. niet dood, want die komt gewoon terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef soapie het volgende:
Ik bedoel meer de begrafenis van Victor, daar zie je niks van.
Ik niet, ik vind haarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Eentje die aandachtsgeil is.....Ik walg nu al van haar!!!
Die gaat kapot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:51 schreef DeTolk het volgende:
lijntje rondom Renee/Victor/Vroman Jr. wordt inderdaad een beetje afgeraffeld
want wat gebeurt er nu met Vroman?
heb het niet gezien, maar moet er niet nog sektie worden verricht ofzo?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren zag je alleen maar de kisten, aan het decor te zien in de woning van Renée, maar ja: alle decors zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
heb het niet gezien, maar moet er niet nog sektie worden verricht ofzo?!
en Renée is gecremeerd? was het familiegraf vol ofzo?
ik dacht dat hij daar tegen was.... lekker standvastig weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Volgens mij komt er geen sectie, want Dr. Plofkop heeft een valse overlijdensacte ondertekend.
nu Victor zichzelf heeft opgeblazen, met zo'n ding op z'n kop, is híj eigenlijk 'n beetje de Plofkopquote:Geweldige naam die je hebt bedacht: Dr. Plofkop!
Gaat hij Lizzy The Lizzard achterna?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Dokter Plofkop heeft morgen zijn laatste opnamens!
Zou z'n bootje eindelijk zeewaardig zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat hij Lizzy The Lizzard achterna?
Misschien heeft de geest van Renée er aan gekopkloven? Volgens Gyman deed zij niks anders dan kopkluiven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou z'n bootje eindelijk zeewaardig zijn?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien heeft de geest van Renée er aan gekopkloven? Volgens Gyman deed zij niks anders dan kopkluiven.
Doe maar niet, de meeste mannen zijn dat niet waard, geloof mequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk zou ik boos moeten worden......
Maar op mij kun je niet boos worden, hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
eigenlijk zou ik boos moeten worden......
Wat weet jij nou van mannen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:56 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Doe maar niet, de meeste mannen zijn dat niet waard, geloof me![]()
Zanik dan niet met je fantasieën aan mijn kop!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik wil er niets van weten![]()
Ik wil het niet weten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zanik dan niet met je fantasieën aan mijn kop!
Es kijke wat die tienerhoer van Marnix vandaag weer gaat uitvreten.
neuh kan ik niet....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar op mij kun je niet boos worden, hè?
Die Esmee is volslagen yammi!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef haagse_elfje het volgende:
neuh kan ik niet....
kmoet wel zeggen dat dochterje van marnix is ugly!!!!!!!
Met Joyce? Snel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef -Marlii- het volgende:
Net ff de aflevering gezien *Oke de hh om half 6 *
Victor gemistMarnix die Joyce weer ging troosten .. wanneer gaat Marnix weer vreemd ??
En toch heb ik ergens de hoop nog dat Joyce en Marnix nóg een x wat krijgen, zeker na de begrafenis. Vond het wel heel lief dattie naar Joyce liepquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Met Joyce? Snel..
Met een andere vrouw? Dat zal dan gelijk de laatste keer worden want als tie Joyce's hart nog één keer breekt, breek ik iets bij hem![]()
Dat stond dan ook in het scriptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En toch heb ik ergens de hoop nog dat Joyce en Marnix nóg een x wat krijgen, zeker na de begrafenis. Vond het wel heel lief dattie naar Joyce liep![]()
Endemol Recycling is weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een carrièremove: Eerst issie Johan Huberts, dan bestuurslid en nu een wout?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En toch heb ik ergens de hoop nog dat Joyce en Marnix nóg een x wat krijgen, zeker na de begrafenis. Vond het wel heel lief dattie naar Joyce liep![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben we woensdag met dat kut-Pakistan weer geen ONM?
Jwel !! Joyce en Marnix zijn leuk samenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
neuheu Joyce niet met Marnix bah bah bah
Joyce & Sanne samen, dat zou nogeens leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef -Marlii- het volgende:
Jwel !! Joyce en Marnix zijn leuk samen![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce & Sanne samen, dat zou nogeens leuk zijn.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, Joyce en Sanne. Zo worden ze beiden bestraft voor wat ze Renée hebben aangedaan.
Je denkt toch niet dat Joyce weer in de verhalen van die verlepte berk trapt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef -Marlii- het volgende:
Smaken verschillenJoyce en Marnix blijf ik leuker vinden
![]()
Nee, hoeft toch ook niet ?? Maar dan kun je nog wel wat met mekaar krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Joyce weer in de verhalen van die verlepte berk trapt?
eensch benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce & Sanne samen, dat zou nogeens leuk zijn.
Meis, ik ben het weer eens helemaal met je eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Smaken verschillenJoyce en Marnix blijf ik leuker vinden
![]()
en is Manfred niet de broer van Helen Helmink?!?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Annemarie de Graaf... familie van Manfred?:)
Babette ik heb denk ik wel wat gevonden voor je.. met een aantal foto's van Joshua Rubin alias Elvis Blommers. http://www.schmoelewicz-c(...)er/men/Joshua_R.htmlquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
edit: ben ook nog op zoek naar een plaatje van Elvis Blommers, dat geinige broertje van Kim
Gelukkig, begon met al eenzaam te voelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Meis, ik ben het weer eens helemaal met je eens![]()
![]()
Joyce_en_Roxylovertje probeert alleen maar aardig te doen. Meent ze niks van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:04 schreef -Marlii- het volgende:
Gelukkig, begon met al eenzaam te voelen
Hè shit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje probeert alleen maar aardig te doen. Meent ze niks van.
Nergens voor nodig hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gelukkig, begon met al eenzaam te voelen
Kom vanavond maar ff lekker bij Stefano langs.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hè shit!
Heb je me toch nog door![]()
Stefano is hier al schat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:27 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Kom vanavond maar ff lekker bij Stefano langs.....
Dan kom je maar ff bij Ludo langs en bij Dr. Plofkop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Stefano is hier al schat.
Dat vindt mijn man(Stefano) niet goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan kom je maar ff bij Ludo langs en bij Dr. Plofkop.
Wat een geruststellingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor![]()
Een greep uit de archieven:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
Iwan, fijne vriend, in het kader van: "Babette, date je stamboom eens up" wat vriendelijke vragen:
heb jij toevallig een geinig plaatje van, Juliëtte Helgers Koos Visser [1 van de 2] en Marlon Isarin?!
ik zou het vast moeten weten, maar hoe heet de moeder van Kyra ook alweer?!
en zijn er eventuele broers/zussen bekend???
[ik heb die bruiloft toen gemist, misschien kwam er toen wat over?]
edit: ben ook nog op zoek naar een plaatje van Elvis Blommers, dat geinige broertje van Kim
Veel dank!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Een greep uit de archieven:
geeft niet... dank voor het zoekenquote:Van Juliëtte Helgers heb ik helaas geen plaatje kunnen vinden.
hihi vooral dat laatste.... ik zeg: ze zijn gek als ze 't niet doenquote:* Hint voor de schrijvers: (WEL OVERNEMEN !!!)
die angst had ik ook even... maar ach zo lang wiv z'n shirt aanhoudt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Ik twijfelde even of ik in het ONM topic of in Esmee's chatlog terecht was gekomen.
januari 2001...... operatie van Pim >>> Frank???quote:Bloed, zweet & tranen...
Jop de Vries als Victor Couwenberg (ONM #1359, DO. 11-01-2001)
en nog een keer: brrrrrquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Rebelse tienermeisjes:
Monique van der Werff als Suzy de Ruyg (ONM #1813, WO. 12-03-2003)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
januari 2001...... operatie van Pim >>> Frank???
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
die angst had ik ook even... maar ach zo lang wiv z'n shirt aanhoudt...
Mag Ilyas ook lid worden van het clubje? Sinds donderdag 6 oktober 2005 wordt de vader van Ilyas, Yuksel Cabar, gespeeld door Ergun Sinsek. Voorheen werd de rol gespeeld door Vefa Öcal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:17 schreef babette21 het volgende:
Ik geloof niet dat ik kan kiezen welke moeder van Ariël ik enger vind..... brrrr
en Kyra ook twee moeders.... ze kan wel een clubje oprichten met Ariël en Lizzy
Sorry!!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:58 schreef Svensational het volgende:
Ik schrok wel even hoor, dacht even dat ie uit ONM moest!
Laat mijn broer met rust.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
die angst had ik ook even... maar ach zo lang wiv z'n shirt aanhoudt...
nee hij mag bij het clubje van Chris, die heeft ook 'n pa met twee gezichtenquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Mag Ilyas ook lid worden van het clubje? Sinds donderdag 6 oktober 2005 wordt de vader van Ilyas, Yuksel Cabar, gespeeld door Ergun Sinsek. Voorheen werd de rol gespeeld door Vefa Öcal.
* My 2 Dads:
Vefa Öcal als Yuksel Cabar (ONM #2253, WO. 06-04-2005)
Ergun Sinsek als Yuksel Cabar (ONM #2352, DO. 06-10-2005)
raar verhaal, een toneeljob afzeggen voor de soap waar je toch al op de schopstoel zit....quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:48 schreef soapie het volgende:
Volgens Story blijft JP nog...![]()
[afbeelding]
DIe mag van mij wel terug komenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Tim Zweije als Jannes Reitsema (ONM #1480, VR. 28-09-2001)
In tegenstelling tot haar zoontje Mo en familievriend harige Hikmet heeft moeder Cabar nooit de camera gehaald.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:44 schreef babette21 het volgende:
btw is de moeder van Ilyas ook wel eens in beeld geweest?
ik begreep dat ze inmiddels dood is [toch sneu om iemand dood te schrijven, om twee anderen vreemd te kunnen laten gaan], maar misschien daarvoor een keer??
quote:Sabine Koning op zoek naar biologische vader
In Spoorloos aandacht voor de moeilijke zoekactie van actrice Sabine Koning (o.a. GTST, ZOOP en 'Onderweg naar morgen'). Sabine groeide op in Amsterdam bij een alleenstaande moeder. Tot voor kort meende Sabine dat haar vader een Amerikaan was die destijds in Nederland woonde en een serieuze relatie had met haar moeder. Sabine heeft deze man al vaak ontmoet. De moeder van Sabine onthulde enige tijd geleden dat deze man niet haar biologische vader is. Vòòr Sabine's geboorte had ze een verhouding met een uit Trinidad afkomstige zakenman. Met hulp van de KRO hoopt ze hem te vinden.
Spoorloos
MA. 24-10-2005, 21:05-22:05 uur, KRO (NED 1)
Sabine heeft pech, Chico heeft meer amusementswaardequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Sabine Koning op zoek naar biologische vader
Wie is Chico?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:38 schreef babette21 het volgende:
Sabine heeft pech, Chico heeft meer amusementswaarde
Aapje van Expeditie Robinsonquote:
Hmmm...tja, wat vind ik daarvan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Wat vind je ervan dat Gyman ineens Junior heet?
quote:Karina Smulders speelt Nina Hagen in Brood-film
AMSTERDAM (ANP) - Actrice Karina Smulders speelt de rol van zangeres Nina Hagen in de film Wild Romance, over het leven van Herman Brood. Dat heeft producent Bob Hubar van M4all maandag bekendgemaakt.
Acteur Daniël Boissevain (Brood) en Marcel Hensema (zijn manager en beste vriend Koos van Dijk) vertolken de mannelijke hoofdrollen.
De 25-jarige Smulders is vaste actrice bij de Toneelgroep Amsterdam. Momenteel is zij naast Halina Reijn en Hans Kesting te zien in Het Temmen van de Feeks van Shakespeare.
Eind jaren negentig brak ze door bij het grote publiek als Lotje Koning in de soapserie Onderweg naar Morgen. Smulders is begin volgend jaar ook te zien in de Giphart-verfilming Ik omhels je met duizend armen van Willem van de Sande Bakhuyzen.
De film Wild Romance vertelt vooral over de eerste vijf jaar van Broods carrière. De regie ligt in handen van Jean van de Velde. Wild Romance moet in november 2006 in première gaan. Herman Brood zou op 5 november 2006 zestig jaar zijn geworden.
Bron
Is die erfenis niet al lang en breed aan Niels uitgekeerd? Ik kan me niet voorstellen dat de schrijvers daar nog aan denken. Bovendien hebben we binnenkort de nalatenschap van Arjo al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hoeveel poen enzo zouden de Couwenbergs erven? Nou Vic Kever dood is kan de beroemde / beruchte envelop van Oom Oscar worden geopend.
Ik zie hem er nog voor aan om z'n eigen dood in scène te zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:29 schreef Svensational het volgende:
Ja, wat een klootzak die Arjo eigenlijk.!
Dat hoop ik niet, dat zou betekenen dat ie elk moment weer kan terugkeren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zie hem er nog voor aan om z'n eigen dood in scène te zetten.![]()
Hij moet netjes op z'n beurt wachten, want er zijn nog een paar wachtende doden voor hem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:52 schreef Svensational het volgende:
Dat hoop ik niet, dat zou betekenen dat ie elk moment weer kan terugkeren..
Blijkbaar, maar het is wel toevalligquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Kasper speelt Kasper??
Da's een nieuwe trend. Dennis speelt ook Dennis in Samen, maar dan wel weer Hugo in Bitches.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Kasper speelt Kasper??
Ze heeft nu geloof ik 2 keer meegespeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
zit Kim Pieters nog steeds in Samen???
valt me wel van d'r tegen hoor.....
hoe wéét jij dat trouwens? je kijkt toch niet echt he.....
Als de dag van gisteren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
over Bram & Claire gesproken [idd: brrrrr]...
weet je nog die scene waarin Claire & Niels met Ellen & Bram uit eten waren geweest.
Niels achteraf tegen Claire: wat was je aardig tegen Bram.
Claire: Bram is een zeikerd........
Niels: blablabla
Claire: Bram is een gewoon een zeikerd.........
oh, those were the days![]()
heb je daar nou ook therapie voor, voor die dwangneuroses?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft nu geloof ik 2 keer meegespeeld.
Ik kijk alleen de aftiteling voor het archief. Vanaf volgende week begint Samen trouwens al rond een uur of 7.
"nu" is alweer voorbij....quote:Hé Pamela Teves nu bij RTL Boulevard.
Wat had ze????quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Hé Pamela Teves nu bij RTL Boulevard.
Pamela heeft een zweepslag opgelopen tijdens de repetities voor het toneelstuk 'Een Rits Te Ver'. Hierdoor kan ze haar rol in het stuk tijdelijk niet vertolken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
"nu" is alweer voorbij....waar ging het over?
oeh 'n zweepslag is niet zo tof......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Pamela heeft een zweepslag opgelopen tijdens de repetities voor het toneelstuk 'Een Rits Te Ver'. Hierdoor kan ze haar rol in het stuk tijdelijk niet vertolken.
Dat is wel vaker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:57 schreef -Marlii- het volgende:
Vond het voorstukje van morgen bijna nog leuker dan de hele aflevering vandaag![]()
Bettina wordt helemaal uit de serie geschreven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:18 schreef soapie het volgende:
Das erg pijnlijk!!!!! Hoop toch wel dat ze in ONM blijft en niet vervangen hoeft te worden door dat drama figuur. Die Guuske Kotte
Ze mag wel blijven, doe dan Shirina dr uit ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Bettina wordt helemaal uit de serie geschreven.
Idd, dan hoef ik niet naar die plastic tieten te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:01 schreef -Marlii- het volgende:
Ze mag wel blijven, doe dan Shirina dr uit ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
de invloed van NMO is nu echt zichtbaar.
Zou Esmee in de loverboyhanden van die mocro komen?quote:
Vandaag zei JP nog dat iedereen zo zijn geheimen heeft. Dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Zou Esmee in de loverboyhanden van die mocro komen?
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens even gemist waarom Esmee en ma ineens in Ulft blijven wonen?
Esmee is gewoon een tienerhoertje. Ze neukt met oudere kerels voor geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.
Het is me opeens duidelijk waarom ze niet meer terug wil naar haar oude school.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
Esmee is gewoon een tienerhoertje. Ze neukt met oudere kerels voor geld.
Ja, dat wist ik. Maar ze hadden toch afgesproken dat ze weer teruggingen naar Rotterdam???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.
misschien kan ze bedrijfje beginnen met Julia??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
Esmee is gewoon een tienerhoertje. Ze neukt met oudere kerels voor geld.
Door te dreigen dat ze anders de straat opging heeft ze Marnix om weten te lullen. M.a.w. Esmee's wil is wet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:54 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat wist ik. Maar ze hadden toch afgesproken dat ze weer teruggingen naar Rotterdam???
BNN hanteert gewoon de lekkere wijven-tactiek. Dat het daarmee onrealistischer wordt nemen ze op de koop toe. Ze kunnen Onderweg naar Morgen beter Onderweg naar Mokkels gaan noemen. Nadat Renee en Bettina geruimd zijn, is er geen enkel wijf meer met een normaal of minder uiterlijk (smaken verschillen maar goed). Vele nieuwe acteurs zijn echt niet op hun acteerkwaliteiten geselecteerd. Begint een beetje de nieuwe Costa te worden.quote:Het moest sneller, en bovendien een stuk jonger.
Wat?!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Oude Chris is terug!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
100 keer beter.
Alleen die gay-docenten wilden haar niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is me opeens duidelijk waarom ze niet meer terug wil naar haar oude school.
Ze is door de vaders van haar klasgenoten heen.![]()
Ze heeft alleen haar eigen vader nog niet gehad, vandaar die modeshow.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alleen die gay-docenten wilden haar niet.
Ze heeft wel een paar lekkere stevige poten onder d'r lijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef pberends het volgende:
Ze heeft alleen haar eigen vader nog niet gehad, vandaar die modeshow.
Ik vroeg me al af wat de reden was van die modeshow.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef pberends het volgende:
Ze heeft alleen haar eigen vader nog niet gehad, vandaar die modeshow.
Om het ons lekker te maken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vroeg me al af wat de reden was van die modeshow.
oude Chris is leuker, nieuwe Chris is lekkerderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Wat?!
Maar die andere was vet lekkerder!![]()
Dat wel, maar nieuwe Chris is lekkerderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:33 schreef pberends het volgende:
Oude Chris is gewoon een veel betere acteur.
Die is bijna 20 jaar ouder dan jij.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:37 schreef -Marlii- het volgende:
Dat wel, maar nieuwe Chris is lekkerder
Leeftijd doet dr toch niet toe ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die is bijna 20 jaar ouder dan jij.
So what, ben over 7 mnd 16quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jawel, want hij is 36 en dan is het voor hem illegaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |