Hoi hoiquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je met 'iedereen' bedoelt...
www.megaupload.comquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.
Die ken ik wel, maar zitten nadelen aan. Ik ben zelf wel lid van rapidshare, maar als je dat niet bent is het knap lastig. En megaupload was de laatste keer dat ik die getest heb ontzettend langzaam.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:30 schreef Wup het volgende:
[..]
www.megaupload.com
www.rapidshare.de
oke, maar yousendit is ook heel beperkt, 8 downloads of 1 week.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Die ken ik wel, maar zitten nadelen aan. Ik ben zelf wel lid van rapidshare, maar als je dat niet bent is het knap lastig. En megaupload was de laatste keer dat ik die getest heb ontzettend langzaam.
Het ging vannacht met Chantal en Ingrid vooral over hoe geweldig Lieske eigenlijk is en dat ze helemaal geen problemen met haar hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi hoi
Iedereen moest eigenlijk 'de meeste' zijn.
Maar ik zie dat de die-hards er nog zijn![]()
Heb de verslagen inmiddels gelezen. Inderdaad niet veel gebeurd. Wel blij dat Roel nog ongestoord doorpaft en dat Tanja nu langer dan 24 uur niet gerookt heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mogguhhh Day. Je hebt ook niets gemist hoor.
De groep was eerder iets groter en Sjankwal zat er zielig alleen bij. Maar toen de rest (op Menno, Joost en Ingrid) gingen slapen, kwam haar roddelmachine weer los. En je raadt het al, het ging over nomineren en vorige BB's.
ja, ik heb hem al in 3 kleuren zien huppen:)quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:33 schreef flugeltje het volgende:
De regie heeft lol met de muis.
Voedsel!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:30 schreef flugeltje het volgende:
de MUIS is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chantal is zo erg. Snap niet dat de rest niet door heeft dat ze een enorme opstoker/roddeldoos is. Al denk ik wel dat Roel en Ingrid/Menno het wel beginnen in te zien nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ging vannacht met Chantal en Ingrid vooral over hoe geweldig Lieske eigenlijk is en dat ze helemaal geen problemen met haar hebben.
of dat beest vreet vannacht hún volledige rantsoen op... Zou ik eerlijk gezegd nog grappiger vinden.quote:
Eten muizen UI en pindakaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
of dat beest vreet vannacht hún volledige rantsoen op... Zou ik eerlijk gezegd nog grappiger vinden.
Volgens mij eten muizen ALLES!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Eten muizen UI en pindakaas![]()
De regie is nog nooit zo actief geweest s'nachts![]()
quote:
haha, ja , muis is leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is ook werkelijk geen bal te doen voor diegene die caps wil maken, allemaal dol dat er een muis in beeld is, hahahaa
zit er al inquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:44 schreef flugeltje het volgende:
Heb muis ff toegevoegd aan de streamverslagen en wil niet zomaar een foto uit dit topic jatten. Iemand die zijn/haar eigen foto in het topic wil plakken?
De mijne is niet zo duidelijk als die andere 2quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:44 schreef flugeltje het volgende:
Heb muis ff toegevoegd aan de streamverslagen en wil niet zomaar een foto uit dit topic jatten. Iemand die zijn/haar eigen foto in het topic wil plakken?
We hadden toen ook een BB Mouse Topic maar dat is helaas verdwenen! Vraag me af of het dezelfde muis isquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja , muis is leuk
de cameraman heeft een paar weken terug ook braaf bij de muizenvallen zitten waken....
tnxquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:46 schreef BBscanner het volgende:
Heb hem ff gecopy/paste in het streamverslagen topic want dit natuulijk wel weer een highlight van de avond.![]()
Truste voor allemaal die gaan slapen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:50 schreef Coraatje het volgende:
ik ga ook lekker slapen weltrusten![]()
dank, ik ben fan van muisquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:55 schreef BBscanner het volgende:
Nog even een close-upje van de muis...voor alle liefhebbers!![]()
[afbeelding]
Hij is wel wakker! Dat zag ik net, maar hij draaide zich weer om..quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:57 schreef BBscanner het volgende:
Tijd voor Roel om weer eens te gaan cashen!![]()
weet je nog de datum?quote:Op zaterdag 24 september 2005 04:00 schreef BBscanner het volgende:
Dit was de oude muis!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De regie lag toen wel een beeje te slapen!
Op welke stream slaapt Roel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is wel wakker! Dat zag ik net, maar hij draaide zich weer om..
Is hij toch te moe om op te staan of wacht hij tot Joost zéker slaapt?
Muisquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
We hadden toen ook een BB Mouse Topic maar dat is helaas verdwenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |