Trusten Snakequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:08 schreef snakelady het volgende:
zitten ze nu over kotsen te praten.
Tijd voor mij om ook naar bed te gaan.
Sweet dreams allemaal.![]()
En Temptation Islandquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze had het ook al over Paradise Hotel...
beetje eng dat Chantal van dezelfde programma's houdt als ik........quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef flugeltje het volgende:
Ze had het ook al over Paradise Hotel...
Exact. Daarom zullen ze er deze week ook alles aan doen om dat te corrigeren denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik ook hoor, ik heb hier achter mn pc al last van vervangende rancune
maar daarom baalden Menno & ingrid ook zo... als Liesje eruit moet , maken zij kans op de 'Rikkert' nominatie
Ze heeft echter weer wél goed door hoe ze de bewoners moet bespelen... Jammer voor haar dat dat bij het kijken publiek niet lukt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Ook al eerder. Volgens mij heeft ze alles heel goed bestudeerd. Alleen slaat haar conclusie hoe hoe ze moet doen om te winnen de plank finaal mis.
Volgens mij niet, van Ingrid ook niet toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik me afvraag. Was er ooit familie of vrienden van Sjankwal in de studio bij de live uitzending?
van drank?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:11 schreef BBscanner het volgende:
Menno kotst ze bloed er uit als ie moet kosten![]()
![]()
![]()
Kotsen Menno
![]()
![]()
![]()
jawel de zus was er een keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik me afvraag. Was er ooit familie of vrienden van Sjankwal in de studio bij de live uitzending?
Haar plastisch chirurg wel, maar die mocht niet aan het woord...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, van Ingrid ook niet toch?
dat gaat helemaal fout zonder eten.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:14 schreef flugeltje het volgende:
ik hoop overigens tóch nog op drank voor morgen. Ben wel in voor een feestje...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat helemaal fout zonder eten.......
Kunnen ze geen drank stoken van die Uienquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:14 schreef flugeltje het volgende:
Ze blijven het maar over eten hebben, en ze zitten pas één dag op rantsoen... Gaat nog gezellig worden de komende dagen.
ik hoop overigens tóch nog op drank voor morgen. Ben wel in voor een feestje...
Oe... Goei muziekske....quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesneth
ow ik ga spontaan laat me opzoeken nu..........quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
Mooi!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
mailen kan dan een optie zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik ook al. Die nieuwe versie van Alderliefste, Liesbeth en Ramses. Mooie 'remake'quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik ga spontaan laat me opzoeken nu..........
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
owja klopt, die blonde
Ruud vroeg toen nog lekker taktisch hoe het zat met andere vader ofzo![]()
Even mailen? Hij is 5 mbquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
mailen kan dan een optie zijn![]()
dag wickiequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:20 schreef wickie het volgende:
Misschien krijgen ze wel rose, dat is de enigste manier om Roel zn geheime missie in gevaar te laten brengen
En mensjes t is bed tijd
dus truste
hoef geen muziekje maar leuke mail is nooit weg voor ik nest in gaquote:
jaaaaaaaa, da's na laat me mn favorietquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
En nu
zing vecht huil bid lach werk en bewonder...
AJAX!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
zing vecht huil bid lach werk en bewonder...
Volgens mij ligt Roel nu toch vrij intens te tukken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef Coraatje het volgende:
ff kijken of roel er nog uitkomt en dan ga ik ook zzzz
Is verstuurdquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoef geen muziekje maar leuke mail is nooit weg voor ik nest in ga![]()
![]()
ben ik ook bang voor,maar lijkt me wel lachen als hij met een big smile zijn bed uitkomtquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Roel nu toch vrij intens te tukken...
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Met http://www.yousendit.com/ is het zo gepiept!![]()
n'avond Dayquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Kom ik thuis na een avondje stappen (gegeten in een wokrestaurant dat Idol's heet en daarna lekker gedansd) doe ik de streams aan en wat hoor ik: CHANKWAL
Hallo, volgens mij is iedereen al naar bed, hè?
Ligt eraan wie je met 'iedereen' bedoelt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Kom ik thuis na een avondje stappen (gegeten in een wokrestaurant dat Idol's heet en daarna lekker gedansd) doe ik de streams aan en wat hoor ik: CHANKWAL
deze is ook lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.
Over 10 minuten wel ja.. Heb de laatste nachten iedere keer maar 5 uur slaap gehad (BB is niet goed voor mij), maar ben nu een week vrij . Moet wel nog even wat slaap inhalen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |