Dat zou mooi zijn, maar in elk geval niet 2 keer een lege gang.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef dalet het volgende:
[..]
*eens is
* dalet wil shot uit slaapkamer...
Nee, ze hebben een Rob.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef ks_choice het volgende:
hebben ze een klok nu?
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben er gebauruh en getauguh, loesah
het is wèf, niet wéf, je mot wel het juîstuh strepie gebruikuh, hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat zat je net vaag te lulle dan, vaag wéf![]()
Precies... dat herken ik wel (zit zelf ook zo in elkaar denk ik, zal ook nooit het hoogste woord voeren in een groep onbekenden, dan kijk ik liever eerst ff toe... dat deed hij ook). Hoop alleen niet dat hij er daardoor meteen uitvliegt, net nu hij los begint te komen.. Dat het grote publiek hem maar een saaie kerel vindt ofzo... (als hij genomineerd wordt heet dat).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef ks_choice het volgende:
Ik denk dat Ralph alleen aan communiceren toekomt in een groep mensen die hij vertrouwt. Hij praat nu meer dan in het begin. Hij begint nu zelfs ook geintjes te maken en zo.
Volgens mij alleen als er iemand vrijwillig opstapt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
Komt er nou een nieuwe bewoner zodra de eerste bewoner BB gaat verlaten?
Of pas na een paar exits?
Die klok loopt niet goed, toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob raad weer de tijd vrij nauwkeurig. (ik weet dat ze weten hoelaat is maar hij kan vanaf daar niet op die klok kijken)
Is hij een Ninja geweest vroeger ofzo die vanalles gewoon weet en kan.
Ja alsof je zau heldâh bent as je de heile dag een stelletje mongaule op internet zit te volgequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wèf, niet wéf, je mot wel het juîstuh strepie gebruikuh, hè
Waar zijn alle mannen
Hij heeft vanaf de sirenes gisteren om 12 uur in combinatie met de klok van het bubbelbad de tijd bijgehouden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob raad weer de tijd vrij nauwkeurig. (ik weet dat ze weten hoelaat is maar hij kan vanaf daar niet op die klok kijken)
Wat kan ie nog meer dan naast de tijd bepalen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Humor Lieske moet op de mannen slaapkamer slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |