Ja 16, maar ze geeft zich uit voor 19.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar ze is natuurlijk wel te jong...
Vanaf 16 is het wettig toegestaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
Ja 16, maar ze geeft zich uit voor 19.![]()
Leef je uit zou ik zeggen....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het wettig toegestaan...![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!![]()
Ik bedoel meer de begrafenis van Victor, daar zie je niks van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik weet niet of jullie schone oren hebben, maar er werd wel aandacht aan Victor besteed. Joyce had het nog over Victor "Johnny Weissmüller" Couwenberg.
Dat bedoel ik, er werd geen aandacht aan hem besteed. Er kon zelfs geen foto vanaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik weet niet of jullie schone oren hebben, maar er werd wel aandacht aan Victor besteed. Joyce had het nog over Victor "Johnny Weissmüller" Couwenberg.
Dan zie je maar weer eens hoe graag men van Renée afwilde. Victor is n.l. niet dood, want die komt gewoon terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef soapie het volgende:
Ik bedoel meer de begrafenis van Victor, daar zie je niks van.
Ik niet, ik vind haarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Eentje die aandachtsgeil is.....Ik walg nu al van haar!!!
Die gaat kapot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:51 schreef DeTolk het volgende:
lijntje rondom Renee/Victor/Vroman Jr. wordt inderdaad een beetje afgeraffeld
want wat gebeurt er nu met Vroman?
heb het niet gezien, maar moet er niet nog sektie worden verricht ofzo?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!![]()
Gisteren zag je alleen maar de kisten, aan het decor te zien in de woning van Renée, maar ja: alle decors zijn hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
heb het niet gezien, maar moet er niet nog sektie worden verricht ofzo?!
en Renée is gecremeerd? was het familiegraf vol ofzo?
ik dacht dat hij daar tegen was.... lekker standvastig weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:06 schreef LeefbaarFok het volgende:
Volgens mij komt er geen sectie, want Dr. Plofkop heeft een valse overlijdensacte ondertekend.
nu Victor zichzelf heeft opgeblazen, met zo'n ding op z'n kop, is híj eigenlijk 'n beetje de Plofkopquote:Geweldige naam die je hebt bedacht: Dr. Plofkop!
Gaat hij Lizzy The Lizzard achterna?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:15 schreef Rodney1988 het volgende:
Dokter Plofkop heeft morgen zijn laatste opnamens!
Zou z'n bootje eindelijk zeewaardig zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Gaat hij Lizzy The Lizzard achterna?
Misschien heeft de geest van Renée er aan gekopkloven? Volgens Gyman deed zij niks anders dan kopkluiven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou z'n bootje eindelijk zeewaardig zijn?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Misschien heeft de geest van Renée er aan gekopkloven? Volgens Gyman deed zij niks anders dan kopkluiven.
Doe maar niet, de meeste mannen zijn dat niet waard, geloof mequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk zou ik boos moeten worden......
Maar op mij kun je niet boos worden, hè?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
eigenlijk zou ik boos moeten worden......
Wat weet jij nou van mannen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:56 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Doe maar niet, de meeste mannen zijn dat niet waard, geloof me![]()
Zanik dan niet met je fantasieën aan mijn kop!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:05 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik wil er niets van weten![]()
Ik wil het niet weten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Zanik dan niet met je fantasieën aan mijn kop!
Es kijke wat die tienerhoer van Marnix vandaag weer gaat uitvreten.
neuh kan ik niet....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar op mij kun je niet boos worden, hè?
Die Esmee is volslagen yammi!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef haagse_elfje het volgende:
neuh kan ik niet....
kmoet wel zeggen dat dochterje van marnix is ugly!!!!!!!
Met Joyce? Snel..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:03 schreef -Marlii- het volgende:
Net ff de aflevering gezien *Oke de hh om half 6 *
Victor gemistMarnix die Joyce weer ging troosten .. wanneer gaat Marnix weer vreemd ??
En toch heb ik ergens de hoop nog dat Joyce en Marnix nóg een x wat krijgen, zeker na de begrafenis. Vond het wel heel lief dattie naar Joyce liepquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Met Joyce? Snel..
Met een andere vrouw? Dat zal dan gelijk de laatste keer worden want als tie Joyce's hart nog één keer breekt, breek ik iets bij hem![]()
Dat stond dan ook in het scriptquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
En toch heb ik ergens de hoop nog dat Joyce en Marnix nóg een x wat krijgen, zeker na de begrafenis. Vond het wel heel lief dattie naar Joyce liep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |