dat lijkt me nou niet zo gepast. dat is weer ten koste van iemand...quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef Flakkie01 het volgende:
Jammer dat er nog niet over het hek geroepen is dat Ingrid een (trans) is volgens boulevard, al was het alleen maar voor de sensatie er gebeurt nu echt geen rukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ooo en wie krijgt er nu een voorkeursbehandeling roel dus hij had zijn kop ook kaal kunnen scheren met een scheermesje tochquote:Op maandag 12 september 2005 21:26 schreef Sassefras het volgende:
roel scheert het wel erg kort
quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef Pinball het volgende:
teamlead, begin dan niet over TO-angstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja. Of een pincet.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef Inca het volgende:
[..]
ooo en wie krijgt er nu een voorkeursbehandeling roel dus hij had zijn kop ook kaal kunnen scheren met een scheermesje toch
Met een scheermesje een paar mm haar scheren is echt klote werk, dit gaat veel en veel sneller.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef Inca het volgende:
[..]
ooo en wie krijgt er nu een voorkeursbehandeling roel dus hij had zijn kop ook kaal kunnen scheren met een scheermesje toch
Anders verneuk je ff de layoutquote:Op maandag 12 september 2005 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dido: Kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
quote:
agossiepoepietochwiljenueveneendagjeapartineenhuisjeeenbeetjemetjemamaknuffen?quote:Op maandag 12 september 2005 21:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Anders verneuk je ff de layoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja haha Roel druk bezig. Hij vergeet een stukjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop