Endemol Recycling is weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat een carrièremove: Eerst issie Johan Huberts, dan bestuurslid en nu een wout?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En toch heb ik ergens de hoop nog dat Joyce en Marnix nóg een x wat krijgen, zeker na de begrafenis. Vond het wel heel lief dattie naar Joyce liep![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:04 schreef LeefbaarFok het volgende:
Hebben we woensdag met dat kut-Pakistan weer geen ONM?
Jwel !! Joyce en Marnix zijn leuk samenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
neuheu Joyce niet met Marnix bah bah bah
Joyce & Sanne samen, dat zou nogeens leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:21 schreef -Marlii- het volgende:
Jwel !! Joyce en Marnix zijn leuk samen![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce & Sanne samen, dat zou nogeens leuk zijn.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, Joyce en Sanne. Zo worden ze beiden bestraft voor wat ze Renée hebben aangedaan.
Je denkt toch niet dat Joyce weer in de verhalen van die verlepte berk trapt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef -Marlii- het volgende:
Smaken verschillenJoyce en Marnix blijf ik leuker vinden
![]()
Nee, hoeft toch ook niet ?? Maar dan kun je nog wel wat met mekaar krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Joyce weer in de verhalen van die verlepte berk trapt?
eensch benquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce & Sanne samen, dat zou nogeens leuk zijn.
Meis, ik ben het weer eens helemaal met je eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Smaken verschillenJoyce en Marnix blijf ik leuker vinden
![]()
en is Manfred niet de broer van Helen Helmink?!?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:21 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Annemarie de Graaf... familie van Manfred?:)
Babette ik heb denk ik wel wat gevonden voor je.. met een aantal foto's van Joshua Rubin alias Elvis Blommers. http://www.schmoelewicz-c(...)er/men/Joshua_R.htmlquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
edit: ben ook nog op zoek naar een plaatje van Elvis Blommers, dat geinige broertje van Kim
Gelukkig, begon met al eenzaam te voelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Meis, ik ben het weer eens helemaal met je eens![]()
![]()
Joyce_en_Roxylovertje probeert alleen maar aardig te doen. Meent ze niks van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:04 schreef -Marlii- het volgende:
Gelukkig, begon met al eenzaam te voelen
Hè shit!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce_en_Roxylovertje probeert alleen maar aardig te doen. Meent ze niks van.
Nergens voor nodig hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Gelukkig, begon met al eenzaam te voelen
Kom vanavond maar ff lekker bij Stefano langs.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:25 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Hè shit!
Heb je me toch nog door![]()
Stefano is hier al schat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:27 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Kom vanavond maar ff lekker bij Stefano langs.....
Dan kom je maar ff bij Ludo langs en bij Dr. Plofkop.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:30 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Stefano is hier al schat.
Dat vindt mijn man(Stefano) niet goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:31 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan kom je maar ff bij Ludo langs en bij Dr. Plofkop.
Wat een geruststellingquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor![]()
Een greep uit de archieven:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:36 schreef babette21 het volgende:
Iwan, fijne vriend, in het kader van: "Babette, date je stamboom eens up" wat vriendelijke vragen:
heb jij toevallig een geinig plaatje van, Juliëtte Helgers Koos Visser [1 van de 2] en Marlon Isarin?!
ik zou het vast moeten weten, maar hoe heet de moeder van Kyra ook alweer?!
en zijn er eventuele broers/zussen bekend???
[ik heb die bruiloft toen gemist, misschien kwam er toen wat over?]
edit: ben ook nog op zoek naar een plaatje van Elvis Blommers, dat geinige broertje van Kim
Veel dank!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Een greep uit de archieven:
geeft niet... dank voor het zoekenquote:Van Juliëtte Helgers heb ik helaas geen plaatje kunnen vinden.
hihi vooral dat laatste.... ik zeg: ze zijn gek als ze 't niet doenquote:* Hint voor de schrijvers: (WEL OVERNEMEN !!!)
die angst had ik ook even... maar ach zo lang wiv z'n shirt aanhoudt...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Ik twijfelde even of ik in het ONM topic of in Esmee's chatlog terecht was gekomen.
januari 2001...... operatie van Pim >>> Frank???quote:Bloed, zweet & tranen...
Jop de Vries als Victor Couwenberg (ONM #1359, DO. 11-01-2001)
en nog een keer: brrrrrquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Rebelse tienermeisjes:
Monique van der Werff als Suzy de Ruyg (ONM #1813, WO. 12-03-2003)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |