Inderdaad word nu wel weer tijdquote:Op maandag 12 september 2005 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben al anderhalve week geen fatsoenlijke (week)opdracht gehad.
en dan het liefst 1 die mislukt door de zeug en dat daar dan een stevige rel door ontstaat.. het begint een beetje in te kakken de laatste dagen.....quote:Op maandag 12 september 2005 20:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad word nu wel weer tijd
En dan het liefst een waar Tan volwaardig aan kan meedoen. Fleurt ze van opquote:Op maandag 12 september 2005 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben al anderhalve week geen fatsoenlijke (week)opdracht gehad.
wij zullen het nooit eens worden over dat mens hequote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dan het liefst een waar Tan volwaardig aan kan meedoen. Fleurt ze van op
Merk toch al, dat ze langzaam maar zeker pogingen begint te doen, wat meer in de groep geïntegreerd te raken
Jawel hoor, je draait nog wel bijquote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
wij zullen het nooit eens worden over dat mens he
mee eens, zolang het maar niet zoiets lulligs is als babykleertjes-, kamer, etc.quote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
En dan het liefst een waar Tan volwaardig aan kan meedoen. Fleurt ze van op
Merk toch al, dat ze langzaam maar zeker pogingen begint te doen, wat meer in de groep geïntegreerd te raken
juist daarom vraag ik me af wat versatel op het net zetquote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
kut!! stukje DBK met lieske, wordt meteen weggedraaid
ah da's mooi, waarvan?quote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef Kimske het volgende:
jaaah Tanja wordt weer blij!
never, jamais, niemahls, nope, njet, neequote:Op maandag 12 september 2005 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je draait nog wel bij
niet als ze het ook nog eens uitbuitquote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef Kimske het volgende:
Ze werd ook wel uitgekakt door de groep, omdat ze een voorkeursbehandeling kreeg. Maar daar kan Tanja niets aan doen, das fout van BB
Ze had de exit kunnen nemenquote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef Kimske het volgende:
Ze werd ook wel uitgekakt door de groep, omdat ze een voorkeursbehandeling kreeg. Maar daar kan Tanja niets aan doen, das fout van BB
Het is idd projectie (onvermogen in een groep te kunnen functioneren, en zodoende een uitzonderingspositie hebben, terwijl je dat niet fijn vind). En dat het dan op een bepaald moment langzaam maar zeker een klein beetje begint te lukken.quote:Op maandag 12 september 2005 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Peter6000 vind je nou niet dat je eeen beeeetje doordraait met je projectie?
"Tan"?! Ik weet niet hoeveel imaginaire gesprekken je al met haar hebt gevoerd hoor, maar huhuhuh!
als er enige input vanuit haarzelf komt, alleen maar toe te juichenquote:Op maandag 12 september 2005 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Het is idd projectie (onvermogen in een groep te kunnen funtioneren, en zodoende een uitzonderingspositie hebben, terwijl je dat niet fijn vind). En dat het dan op een bepaald moment langzaam maar zeker een klein beetje begint te lukken.
Ze had gewoon weg moeten gaan, klaar.quote:
We moeten haar nog altijd betrappen op de allereerste vraag die ze een keer over het leven van iemand anders stelt.quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Wup het volgende:
[..]
als er enige input vanuit haarzelf komt, alleen maar toe te juichen
die uitzonderingspositie bevalt haar vooralsnog namelijk prima
Die pillen neem ik ook als Rob in beeld isquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Flakkie01 het volgende:
Rob neemt pillen tegen misselijkheid, het bewijst maar weer eens dat het gewoon een misselijk mannetje is![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze had gewoon weg moeten gaan, klaar.
En dat excuus dat ze bleef in respect voor haar ouders was ook bullshit.
Ik vind het juist heel raar dat als je weet dat je vader in het ziekenhuis ligt, je dan
nog in het huis blijft..
Als je in de Dagboek kamer hebt gezegt dat je eruit gaat, vind ik dat je dat ook moet door
zetten.![]()
Hahahahaquote:Op maandag 12 september 2005 21:12 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Nu die handen wat dichter naar elkaar toe, en knijpen maar !!!!
als je er nog over hebt, zie ik ze graag deze kant opkomenquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Die pillen neem ik ook als Rob in beeld is![]()
Komt voor de bakker.De fabrikant heeft extra personeel aangenomen vanwege de grote vraagquote:Op maandag 12 september 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je er nog over hebt, zie ik ze graag deze kant opkomen
hmmff hij blijft toch drijven met dat beenquote:Op maandag 12 september 2005 21:17 schreef Michelle-74 het volgende:
Rob vertelde dat ie eens heel erg ziek (misselijk) is geworden op een boot ; evenwichtstoornis
Het was zo erg dat ze hem moesten vastbinden omdat ie anders overboord was gesprongen.
Waarom hebben ze hem in godsnaam tegengehouden?
Nu die mensen hem op tv hebben gzien vragen ze zich dat waarschijnlijk ook af.quote:Op maandag 12 september 2005 21:17 schreef Michelle-74 het volgende:
Rob vertelde dat ie eens heel erg ziek (misselijk) is geworden op een boot ; evenwichtstoornis
Het was zo erg dat ze hem moesten vastbinden omdat ie anders overboord was gesprongen.
Waarom hebben ze hem in godsnaam tegengehouden?
zeg dat het niet waar isquote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef Flakkie01 het volgende:
Jammer dat er nog niet over het hek geroepen is dat Ingrid een (trans) is volgens boulevard, al was het alleen maar voor de sensatie er gebeurt nu echt geen ruk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |