BIj Joost is dat vanzelfsprekend als je ook z'n humor en toneelstukjes ziet, echt net een wijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Valt me overigens wél op dat Menno en Joost échte vrouwenmensen zijn... Ze roddelen dat het een lieve lust is.
Ben idd wel zorgzaam, misschien toch een beetje Rob in me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
JIj bent de jonge mama van de groep hier![]()
Ook van Scan ja![]()
![]()
Mee eens, anders gaat hij huilen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
IK vind dat we hier verder moeten in deel 299 had Falco al aangegeven dat hij de nieuwe zou doen
ja ik dacht laat mij eens wat leuke dingen maken........... uien en pindakaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:56 schreef Wup het volgende:
die pindakaaspot in de O.P. is leuk
ik schat Liesje wel rancuneus inquote:Op zaterdag 24 september 2005 02:52 schreef snakelady het volgende:
kan ik me enigszins voorstellen met zoveel stemmen tegen.![]()
Dat denk ik ook wel, vooral als ze veel mensen tegen haar heeft.quote:
ze mogen haar helemaal niet, tenminste Joost & Chantal iig. niet.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Weer het proberen goed te praten van de nominaties....
Ze mogen allemaal Lieske erg graag en vinden haar een sterke meid enzo...
Hebben ze nou echt geen idee hoe het allemaal overkomt
Geloof ik helemaal niet. Die gaat haar uiterste best doen om alsnog door de groep geaccepteerd te worden, ook al moet ze de grootste offers brengen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, vooral als ze veel mensen tegen haar heeft.
Ik hoop het... en zou zelf zeer zeker ook rancuneus zijn, zeker na dat geslijm van een aantal bewoners toen de nominaties nog niet open waren. Als ik Lieske was zou ik balen dat ik maar 1 persoon mocht nomineren als ik eruit vloog.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, vooral als ze veel mensen tegen haar heeft.
ja maar hij is zo leuk afgeplakt:)quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:57 schreef Zapje het volgende:
ja ik dacht laat mij eens wat leuke dingen maken........... uien en pindakaas![]()
Dat denk ik dus ook... Ik denk overigens ook dat de echte reden dat ze Ralph stemde is omdat hij de enige is die de bewoners wellicht nóg liever zien vertrekken dan haar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niet. Die gaat haar uiterste best doen om alsnog door de groep geaccepteerd te worden, ook al moet ze de grootste offers brengen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
. Als ik Lieske was zou ik CHANTAL nomineren als ik eruit vloog.
Ben eigenlijk wel benieuwd wie ze dan kiest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het... en zou zelf zeer zeker ook rancuneus zijn, zeker na dat geslijm van een aantal bewoners toen de nominaties nog niet open waren. Als ik Lieske was zou ik balen dat ik maar 1 persoon mocht nomineren als ik eruit vloog.
klopt.....BB maakt geen reclame...dan Zapje ook niet........quote:
sweet dreamsquote:
Met pindakaas?quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:59 schreef snakelady het volgende:
gaat ff bammetje smeren, heb honger.
Welterustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
Ik ga m'n mandje opzoeken. Truste mensen, het was me weer een genoegen
ow ik ook hoor, ik heb hier achter mn pc al last van vervangende rancunequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het... en zou zelf zeer zeker ook rancuneus zijn, zeker na dat geslijm van een aantal bewoners toen de nominaties nog niet open waren. Als ik Lieske was zou ik balen dat ik maar 1 persoon mocht nomineren als ik eruit vloog.
Truste.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
Dat is dan ook echt alles wat ze weet! Maar ze kent FOK niet!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Chantal weet écht alles van vorige BB's.![]()
see u later...............quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
En volgens mij ook van alle expedities Robinson, want daar heeft ze het ook heel vaak over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Als ze een van de dames kiest die haar genomineerd heeft, is alles goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wie ze dan kiest.
Swiet driemsquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef Maerycke het volgende:
slaap ze Deltaquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:08 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens, tis alweer 3 uur
Kijkze nog en trusten voor later iedereen
Ze had het ook al over Paradise Hotel...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En volgens mij ook van alle expedities Robinson, want daar heeft ze het ook heel vaak over.
Dat viel mij ook op ja. Ook al eerder. Volgens mij heeft ze alles heel goed bestudeerd. Alleen slaat haar conclusie hoe hoe ze moet doen om te winnen de plank finaal mis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:04 schreef APK het volgende:
Trusten Snakequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:08 schreef snakelady het volgende:
zitten ze nu over kotsen te praten.
Tijd voor mij om ook naar bed te gaan.
Sweet dreams allemaal.![]()
En Temptation Islandquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze had het ook al over Paradise Hotel...
beetje eng dat Chantal van dezelfde programma's houdt als ik........quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef flugeltje het volgende:
Ze had het ook al over Paradise Hotel...
Exact. Daarom zullen ze er deze week ook alles aan doen om dat te corrigeren denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik ook hoor, ik heb hier achter mn pc al last van vervangende rancune
maar daarom baalden Menno & ingrid ook zo... als Liesje eruit moet , maken zij kans op de 'Rikkert' nominatie
Ze heeft echter weer wél goed door hoe ze de bewoners moet bespelen... Jammer voor haar dat dat bij het kijken publiek niet lukt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Ook al eerder. Volgens mij heeft ze alles heel goed bestudeerd. Alleen slaat haar conclusie hoe hoe ze moet doen om te winnen de plank finaal mis.
Volgens mij niet, van Ingrid ook niet toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik me afvraag. Was er ooit familie of vrienden van Sjankwal in de studio bij de live uitzending?
van drank?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:11 schreef BBscanner het volgende:
Menno kotst ze bloed er uit als ie moet kosten![]()
![]()
![]()
Kotsen Menno
![]()
![]()
![]()
jawel de zus was er een keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik me afvraag. Was er ooit familie of vrienden van Sjankwal in de studio bij de live uitzending?
Haar plastisch chirurg wel, maar die mocht niet aan het woord...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, van Ingrid ook niet toch?
dat gaat helemaal fout zonder eten.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:14 schreef flugeltje het volgende:
ik hoop overigens tóch nog op drank voor morgen. Ben wel in voor een feestje...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat helemaal fout zonder eten.......
Kunnen ze geen drank stoken van die Uienquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:14 schreef flugeltje het volgende:
Ze blijven het maar over eten hebben, en ze zitten pas één dag op rantsoen... Gaat nog gezellig worden de komende dagen.
ik hoop overigens tóch nog op drank voor morgen. Ben wel in voor een feestje...
Oe... Goei muziekske....quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesneth
ow ik ga spontaan laat me opzoeken nu..........quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
Mooi!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
mailen kan dan een optie zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik ook al. Die nieuwe versie van Alderliefste, Liesbeth en Ramses. Mooie 'remake'quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik ga spontaan laat me opzoeken nu..........
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
owja klopt, die blonde
Ruud vroeg toen nog lekker taktisch hoe het zat met andere vader ofzo![]()
Even mailen? Hij is 5 mbquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
mailen kan dan een optie zijn![]()
dag wickiequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:20 schreef wickie het volgende:
Misschien krijgen ze wel rose, dat is de enigste manier om Roel zn geheime missie in gevaar te laten brengen
En mensjes t is bed tijd
dus truste
hoef geen muziekje maar leuke mail is nooit weg voor ik nest in gaquote:
jaaaaaaaa, da's na laat me mn favorietquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
En nu
zing vecht huil bid lach werk en bewonder...
AJAX!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
zing vecht huil bid lach werk en bewonder...
Volgens mij ligt Roel nu toch vrij intens te tukken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef Coraatje het volgende:
ff kijken of roel er nog uitkomt en dan ga ik ook zzzz
Is verstuurdquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoef geen muziekje maar leuke mail is nooit weg voor ik nest in ga![]()
![]()
ben ik ook bang voor,maar lijkt me wel lachen als hij met een big smile zijn bed uitkomtquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Roel nu toch vrij intens te tukken...
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Met http://www.yousendit.com/ is het zo gepiept!![]()
n'avond Dayquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Kom ik thuis na een avondje stappen (gegeten in een wokrestaurant dat Idol's heet en daarna lekker gedansd) doe ik de streams aan en wat hoor ik: CHANKWAL
Hallo, volgens mij is iedereen al naar bed, hè?
Ligt eraan wie je met 'iedereen' bedoelt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Kom ik thuis na een avondje stappen (gegeten in een wokrestaurant dat Idol's heet en daarna lekker gedansd) doe ik de streams aan en wat hoor ik: CHANKWAL
deze is ook lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.
Over 10 minuten wel ja.. Heb de laatste nachten iedere keer maar 5 uur slaap gehad (BB is niet goed voor mij), maar ben nu een week vrij . Moet wel nog even wat slaap inhalen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Hoi hoiquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je met 'iedereen' bedoelt...
www.megaupload.comquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.
Die ken ik wel, maar zitten nadelen aan. Ik ben zelf wel lid van rapidshare, maar als je dat niet bent is het knap lastig. En megaupload was de laatste keer dat ik die getest heb ontzettend langzaam.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
[..]
www.megaupload.com
www.rapidshare.de
oke, maar yousendit is ook heel beperkt, 8 downloads of 1 week.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Die ken ik wel, maar zitten nadelen aan. Ik ben zelf wel lid van rapidshare, maar als je dat niet bent is het knap lastig. En megaupload was de laatste keer dat ik die getest heb ontzettend langzaam.
Het ging vannacht met Chantal en Ingrid vooral over hoe geweldig Lieske eigenlijk is en dat ze helemaal geen problemen met haar hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Iedereen moest eigenlijk 'de meeste' zijn.
Maar ik zie dat de die-hards er nog zijn![]()
Heb de verslagen inmiddels gelezen. Inderdaad niet veel gebeurd. Wel blij dat Roel nog ongestoord doorpaft en dat Tanja nu langer dan 24 uur niet gerookt heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mogguhhh Day. Je hebt ook niets gemist hoor.
De groep was eerder iets groter en Sjankwal zat er zielig alleen bij. Maar toen de rest (op Menno, Joost en Ingrid) gingen slapen, kwam haar roddelmachine weer los. En je raadt het al, het ging over nomineren en vorige BB's.
ja, ik heb hem al in 3 kleuren zien huppen:)quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:33 schreef flugeltje het volgende:
De regie heeft lol met de muis.
Voedsel!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:30 schreef flugeltje het volgende:
de MUIS is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chantal is zo erg. Snap niet dat de rest niet door heeft dat ze een enorme opstoker/roddeldoos is. Al denk ik wel dat Roel en Ingrid/Menno het wel beginnen in te zien nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging vannacht met Chantal en Ingrid vooral over hoe geweldig Lieske eigenlijk is en dat ze helemaal geen problemen met haar hebben.
of dat beest vreet vannacht hún volledige rantsoen op... Zou ik eerlijk gezegd nog grappiger vinden.quote:
Eten muizen UI en pindakaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
of dat beest vreet vannacht hún volledige rantsoen op... Zou ik eerlijk gezegd nog grappiger vinden.
Volgens mij eten muizen ALLES!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eten muizen UI en pindakaas![]()
De regie is nog nooit zo actief geweest s'nachts![]()
quote:
haha, ja , muis is leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is ook werkelijk geen bal te doen voor diegene die caps wil maken, allemaal dol dat er een muis in beeld is, hahahaa
zit er al inquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:44 schreef flugeltje het volgende:
Heb muis ff toegevoegd aan de streamverslagen en wil niet zomaar een foto uit dit topic jatten. Iemand die zijn/haar eigen foto in het topic wil plakken?
De mijne is niet zo duidelijk als die andere 2quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:44 schreef flugeltje het volgende:
Heb muis ff toegevoegd aan de streamverslagen en wil niet zomaar een foto uit dit topic jatten. Iemand die zijn/haar eigen foto in het topic wil plakken?
We hadden toen ook een BB Mouse Topic maar dat is helaas verdwenen! Vraag me af of het dezelfde muis isquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja , muis is leuk
de cameraman heeft een paar weken terug ook braaf bij de muizenvallen zitten waken....
tnxquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:46 schreef BBscanner het volgende:
Heb hem ff gecopy/paste in het streamverslagen topic want dit natuulijk wel weer een highlight van de avond.![]()
Truste voor allemaal die gaan slapen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:50 schreef Coraatje het volgende:
ik ga ook lekker slapen weltrusten![]()
dank, ik ben fan van muisquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:55 schreef BBscanner het volgende:
Nog even een close-upje van de muis...voor alle liefhebbers!![]()
[afbeelding]
Hij is wel wakker! Dat zag ik net, maar hij draaide zich weer om..quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
Tijd voor Roel om weer eens te gaan cashen!![]()
weet je nog de datum?quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:00 schreef BBscanner het volgende:
Dit was de oude muis!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De regie lag toen wel een beeje te slapen!
Op welke stream slaapt Roel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is wel wakker! Dat zag ik net, maar hij draaide zich weer om..
Is hij toch te moe om op te staan of wacht hij tot Joost zéker slaapt?
Muisquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
We hadden toen ook een BB Mouse Topic maar dat is helaas verdwenen!
dank voor datum & weltrustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
Muis
nog geen beweging bij Roel, ik ben ook slapen![]()
Roel ligt naast Ralph op stream 3quote:
Ok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt naast Ralph op stream 3
Ik zou voor die 500 euri écht m'n nest wel uit willen komen. En volgens mij Roel ook. Ik denk dat hij ligt te wachten tot hij zeker weet dat Joost slaapt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk is het ook van de zotte he?
Beetje naar een stream kijken of iemand zijn nest uit komt...![]()
![]()
Hoop doet leven, hup roel dr uit!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:16 schreef flugeltje het volgende:
Hij beweegt me net iets te vaak voor iemand die geacht wordt diep in slaap te zijn.
Goeiemorgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:22 schreef socko het volgende:
[..]
Hoop doet leven, hup roel dr uit!
ps. goedemorgen
Mogge!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:22 schreef socko het volgende:
[..]
Hoop doet leven, hup roel dr uit!
ps. goedemorgen
Ik denk het ook... Tijd dus om de pjoeter maar weer eens uit te zetten en nogmaals een poging te doen tot slapen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:27 schreef BBscanner het volgende:
Ben bang dat Roel het veel stoerder vindt om overdag te roken, als hij er gewoon zin in heeft!
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Tijd dus om de pjoeter maar weer eens uit te zetten en nogmaals een poging te doen tot slapen...![]()
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:39 schreef BBscanner het volgende:
Ga ook maar is slapen! Truste Streamers!
ondertussen lult ie tegen de camera's.quote:Op zaterdag 24 september 2005 06:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
hij rookt er nog 1
sure. beetje klote voor je keel alleen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 06:31 schreef socko het volgende:
Als ik roel was zou ik ff doorgaan!
Kweet niet of je zoveel sigaretten kunt roken achter elkaar
Vast wel anders word ie maar misselijk.
Mijn ideequote:Op zaterdag 24 september 2005 06:37 schreef Rica het volgende:
Haha
Go Roel!!
Die zogenaamde rookpolitie verzaakt behoorlijk. Ze hadden gewoon een nachtwaker moeten aanwijzen. Ze gaan er vanuit dat er geen spelletjes worden gespeeld. Dom.![]()
Dat zou raar zijn daar de weekopdracht ook mislukt als de Rookpolitie niet degene opspoort die wel rookt. Maw het mislukt altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:56 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij is de weekopdracht mislukt als hij zijn missie verklapt of als ze ontdekken dat hij rookt.
Offtopicquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:25 schreef kwakveense het volgende:
rob trekt zijn been aan....en meteen die rookpolitie pet...
Dat ga je krijgen na dagen uien eten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:40 schreef Flakkie01 het volgende:
gatver rob groen klodders in de wasbak![]()
]quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Offtopic
Vanaaf weer gepaneerde Karbo's![]()
![]()
on topic
Hoe lang zitten ze al zonder nicotine ?
en dat komt dus uit het boek "Eureka Street" van Robert McLiam Wilson....typisch gevalletje van een "white lie" om een leuk verhaal te vertellen. Roel komt er alleen mee weg, en das wel weer klasse natuurlijkquote:Roel heeft een verhaal over een erotisch bedrijf die bestellingen op vooruitbetaling verzond. Na betaling kreeg je een cheque terug met de mededeling dat de goederen niet meer leverbaar waren. De cheque stond op naam van de "manlijke anus verwenclub" en er waren maar weinig mensen die naar de bank durfden te gaan om de cheque te verzilveren.
Dat is puur zonder toevoegingen toch net iets lekkerderquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:42 schreef Flakkie01 het volgende:
wel veel eiwitten die klodders mischien opbakken met een uitje![]()
wat voor klodders had jij in gedachte danquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is puur zonder toevoegingen toch net iets lekkerder![]()
EDIT --> Jullie hebben het over andere klodders![]()
Cameramannen hebben ook een extraatje gekregen om deze week te overleven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:47 schreef Zw0rld het volgende:
Allemaal uien op het aanrecht.
Wat zullen die een biogas produceren.
Me too.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:56 schreef Flakkie01 het volgende:
ga nog maar ff wat koffie in schenken het is niet bepaald spannend
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:00 schreef Rianne84 het volgende:
rob wast af, heb ik ook net gedaan
Ben perplex jij al wakker heb je ook een haan die je wakker maaktquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:59 schreef teamlead het volgende:Mogguh
ff bijgelezen.. en op wat peuken van Roel na is er dus geen bal gebeurd geloof ik![]()
Maar goed.. ik zit er klaar voorLaat de pindakaas oorlog maar beginnen
![]()
Geen haan, maar wel katten die te eten wildenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ben perplex jij al wakker heb je ook een haan die je wakker maakt![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
hou op... ik moet nog beginnen maar nu ik de streams weer aan heb staan kan ik mezelf er weer niet toe brengen... bang dat ik wat mis
Je mist echt niks hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
hou op... ik moet nog beginnen maar nu ik de streams weer aan heb staan kan ik mezelf er weer niet toe brengen... bang dat ik wat mis
En daar zit ik dus op te wachtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:03 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Je mist echt niks hoor.
Alleen mischien wat wijven die bloot door het huis lopen.
Wij allemaalquote:
Als je wilt dat het goed gebeurt, moet je het zelf doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:07 schreef whitef0x het volgende:
Gezellig heb je 11 medebewoners mag je nog in je uppie afwassen![]()
Hij is maar voor 3/4 compleet ik zou de afwas niet eens aan hem toevertrouwenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je wilt dat het goed gebeurt, moet je het zelf doen
ohja.. jij moet "werken" nuquote:
Ik gok op gebakken uiquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh mensen
Komt er een [afbeelding] vandaag?
Rookt Roel z'n 8e sigaretje?
Ligt Tanja weer de hele dag op bed?
Krijgt Lieske een woede-uitbarsting?![]()
Vragen, vragen....
Eerst![]()
Nee vertel mij wat maar dat is het enigequote:
Mogguh CartWOman.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh mensen
Vragen, vragen....
Eerst![]()
quote:
Of "Wie ontvangt Rob vandaag in z'n spreekkamer?"quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mogguh
je vergat:
"Zet Rob zijn beste beentje voor"![]()
Klinkt als een plan voor de zaterdagquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
Mogguh mensen
Vragen, vragen....
Eerst![]()
Hai Isaquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als een plan voor de zaterdag
Is Rob momenteel de enige die wakker is?
mogguhquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Hai Isa
Ja, schrijft Loedertje net bij de verslagen.
Daar zet ik m'n streams dus niet voor aan.
Dat hoop ik niet voor ze, want dan is de opdracht misluktquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef BlackSunday het volgende:
Mogge........Begrijp ik het nu goed dat Joost én de medebewoners weten van de geheime opdracht van Roel?
Jij dan meer weten/begrijpen dan ik vertelquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef BlackSunday het volgende:
Mogge........Begrijp ik het nu goed dat Joost én de medebewoners weten van de geheime opdracht van Roel?
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:14 schreef CartWOman het volgende:
Of "Wie ontvangt Rob vandaag in z'n spreekkamer?"![]()
Volgens mij weten z ehet niet hoor...misschien vermoeden ze het.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef BlackSunday het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net dat Nancy en Richard van BB3 getrouwd zijn![]()
Echte liefde
Volgens mij kwamen ze uit buitenland (dat was toen zo) en werd Nancy na 1 week al weggestemd en Richard na 2 weken. Beide een beetje nietszeggende figuren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef teamlead het volgende:
[..]Nancy en Richard? Tis triest, maar ik heb geen idee wie dat zijn
![]()
Misschien heeft BB de rookpolitie alleen verteld dat er iemand wél rookt, maar niet specifiek Roel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef BlackSunday het volgende:
bron: http://bigbrother5online.web-log.nl/log/3644621
Maar verder kan ik er nergens iets van terugvinden.
Misschien vermoedt Rob iets vd geheime missie door de aansteker die uit Roel's zak viel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef BlackSunday het volgende:
Lompheid kent geen tijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:32 schreef whitef0x het volgende:
zow Rob gooi het maar op de grond
Wel als hij denkt dat het een geheime opdracht is die met het rantsoen te maken kan hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:30 schreef Quembel het volgende:
Hé wacht even, we hebben het over Rob, ja! Als hij er lucht van krijgt dan houdt hij echt zijn mond niet
Ja... ze hebben vannacht al een hele ui opgegeten als een soort wedstrijd. Later wilden ze hetzelfde gaan doen met een eetlepel zout, maar dat hebben ze toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze nu echt een week lang alleen uien, pindakaas en brood? Lijkt me echt verschrikkelijk vies.
En dus had de rookpolitie maar de 'ik zie niets' houding aangenomen, maar werden ze daarvoor door BB op het matje geroepen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:32 schreef scanman01 het volgende:. Stiekem bestaat niet in het huis, dus moet de rookpolitie toch aanvoelen dat er meer aan de hand is (en de rest van de bewoners net zo)
en riskeert daarmee een nominatie aan zijn broek? Moeilijk te geloven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wel als hij denkt dat het een geheime opdracht is die met het rantsoen te maken kan hebben.
Rob denkt dat ie toch niet weggestemd gaat worden... dat riep hij van de week nog....quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Quembel het volgende:
[..]
en riskeert daarmee een nominatie aan zijn broek? Moeilijk te geloven.
Hij moet wel bewijs hebben, anders heeft hij geen.. oh.. laat maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:30 schreef Quembel het volgende:
Hé wacht even, we hebben het over Rob, ja! Als hij er lucht van krijgt dan houdt hij echt zijn mond niet
Pindakaas in de soepquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Roel wel een hele ui als een appel op zien eten. Yuck.
En als ze zout hebben kunnen ze in ieder geval iets als uiensoep maken. Niet dat dat heel smakelijk zal zijn zonder andere ingrediënten.
Als hij niks ziet hoeft ie ook niks te zeggenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:35 schreef Quembel het volgende:
[..]
en riskeert daarmee een nominatie aan zijn broek? Moeilijk te geloven.
daar heb je wel een punt, jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob denkt dat ie toch niet weggestemd gaat worden... dat riep hij van de week nog....
Pindasoep is best lekker hoorquote:
Heb ooit een Surinaamse pindasoep gemaakt met pindakaas, dus ik zou het zeker proeberen al sik hun wasquote:
Misschien tactisch. Ik heb geen hoge verwachtingen van het inzicht van de groep, maar misschien beseffen zij ook wel dat ze beter in de finale kunnen zitten met Chantal en Rob dan met échte kanshebbers als Roel of Dido.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp echt nietd at niemand op Rob stemt. Dat zou voor mij één van de eersten zijn die ik weg zou willen hebben. Die groep gaat compleet veranderen als Rob weg is.
Ze nomineren Rob niet om dezelfde reden waarom tanja niet genomineerd wordt: De bewoners zijn veel te veel bezig met hoe ze overkomen op het publiek. Bij alles wat ze doen zijn ze zich bewust van de camera's. In eerdere edities verdween die houding volgens mij sneller dan nu (met dank aan chankwal). Als ze eindelijk gewoon zichzelf gaan zijn zonder iedere keer zich af te vragen hoe het publiek iets zal vinden, staat Rob met 1 been al op de drempelquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp echt nietd at niemand op Rob stemt. Dat zou voor mij één van de eersten zijn die ik weg zou willen hebben. Die groep gaat compleet veranderen als Rob weg is.
Regie luistertquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg schoonmaakkriebels van RobErnstig hè
Waarom niet een stream op de badkamer?
Rob maakt alleen schoon omadt ie dan een beetje sociaal overkomt. IRL is het volgens mij een grote egoïst!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg schoonmaakkriebels van RobErnstig hè
Waarom niet een stream op de badkamer?
7quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef TRiXeS het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft Roel al gerookt?
Hehequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
![]()
Nog steeds hetzelfde topic als toen ik ging slapen. Niet veel gebeurd dus vannacht.
Ik baal dus wél dat ik het roken van Roel gemist heb, ben ik verdorie hartstikke lang voor wakker gebleven![]()
tja, daar hebben we wel vaker last van... Talpa is dan ook altijd zo snel om dat aan te passenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
waarom is het geluid nu weer zo belachelijk zacht
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Sassefras het volgende:
leuk dat voetbal gepraat tussen ralph er rob
Waarschijnljik omdat ze hun eigen dromen niet boeiend genoeg vinden om te blijven pittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
booooooooooring, waarom staan de 2 saaiste nou altijd als eerste op...
Zodat het dadelijk lijkt alsof het heel leuk en spannend is als de rest opstaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
booooooooooring, waarom staan de 2 saaiste nou altijd als eerste op...
Ah hij heeft weer 1 van z'n 'had ik nog maar 2 benen' momentenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:12 schreef Lolalala het volgende:
Rob doet een verkapte oproep aan iedereen om jeugdfoto's van zichzelf te krijgen, omdat hij die niet heeft.
Yupz...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef qo_ob het volgende:
Ah hij heeft weer 1 van z'n 'had ik nog maar 2 benen' momenten
Maar wél lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef TRiXeS het volgende:
Roomboter + Pindakaas + Suiker... dat moet dan een vette, zeer zoete boterham zijn...
Hm... ik houd het toch liever bij puur pindakaas met een beetje boterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |