dank voor datum & weltrustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
Muis
nog geen beweging bij Roel, ik ben ook slapen![]()
Roel ligt naast Ralph op stream 3quote:
Ok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt naast Ralph op stream 3
Ik zou voor die 500 euri écht m'n nest wel uit willen komen. En volgens mij Roel ook. Ik denk dat hij ligt te wachten tot hij zeker weet dat Joost slaapt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk is het ook van de zotte he?
Beetje naar een stream kijken of iemand zijn nest uit komt...![]()
![]()
Hoop doet leven, hup roel dr uit!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:16 schreef flugeltje het volgende:
Hij beweegt me net iets te vaak voor iemand die geacht wordt diep in slaap te zijn.
Goeiemorgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:22 schreef socko het volgende:
[..]
Hoop doet leven, hup roel dr uit!
ps. goedemorgen
Mogge!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:22 schreef socko het volgende:
[..]
Hoop doet leven, hup roel dr uit!
ps. goedemorgen
Ik denk het ook... Tijd dus om de pjoeter maar weer eens uit te zetten en nogmaals een poging te doen tot slapen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:27 schreef BBscanner het volgende:
Ben bang dat Roel het veel stoerder vindt om overdag te roken, als hij er gewoon zin in heeft!
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Tijd dus om de pjoeter maar weer eens uit te zetten en nogmaals een poging te doen tot slapen...![]()
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:39 schreef BBscanner het volgende:
Ga ook maar is slapen! Truste Streamers!
ondertussen lult ie tegen de camera's.quote:Op zaterdag 24 september 2005 06:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
hij rookt er nog 1
sure. beetje klote voor je keel alleen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 06:31 schreef socko het volgende:
Als ik roel was zou ik ff doorgaan!
Kweet niet of je zoveel sigaretten kunt roken achter elkaar
Vast wel anders word ie maar misselijk.
Mijn ideequote:Op zaterdag 24 september 2005 06:37 schreef Rica het volgende:
Haha
Go Roel!!
Die zogenaamde rookpolitie verzaakt behoorlijk. Ze hadden gewoon een nachtwaker moeten aanwijzen. Ze gaan er vanuit dat er geen spelletjes worden gespeeld. Dom.![]()
Dat zou raar zijn daar de weekopdracht ook mislukt als de Rookpolitie niet degene opspoort die wel rookt. Maw het mislukt altijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:56 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij is de weekopdracht mislukt als hij zijn missie verklapt of als ze ontdekken dat hij rookt.
Offtopicquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:25 schreef kwakveense het volgende:
rob trekt zijn been aan....en meteen die rookpolitie pet...
Dat ga je krijgen na dagen uien eten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:40 schreef Flakkie01 het volgende:
gatver rob groen klodders in de wasbak![]()
]quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:38 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Offtopic
Vanaaf weer gepaneerde Karbo's![]()
![]()
on topic
Hoe lang zitten ze al zonder nicotine ?
en dat komt dus uit het boek "Eureka Street" van Robert McLiam Wilson....typisch gevalletje van een "white lie" om een leuk verhaal te vertellen. Roel komt er alleen mee weg, en das wel weer klasse natuurlijkquote:Roel heeft een verhaal over een erotisch bedrijf die bestellingen op vooruitbetaling verzond. Na betaling kreeg je een cheque terug met de mededeling dat de goederen niet meer leverbaar waren. De cheque stond op naam van de "manlijke anus verwenclub" en er waren maar weinig mensen die naar de bank durfden te gaan om de cheque te verzilveren.
Dat is puur zonder toevoegingen toch net iets lekkerderquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:42 schreef Flakkie01 het volgende:
wel veel eiwitten die klodders mischien opbakken met een uitje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |