Zou Esmee in de loverboyhanden van die mocro komen?quote:
Vandaag zei JP nog dat iedereen zo zijn geheimen heeft. Dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Zou Esmee in de loverboyhanden van die mocro komen?
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens even gemist waarom Esmee en ma ineens in Ulft blijven wonen?
Esmee is gewoon een tienerhoertje. Ze neukt met oudere kerels voor geld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.
Het is me opeens duidelijk waarom ze niet meer terug wil naar haar oude school.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
Esmee is gewoon een tienerhoertje. Ze neukt met oudere kerels voor geld.
Ja, dat wist ik. Maar ze hadden toch afgesproken dat ze weer teruggingen naar Rotterdam???quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.
misschien kan ze bedrijfje beginnen met Julia??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 06:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
Esmee is gewoon een tienerhoertje. Ze neukt met oudere kerels voor geld.
Door te dreigen dat ze anders de straat opging heeft ze Marnix om weten te lullen. M.a.w. Esmee's wil is wet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:54 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat wist ik. Maar ze hadden toch afgesproken dat ze weer teruggingen naar Rotterdam???
BNN hanteert gewoon de lekkere wijven-tactiek. Dat het daarmee onrealistischer wordt nemen ze op de koop toe. Ze kunnen Onderweg naar Morgen beter Onderweg naar Mokkels gaan noemen. Nadat Renee en Bettina geruimd zijn, is er geen enkel wijf meer met een normaal of minder uiterlijk (smaken verschillen maar goed). Vele nieuwe acteurs zijn echt niet op hun acteerkwaliteiten geselecteerd. Begint een beetje de nieuwe Costa te worden.quote:Het moest sneller, en bovendien een stuk jonger.
Wat?!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
Oude Chris is terug!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
100 keer beter.
Alleen die gay-docenten wilden haar niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is me opeens duidelijk waarom ze niet meer terug wil naar haar oude school.
Ze is door de vaders van haar klasgenoten heen.![]()
Ze heeft alleen haar eigen vader nog niet gehad, vandaar die modeshow.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:14 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alleen die gay-docenten wilden haar niet.
Ze heeft wel een paar lekkere stevige poten onder d'r lijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef pberends het volgende:
Ze heeft alleen haar eigen vader nog niet gehad, vandaar die modeshow.
Ik vroeg me al af wat de reden was van die modeshow.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:22 schreef pberends het volgende:
Ze heeft alleen haar eigen vader nog niet gehad, vandaar die modeshow.
Om het ons lekker te maken!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vroeg me al af wat de reden was van die modeshow.
oude Chris is leuker, nieuwe Chris is lekkerderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Wat?!
Maar die andere was vet lekkerder!![]()
Dat wel, maar nieuwe Chris is lekkerderquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:33 schreef pberends het volgende:
Oude Chris is gewoon een veel betere acteur.
Die is bijna 20 jaar ouder dan jij.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:37 schreef -Marlii- het volgende:
Dat wel, maar nieuwe Chris is lekkerder
Leeftijd doet dr toch niet toe ??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:48 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Die is bijna 20 jaar ouder dan jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |