mailen kan dan een optie zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
Heb ik ook al. Die nieuwe versie van Alderliefste, Liesbeth en Ramses. Mooie 'remake'quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik ga spontaan laat me opzoeken nu..........
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
owja klopt, die blonde
Ruud vroeg toen nog lekker taktisch hoe het zat met andere vader ofzo![]()
Even mailen? Hij is 5 mbquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
mailen kan dan een optie zijn![]()
dag wickiequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:20 schreef wickie het volgende:
Misschien krijgen ze wel rose, dat is de enigste manier om Roel zn geheime missie in gevaar te laten brengen
En mensjes t is bed tijd
dus truste
hoef geen muziekje maar leuke mail is nooit weg voor ik nest in gaquote:
jaaaaaaaa, da's na laat me mn favorietquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
En nu
zing vecht huil bid lach werk en bewonder...
AJAX!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
zing vecht huil bid lach werk en bewonder...
Volgens mij ligt Roel nu toch vrij intens te tukken...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef Coraatje het volgende:
ff kijken of roel er nog uitkomt en dan ga ik ook zzzz
Is verstuurdquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:22 schreef latevogel het volgende:
[..]
hoef geen muziekje maar leuke mail is nooit weg voor ik nest in ga![]()
![]()
ben ik ook bang voor,maar lijkt me wel lachen als hij met een big smile zijn bed uitkomtquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Roel nu toch vrij intens te tukken...
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Met http://www.yousendit.com/ is het zo gepiept!![]()
n'avond Dayquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Kom ik thuis na een avondje stappen (gegeten in een wokrestaurant dat Idol's heet en daarna lekker gedansd) doe ik de streams aan en wat hoor ik: CHANKWAL
Hallo, volgens mij is iedereen al naar bed, hè?
Ligt eraan wie je met 'iedereen' bedoelt...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Kom ik thuis na een avondje stappen (gegeten in een wokrestaurant dat Idol's heet en daarna lekker gedansd) doe ik de streams aan en wat hoor ik: CHANKWAL
deze is ook lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke ja. Die bookmark ik even.
Over 10 minuten wel ja.. Heb de laatste nachten iedere keer maar 5 uur slaap gehad (BB is niet goed voor mij), maar ben nu een week vrij . Moet wel nog even wat slaap inhalen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:27 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |