quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
(zat iedereen nu te wachten wie het nieuwe topic zou aanmaken?)
Die moeder moet dacht ik uit Groningen komen. En wordt opgehaald door een BB-medewerker, dus dubbele kilometers/reistijd (heen en terug). Dan het gesprek, dan zou het eventueel een live-fragment kunnen worden in de uitzending vanavond...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:34 schreef -Delta- het volgende:
Als Tanja er nu over een uurtje (bij wijze van) uit zou gaan.
Komt er dan op tv meteen een live uitzending erover?![]()
*herinnert zich de (3) Punische oorlogen nog*quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam is een Latijnse spreuk die zou zijn uitgesproken door de Romeinse senator Cato Maior (234-149 voor Chr.).
De spreuk betekent letterlijk: Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest zal moeten worden. Carthago was in de tijd van Cato de tegenspeler van de stad Rome. Cato had de gewoonte elke redevoering met deze spreuk te beëindigen. Carthago is tenslotte in 146 voor Christus door Rome verwoest. In 29 voor Christus werd de stad door keizer Augustus hersticht (Colonia Iulia Carthago).
ja, ik wel tenminstequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
Ach come on. nee 3 uur discussieren over boodschappen, dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat ze allemaal denken "weet je wat, niks is meer belangrijk, alleen dat Tanja's verassing verpest is, oh oh oh, de wereld draait om Tanja, wat een wereldrama".
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
Ut blijft geen straf om tegenaan te kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Menno, kijk niet zo nozel!
[afbeelding]
Ik wil weekenduitzendingen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:43 schreef Debbus het volgende:
dan zou het eventueel een live-fragment kunnen worden in de uitzending vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |