Pimp my Carloquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie is die gangster hierboven?
En zo hoort het ook. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée is nog geen dag overleden of ze is al uit de leader verdwenen.![]()
Junior, Esmee en Annemarie behoren vanaf vandaag tot de vaste cast.
Belachelijk. Die nieuwe zijn nog geen 3 seconden in beeld geweest of ze zijn al vaste cast!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
van en voor breezers gemaakt...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Belachelijk. Die nieuwe zijn nog geen 3 seconden in beeld geweest of ze zijn al vaste cast!!!![]()
Dat zal wel niet cool genoeg zijn voor BNN ofzo....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
god die naam alleen al Junior
![]()
![]()
wat was er nou mis met Gyman
Nou ... die Esmee bevalt me wel.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:50 schreef haagse_elfje het volgende:
van en voor breezers gemaakt...
waar gaat het heen met ONM
Sinds wanneer is een kiddy-naam als Junior nou cooler dan Gyman?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
god die naam alleen al Junior
![]()
![]()
wat was er nou mis met Gyman
Je moet wat hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nou ... die Esmee bevalt me wel.....
Straks hebben we Lizzy en Esmee ... en als die twee eens wat met elkaar gaan krijgen wordt het ouderwets gezellig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Je moet wat hè?
Nu Nikkie niet meer terugkomt...
Dat weten jullie toch allemaal??
Niels volgens mij ook niet .. Enne, andere topic was iedereen toch wel beetje verdrietig over Renee's dood ..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:48 schreef Nano het volgende:
Wat reageert iedereen koel op Renee`s dood.En, Lizzy Vehmeijer stond niet meer in de leader?
Dat was nog niet zeker volgens mij ??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:00 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Nu Nikkie niet meer terugkomt...
Dat weten jullie toch allemaal??
Fifty-fifty kans dat ze niet meer terugkomt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat was nog niet zeker volgens mij ??
Als er een ander aanbod op haar weg zou komen was de kans groot dat ze uit onm zou komen. Moet je eerst ook nog een aanbieding krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Fifty-fifty kans dat ze niet meer terugkomt.
Mijn god, jij denkt na!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Als er een ander aanbod op haar weg zou komen was de kans groot dat ze uit onm zou komen. Moet je eerst ook nog een aanbieding krijgen
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Mijn god, jij denkt na!![]()
Zit dat verstand dan niet vast in je hoofd?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:27 schreef -Marlii- het volgende:Als je verstand hebt moet je het gebruiken
Oke, vaak is dat ver te zoeken dat verstand van mij![]()
Ja maar het werkt niet altijd helemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zit dat verstand dan niet vast in je hoofd?
Stap in de time machine van H.G. Wells en ga eens bij Victor langs...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
Ja maar het werkt niet altijd helemaal
Niels staat nog gewoon in de leader, na Iris. Alleen Renée en Lizzy zijn foetsie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
Niels volgens mij ook niet .. Enne, andere topic was iedereen toch wel beetje verdrietig over Renee's dood ..
Toch niet goed opgeletquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niels staat nog gewoon in de leader, na Iris. Alleen Renée en Lizzy zijn foetsie.
Dan hou ik het wel bij het oudequote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
Stap in de time machine van H.G. Wells en ga eens bij Victor langs...
wat ik ergens las, vraag me niet waar is dat idd Lizzy pleitte voorgoed is maareh wie weetquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niels staat nog gewoon in de leader, na Iris. Alleen Renée en Lizzy zijn foetsie.
ja ach tis net als GTST met Ninaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
Dit slaat echt fucking nergens op.. Dat joch heet Gyman en is 10 jaar oud.
. Niks geen
Junior
. Ze gaan nu wel erg ver met die veranderingen.
.
Wel Princesjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
Nina noemt zichzelf toch ook niet ineens Pupil ofzo.
In een half jaar tijd van 10 tot 16quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is waar Nina was ook een keer van een klein meisje een tiener geworden, daar doelde ik eigenlijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |