dank voor datum & weltrustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
Muis
nog geen beweging bij Roel, ik ben ook slapen![]()
Roel ligt naast Ralph op stream 3quote:
Ok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Roel ligt naast Ralph op stream 3
Ik zou voor die 500 euri écht m'n nest wel uit willen komen. En volgens mij Roel ook. Ik denk dat hij ligt te wachten tot hij zeker weet dat Joost slaapt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk is het ook van de zotte he?
Beetje naar een stream kijken of iemand zijn nest uit komt...![]()
![]()
Hoop doet leven, hup roel dr uit!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:16 schreef flugeltje het volgende:
Hij beweegt me net iets te vaak voor iemand die geacht wordt diep in slaap te zijn.
Goeiemorgen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:22 schreef socko het volgende:
[..]
Hoop doet leven, hup roel dr uit!
ps. goedemorgen
Mogge!quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:22 schreef socko het volgende:
[..]
Hoop doet leven, hup roel dr uit!
ps. goedemorgen
Ik denk het ook... Tijd dus om de pjoeter maar weer eens uit te zetten en nogmaals een poging te doen tot slapen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:27 schreef BBscanner het volgende:
Ben bang dat Roel het veel stoerder vindt om overdag te roken, als hij er gewoon zin in heeft!
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het ook... Tijd dus om de pjoeter maar weer eens uit te zetten en nogmaals een poging te doen tot slapen...![]()
Trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 04:39 schreef BBscanner het volgende:
Ga ook maar is slapen! Truste Streamers!
ondertussen lult ie tegen de camera's.quote:Op zaterdag 24 september 2005 06:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
hij rookt er nog 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |