Trusten Snakequote:Op zaterdag 24 september 2005 03:08 schreef snakelady het volgende:
zitten ze nu over kotsen te praten.
Tijd voor mij om ook naar bed te gaan.
Sweet dreams allemaal.![]()
En Temptation Islandquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze had het ook al over Paradise Hotel...
beetje eng dat Chantal van dezelfde programma's houdt als ik........quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef flugeltje het volgende:
Ze had het ook al over Paradise Hotel...
Exact. Daarom zullen ze er deze week ook alles aan doen om dat te corrigeren denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik ook hoor, ik heb hier achter mn pc al last van vervangende rancune
maar daarom baalden Menno & ingrid ook zo... als Liesje eruit moet , maken zij kans op de 'Rikkert' nominatie
Ze heeft echter weer wél goed door hoe ze de bewoners moet bespelen... Jammer voor haar dat dat bij het kijken publiek niet lukt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. Ook al eerder. Volgens mij heeft ze alles heel goed bestudeerd. Alleen slaat haar conclusie hoe hoe ze moet doen om te winnen de plank finaal mis.
Volgens mij niet, van Ingrid ook niet toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik me afvraag. Was er ooit familie of vrienden van Sjankwal in de studio bij de live uitzending?
van drank?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:11 schreef BBscanner het volgende:
Menno kotst ze bloed er uit als ie moet kosten![]()
![]()
![]()
Kotsen Menno
![]()
![]()
![]()
jawel de zus was er een keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik me afvraag. Was er ooit familie of vrienden van Sjankwal in de studio bij de live uitzending?
Haar plastisch chirurg wel, maar die mocht niet aan het woord...quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Volgens mij niet, van Ingrid ook niet toch?
dat gaat helemaal fout zonder eten.......quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:14 schreef flugeltje het volgende:
ik hoop overigens tóch nog op drank voor morgen. Ben wel in voor een feestje...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
[..]
dat gaat helemaal fout zonder eten.......
Kunnen ze geen drank stoken van die Uienquote:Op zaterdag 24 september 2005 03:14 schreef flugeltje het volgende:
Ze blijven het maar over eten hebben, en ze zitten pas één dag op rantsoen... Gaat nog gezellig worden de komende dagen.
ik hoop overigens tóch nog op drank voor morgen. Ben wel in voor een feestje...
Oe... Goei muziekske....quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesneth
ow ik ga spontaan laat me opzoeken nu..........quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
Mooi!quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
De streams zijn saai. Pastorale knalt nu door mijn speakers, van Ramses en Liesbeth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |