Ah dan zou je dus maybe die kwaliteit ook kunnen krijgen op je PC?? (ik ben hier een n00b in dus kan het fout hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Eigenlijk is Versatel ook IP-TV (internet-TV), ze zenden immers via ADSL2 uit en streamen alles (ook het voetbal en de publeike netten). Dus ze kopieren waarschijnlijk de hoofdstreams ja, niks aparts, wel mooi beeld en hangen op de bank voor de TV.
Dat zou dan misleidende reclame zijn..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik heb 's nachts heel af en toe als iemand naar bed ging of zat te woelen 1 zender richting de slaapkamer gezien, en soms bij badkamer-action schakelen ze over op de badkamer-cams, maar dat is allemaal denk ik identiek aan de streams die ook op internet aangeboden worden.
Eigenlijk is Versatel ook IP-TV (internet-TV), ze zenden immers via ADSL2 uit en streamen alles (ook het voetbal en de publeike netten). Dus ze kopieren waarschijnlijk de hoofdstreams ja, niks aparts, wel mooi beeld en hangen op de bank voor de TV.
Zou kunnen. Het was ook mogelijk geweest dat de beelden van 1 camera enkel voor versatel is natuurlijk. Om leden te werven enzoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:04 schreef LuukBes het volgende:
In theorie wel (de kwaliteit is er), maar je hebt geen toegang tot de streamsquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ah dan zou je dus maybe die kwaliteit ook kunnen krijgen op je PC?? (ik ben hier een n00b in dus kan het fout hebben)
En hij speelt toneel, dat doen ook alleen maar homo'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat KAN bijna niet anders. Joost is te lief, te vrouwelijk, te meegaand![]()
Ah, misschien een slimmerik die er achter kan komen waar dat "achterdeurtje" zitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:07 schreef eborn het volgende:
In theorie wel (de kwaliteit is er), maar je hebt geen toegang tot de streamsDie worden neem ik aan dedicated van het mediapark op Versatel gezet. Misschien dat er via het Internet een achterdeurtje is, maar ik gok dat niemand die weet
quote:
Klopt jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat je de ene keer wel een "buzzer" hoort bij het "zender check" gebeuren en andere keer niet
Theoreitsch wel idd, maar er is geen adres op hun site of ergens, die beelden worden via de modem weer doorgegeven aan de decoder die decodeert en het naar je TV stuurt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah dan zou je dus maybe die kwaliteit ook kunnen krijgen op je PC?? (ik ben hier een n00b in dus kan het fout hebben)
Misleidende reclame is niks nieuws voor Versatel.quote:Dat zou dan misleidende reclame zijn..
Ze beloven namelijk ongecensureerde exclusieve beelden...
MIsschien wel, ik kijk nauwelijks op internet dus ik kan het niet goed vergelijken.quote:Zou kunnen. Het was ook mogelijk geweest dat de beelden van 1 camera enkel voor versatel is natuurlijk. Om leden te werven enzo ...
Denk dat je eerder de juiste contacten moet hebben. Persoontje die bij die streams kan via z'n werk oidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ah, misschien een slimmerik die er achter kan komen waar dat "achterdeurtje" zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |