Dat zou mooi zijn, maar in elk geval niet 2 keer een lege gang.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:46 schreef dalet het volgende:
[..]
*eens is
* dalet wil shot uit slaapkamer...
Nee, ze hebben een Rob.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:50 schreef ks_choice het volgende:
hebben ze een klok nu?
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben er gebauruh en getauguh, loesah
het is wèf, niet wéf, je mot wel het juîstuh strepie gebruikuh, hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat zat je net vaag te lulle dan, vaag wéf![]()
Precies... dat herken ik wel (zit zelf ook zo in elkaar denk ik, zal ook nooit het hoogste woord voeren in een groep onbekenden, dan kijk ik liever eerst ff toe... dat deed hij ook). Hoop alleen niet dat hij er daardoor meteen uitvliegt, net nu hij los begint te komen.. Dat het grote publiek hem maar een saaie kerel vindt ofzo... (als hij genomineerd wordt heet dat).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef ks_choice het volgende:
Ik denk dat Ralph alleen aan communiceren toekomt in een groep mensen die hij vertrouwt. Hij praat nu meer dan in het begin. Hij begint nu zelfs ook geintjes te maken en zo.
Volgens mij alleen als er iemand vrijwillig opstapt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
Komt er nou een nieuwe bewoner zodra de eerste bewoner BB gaat verlaten?
Of pas na een paar exits?
Die klok loopt niet goed, toch?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob raad weer de tijd vrij nauwkeurig. (ik weet dat ze weten hoelaat is maar hij kan vanaf daar niet op die klok kijken)
Is hij een Ninja geweest vroeger ofzo die vanalles gewoon weet en kan.
Ja alsof je zau heldâh bent as je de heile dag een stelletje mongaule op internet zit te volgequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wèf, niet wéf, je mot wel het juîstuh strepie gebruikuh, hè
Waar zijn alle mannen
Hij heeft vanaf de sirenes gisteren om 12 uur in combinatie met de klok van het bubbelbad de tijd bijgehouden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob raad weer de tijd vrij nauwkeurig. (ik weet dat ze weten hoelaat is maar hij kan vanaf daar niet op die klok kijken)
Wat kan ie nog meer dan naast de tijd bepalen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Humor Lieske moet op de mannen slaapkamer slapen.quote:
Dat vroeg ik me ook al af, maar als ze komen lijkt me dat dat al redelijk snel gebeurt. Of alleen als er iemand vrijwillig vertrekt???quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
Komt er nou een nieuwe bewoner zodra de eerste bewoner BB gaat verlaten?
Of pas na een paar exits?
en tóch blijven kijken, hèquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Maerycke het volgende:
Die gesprekken gaan echt helemaal nergens over..
Rob heeft de klok gechecked toen gisteren om 12 uur de sirene ging, blijkbaar weet hij nu de omrekenfactor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Die klok loopt niet goed, toch?
Volgens mij is ROb verteld hoe laat het is, zodat hij een beetje kan regelen da tiederen op tijd in bed ligt, en niet van de dag de nacht maakt en vv.
Zal ook afhangen als hij veel zendtijd krijgt van Talpa, bij de streamers heeft hij ieder geval veel fans.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Kolomo het volgende:
Precies... dat herken ik wel (zit zelf ook zo in elkaar denk ik, zal ook nooit het hoogste woord voeren in een groep onbekenden, dan kijk ik liever eerst ff toe... dat deed hij ook). Hoop alleen niet dat hij er daardoor meteen uitvliegt, net nu hij los begint te komen.. Dat het grote publiek hem maar een saaie kerel vindt ofzo... (als hij genomineerd wordt heet dat).
Ah, juist! Dank je voor de info.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf de sirenes gisteren om 12 uur in combinatie met de klok van het bubbelbad de tijd bijgehouden.
Raad geven...ook daar is Rob een ster in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat kan ie nog meer dan naast de tijd bepalen?![]()
Klok loopt idd niet met de echte tijd, maar afgelopen maandag was het maandelijks luchtalarm om 12:00uur en alleen Rob was toen wakker en heeft direct gekeken op jacuzzi klok en zodoende weet hij de "echte" tijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Die klok loopt niet goed, toch?
Volgens mij is ROb verteld hoe laat het is, zodat hij een beetje kan regelen da tiederen op tijd in bed ligt, en niet van de dag de nacht maakt en vv.
De streams staan hier de hele dag al aanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
en tóch blijven kijken, hè
raar fenomeen eigenlijk, naar mensen kijken die zich vervelen of over drie keer niets lullen, en het is nog leuk ook
Dat dacht ik ook maar hij deed er weer een beetje geheimzinnig (sneaky) overquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hij heeft vanaf de sirenes gisteren om 12 uur in combinatie met de klok van het bubbelbad de tijd bijgehouden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
en tóch blijven kijken, hè
raar fenomeen eigenlijk, naar mensen kijken die zich vervelen of over drie keer niets lullen, en het is nog leuk ook
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja alsof je zau heldâh bent as je de heile dag een stelletje mongaule op internet zit te volge![]()
Ff?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:52 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Precies... dat herken ik wel (zit zelf ook zo in elkaar denk ik, zal ook nooit het hoogste woord voeren in een groep onbekenden, dan kijk ik liever eerst ff toe... dat deed hij ook).
Gemeene dames.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Humor Lieske moet op de mannen slaapkamer slapen.
Chantal en Linda in koor; daar hebben we over gestemd!
Vannacht alle dames weer roddelen wat een slet he die Lieske op de mannenslaapkamer slapen!![]()
Dat is waarquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Raad geven...ook daar is Rob een ster in.
En, hij is een geboren leider.
Daar stoor ik mij dus ook aan. Echt zum kotzen, mensen die dat woord te vaak gebruiken....quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Jane het volgende:
"Welterusten schat"
Ik noem mijn vriendinnen nooit 'schat', laat staan een stel onbekende wijven.
2x raden, hij is even in de tuin wezen wandelen??quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob weet weer de tijd
hier natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De streams staan hier de hele dag al aan
Dat zijn dezelfde huppelkutten, die arm in arm lopen als ze met een stel meiden gaan winkelen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef Jane het volgende:
"Welterusten schat"
Ik noem mijn vriendinnen nooit 'schat', laat staan een stel onbekende wijven.
Ok, zo erg ben ik niet... maar als ik straks weer op m'n werk zit, kan ik niet garanderen dat mijn tijd besteed gaat worden aan het lezen van de nieuws-sms-service van Talpaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hier natuurlijk niet![]()
als ik naar buiten ga, kan ik eventueel nog op mijn mobiel kijken
as Tanja in de brand vlieg gaat ik egbè staan kèkequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?![]()
Buiten de deur bel ik mijn vriendin voor de laatste ontwikkelingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:59 schreef milagro het volgende:
[..]
hier natuurlijk niet![]()
als ik naar buiten ga, kan ik eventueel nog op mijn mobiel kijken
Bewoners denken juist dat er geen hond naar kijkt.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef -Delta- het volgende:
Denken de bewoners nu echt dat er een kijkcijferkanon is elke Donderdagavond, van miljoenen?
![]()
Ze verpleegt of verzorgt toch oude mensen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef ks_choice het volgende:
Wat is Dido weer creatieeeeeeef!!!
Ik houd hem "gezelschap" op de streamquote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef Showtime het volgende:
Gezellig dat iemand Ralph ff gezelschap komt houden.![]()
Hahaha, ja. Maar hij was ook al een paar daagjes bezig uit zijn schulp te kruipen... Blijft wat traag ja, maar hij heeft potentie... Meer dan nattelie want daar zit niet veel meer in geloof ik...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ff?
Ze zitten al dagen in dat huis![]()
zijn we ieder geval met ze drieenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik houd hem "gezelschap" op de stream
Wel eens gehoord op wat voor toon ze dat zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bewoners denken juist dat er geen hond naar kijkt.
Word je op de opleiding iig helemaal mee doodgegooid dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze verpleegt of verzorgt toch oude mensen.
Dan heb je dat hè, al die knutsel en spelletjestrekjes.![]()
Ik bedoelde het sarcastisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waarIk vind hem ook een van de leukere.
Alleen als hij teveel dirigeert vind ik hem irritant.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:00 schreef misterDre het volgende:
[..]
as Tanja in de brand vlieg gaat ik egbè staan kèke![]()
Ze is niet mijn favoriet, maar denk wel dat ze in de top 5 hoort van bewoner met de meeste ruggegraat.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:04 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Word je op de opleiding iig helemaal mee doodgegooid dacht ik.
Dat en "jezelf leren kennen". Daar vindt ze zichzelf ook al zo goed in.![]()
alleen jammer dat er niet wat meer ingezoomd werd... maar hij gaat al naar binnen geloof ikquote:Op woensdag 7 september 2005 00:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
zijn we ieder geval met ze drieen![]()
![]()
7,5 uur, dat is uitslapen johquote:Op woensdag 7 september 2005 00:07 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens slapen. Over 7,5 uur gaat de wekker weer.
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef jalla het volgende:
streams gebeurt meestal niks, went wel
bik brodder is voahr loesahs, en nâh optiefuh, megaulquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie Hagenése uitdrukking voor mn signature Milagro?![]()
Wat ik toch vreemd vindt is dat continu de tijd goed weet maar ik zie hem niet elke keer naar dat bubbelbad rennen om het om te rekenen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rob weet weer de tijd
af en toe pijn aan de kont van het zitten en tranende ogen van het staren, na verloop van tijd heb je het idd niet meer doorquote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef jalla het volgende:
streams gebeurt meestal niks, went wel![]()
Heyquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]Ik pis die hoeâh nog nie uìt zellufs niet as ze het vgiendelèk vgaag.
Was dat ook niet in BB2 dat ze zo'n spel hadden gemaakt? Kan me nl. zoiets herinneren dat Georgie en Koos vaak zaten te schakenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze een schaakspel maken. Ja, maak deze editie even helemaal kapot. Strak plan
Ik heb 1 keer via mijn gsm gekeken, om uit te proberen, maar het is steeds laden kijken laden kijken... maar wel superscherpquote:Op woensdag 7 september 2005 00:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Buiten de deur bel ik mijn vriendin voor de laatste ontwikkelingen![]()
![]()
ze is op zijn tijd ook "aardig" achterbaksquote:Op woensdag 7 september 2005 00:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nathalie is in mijn lijst van favo's gestegen jaja, omdat ze wel altijd aardig is, ook al irri ik me wel aan haar stemmetje soms
die avond zei het meer over Chantal dan over Lieskequote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik trouwens zo stom, bv dat Chantal gaat zeggen hoe Lieske zich moet gedragen zodat ze zich beter 'neerzet' voor de mensen ...... Ik bedoel WAAR maken ze zich druk om ??
Chantal wil Lieske behoeden, dat als ze BB uitkomt, dat ze niet nog belachelijker gemaakt wordt dan in het huis.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat vind ik trouwens zo stom, bv dat Chantal gaat zeggen hoe Lieske zich moet gedragen zodat ze zich beter 'neerzet' voor de mensen ...... Ik bedoel WAAR maken ze zich druk om ??
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef jalla het volgende:
neem aan dat ik de enige ben die echt 18 uur per dag kijkt of zijn er meer?
Ach, ze zouden ook de hele dag met Tanja gaan zitten praten.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze een schaakspel maken. Ja, maak deze editie even helemaal kapot. Strak plan
18 uur op de achtergrond of 18 uur alles in de gaten houden?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef jalla het volgende:
totzover ga ik voor Ralph, Roel en Lieskequote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
Zijn er nou mensen die al echt een definitieve favoriete bewoner hebben en die daar ook tot het einde zo blijft?
Ik ben er nog niet uit...
18 uurquote:Op woensdag 7 september 2005 00:12 schreef jalla het volgende:
je kan moeilijk verwachten dat ze tot diep in de nacht vreselijk boeiende dingen doen, dat is ook helemaal niet de idee achter BB.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ach, ze zouden ook de hele dag met Tanja gaan zitten praten.
Dan is dit wel lekker rustig (als afwiseling dan, he?! Niet de hele tijd)
18 uur is echt veel (verklaard misschien ook de hoge postcount van hem sinds zondagquote:Op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
18 uur op de achtergrond of 18 uur alles in de gaten houden?
Tering![]()
Ik volg het hooguit 2 uur per dag op internet, waarvan een half uur op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef jalla het volgende:
zit achter de comp, doe hoop op internet, maar staat continu aan, eigelijk volg ik het op moment continu, niet zoveel andere dingen op internet (uurtje per dag of zo), maar dat is wel over na een week , dan terug naar 0
juist.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
je kan moeilijk verwachten dat ze tot diep in de nacht vreselijk boeiende dingen doen, dat is ook helemaal niet de idee achter BB.
af en toe wat spannends en vooral veel gezapigheid, BB1 was niet anders, alleen dat keken we toen niet 24/7, althans de meesten niet.
Trusten Jane.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef Jane het volgende:
Dido moet nog even wat bevestiging hebben voor het slapen gaan.
Rob: Een echte kunstenares
Dido: Ja hè???!!!![]()
Tijd om te gaan slapen. Truste mensen.
same here, kijk tussendoor ook af en toe via versatel, maar via internet in combinatie met FOK! is toch een stuk leukerquote:Op woensdag 7 september 2005 00:17 schreef vw_caddy het volgende:
Hier gaat ie 8:30 aan en 0:00 uit, tussendoor volg ik nog colleges en doe wat werk
Krijg je dan geen afkick verschijnselingenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:15 schreef jalla het volgende:
zit achter de comp, doe hoop op internet, maar staat continu aan, eigelijk volg ik het op moment continu, niet zoveel andere dingen op internet (uurtje per dag of zo), maar dat is wel over na een week , dan terug naar 0
vanaf dat ik wakker wordt (9 uur) tot slapen (3 uur 4 uur),
2 keer uurtje dat ik anderen dingen moet doen op internet, sochtends mis ik uurtje en smiddags mis ik altijd uurtje
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob de 'huispsycholoog'
Zit je ook BB via TV te volgen...wat is weer erg he Rob de huispsycholoog...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Rob de 'huisspycholoog'
Die pakte ik gelukkig ook nog effe mee!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef ks_choice het volgende:
whaha toch nog effe leuk op de valreep!! Ralph zeikt Dido's paardjes af.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zit je ook BB via TV te volgen...wat is weer erg he Rob de huispsycholoog...![]()
![]()
Zit wat in maar ze zitten wel continu boven opelkaars lip! Dus dat kan dus 2 kanten op gaan....irritatie of juistquote:Op woensdag 7 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
Met die eieren sowieso geen stoeiwerk meer tussen Menno en Ingrid. Niet echt verstandig van BB
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:24 schreef jalla het volgende:
groep zit extreem relaxed en gezellig bij elkaar nu, iedereen happy
ingrid en menno in de slaapkamer met die eieren
ha ha
edit: alleen chantal kijkt dus nog sacherijnig![]()
edit 2, ook doet niemand raar, dit is uniek
nu zijn alle streams hetzelfde, jammerquote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
Op stream 1 zie je die stoelen staan maar staat er links van die stoelen nog een tafeltje ofzo??![]()
Volgens mij een filmpje gezien dat Ingrid wel erg veel draait in bed en ik zie haar ervoor aan om haar voet op de grond te zetten als er ruimte is![]()
haha idd ze zitten erg knus bij elkaar zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:29 schreef jalla het volgende:
hollandse gezelligheid ten top
beetje kletsen ,spelletje spelen
knutselen, briljant
Idd Roel Rulez...zegt eindelijk wat hij ervan denkt maar had dit ook kunnen doen op het moment dat Tanja en Chantal haar zaten af te zeiken!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
roel heeft gelijk
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Idd Roel Rulez...zegt eindelijk wat hij ervan denkt maar had dit ook kunnen doen op het moment dat Tanja en Chantal haar zaten af te zeiken!
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Posion-Ivy wat denk jij dat de geheime missie is van Roel? Denk zelf dat hij niet mag meehelpen met het verplaatsen van Ingrid en Menno! Maar we horen het morgen dus!
Die regel was ik even vergeten, het zou geen verplaatsen zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 00:30 schreef Kolomo het volgende:
[..]
nu zijn alle streams hetzelfde, jammer
maar zou het heel erg zijn als ze met een been slapend uit bed zou gaan hangen? denk het niet eigenlijk, aangezien het geen verplaatsen is. En ik denk dat ze zich wel zal melden als ze uit bed wil...
Ja Rob had ook al klachten over Roel bij het fietsen. Als hij nu weer niet goed meehelpt gaat Rob er vast weer over zeiken!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.
Wel leuk, zo proberen ze wat reacties uit te lokken![]()
![]()
Volgens mij was het van het begin al duidelijk dat niet iedereen kon helpen met deze opdracht, het lijkt me ook beter als dezelfde personen het doen, oefening baart kunstquote:Op woensdag 7 september 2005 00:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat schoot mij dus ook meteen te binnen, nadat ik ff wat streams heb bekeken en wat commentaren heb gelezen.
Wel leuk, zo proberen ze wat reacties uit te lokken![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn favo bewoners nu:
Roel Lieske Nathalie Ralph Dido & rob Joost
Zolang je geen Tanja erbij hebt vind ik het nog wel goedquote:
Gezelligheid en spelletjes is dodelijk voor BB. De regie moet ingrijpen ofzo. Het is ook lachwekkend hoe enorm weinig ze hebben laten zien van de afgelopen week. Dat hebben ze al met al in 2 uitzendingen van 20 minuten gestopt ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja mensen, het is allemaal wat gezellig daarzo![]()
![]()
Het wordt toch echt tijd voor bedrog & intriges![]()
![]()
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mijn favo bewoners nu:
Roel Lieske Nathalie Ralph Dido & rob
Ja heb van haar een fake gemaakt en daarvan een ico'tje (staat ook in het fake topic) over cover Terminator 1. Vindt Dido echt een Terminator ze schakelt alles en iedereen uit in het BB huis door haar charmes & uitstraling!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:41 schreef jalla het volgende:
BBscanner - woensdag 7 september 2005 @ 00:39
is dat dido in je avatar?
Ja dat beloofd dus nog wel wat, hoop ik tochquote:Op woensdag 7 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezelligheid en spelletjes is dodelijk voor BB. De regie moet ingrijpen ofzo. Het is ook lachwekken hoe enorm weinig ze hebben laten zien van de afgelopen week. Dat hebben ze al met al in 2 uitzendingen van 20 minuten gestopt ofzo
Het sfeertje op zich is wel leuk en gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Het is een en al gezelligheid in het Big Brother huis. Dat is natuurlijk precies wat we NIET willen, maar op dit moment zit er nog niet echt meer in. Er zijn nog te veel mensen die te veel nadenken bij wat ze zeggen en zich inhouden op cruciale momenten.
[afbeelding]
Wie weet gaat Nathalie na Dido nu Rob nog wel even vertellen dat Ralph haar bedreigtquote:Op woensdag 7 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja mensen, het is allemaal wat gezellig daarzo![]()
![]()
Het wordt toch echt tijd voor bedrog & intriges![]()
![]()
Vooral dat woord 'heftige'quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het sfeertje op zich is wel leuk en gezellig.![]()
Maar ja ik kijk eik voor wat discussies, rellen en heftige ruzies![]()
thx, hij is mooi idd!, dido is ook wel een beetje een vampquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja heb van haar een fake gemaakt en daarvan een ico'tje (staat ook in het fake topic) over cover Terminator 1. Vindt Dido echt een Terminator ze schakelt alles en iedereen uit in het BB huis door haar charmes & uitstraling!
Oh, dat gaat écht wel komen hoor, zodra er genonimeerd wordt, er geroddelt word en er exits plaats gaan vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja dat beloofd dus nog wel wat, hoop ik toch![]()
Wij allemaal mag ik toch hopen. Daar moet BB het van hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
Het sfeertje op zich is wel leuk en gezellig.![]()
Maar ja ik kijk eik voor wat discussies, rellen en heftige ruzies![]()
Een beetje een 'Bart' in mijn ogen. Ik vind hem ook steeds tofferquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenHij flapt er geregeld wat uit en dat mag ik wel en hij is 1 van de weinige die volgens mij geen spelletje speelt maar gewoon altijd zo druk en gek is
![]()
Absoluut! Kijk ook uit naar de donderdag als er iemand uit moet en hoe ze het daarna gaan oppakken, er zullen dan wel wat woorden gaan vallen en daar zit ik op te wachtenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij allemaal mag ik toch hopen. Daar moet BB het van hebben.
Foei toch. Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Een beetje een 'Bart' in mijn ogen. Ik vind hem ook steeds toffer![]()
Ik vind Joost ook erg leukquote:Op woensdag 7 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bij mij is Joost erg gestegen de laatste dagenHij flapt er geregeld wat uit en dat mag ik wel en hij is 1 van de weinige die volgens mij geen spelletje speelt maar gewoon altijd zo druk en gek is
![]()
Ik kan do. ws niet kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut! Kijk ook uit naar de donderdag als er iemand uit moet en hoe ze het daarna gaan oppakken, er zullen dan wel wat woorden gaan vallen en daar zit ik op te wachten![]()
Heel veel mensen hoor ik hier klagen en ergeren...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich de laatste tijd groen en geel ergert aan Dido?
Wel een verschil is dat Bart (voor zover ik het nog weet) veel meer bezig was met het stemmen, weet niet hoe Joost dat gaat doen de komende weken.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Een beetje een 'Bart' in mijn ogen. Ik vind hem ook steeds toffer![]()
vind ik ook, ik kan wel om hem lachen en ms ook wel met hem, zou ik hem irl meemakenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Joost ook erg leuk, oke soms erg druk, kan soms irritant worden als hij uren doorgaat, maar toch vind ik hem leuk. Een van m'n favorieten en denk dat dat zeker zo blijft.
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wel een verschil is dat Bart (voor zover ik het nog weet) veel meer bezig was met het stemmen, weet niet hoe Joost dat gaat doen de komende weken.
Ik luister ook niet de hele tijd naar hemquote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Joost ook erg leuk, oke soms erg druk, kan soms irritant worden als hij uren doorgaat, maar toch vind ik hem leuk. Een van m'n favorieten en denk dat dat zeker zo blijft.
Een video instellen (of zoals iemand hier het noemde: een vierkante dvdquote:Op woensdag 7 september 2005 00:50 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik kan do. ws niet kijkenEen herhaling zal er vast ook niet zijn vrees ik... Balen!
Dido is wel mijn lievelingetje maar ook een Terminator die alles en iedereen kan uitschakelen in het BB spel....ze kan wel irritant doen (kinderlijk of met die dierenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich de laatste tijd groen en geel ergert aan Dido?
Heb ik helaas geen... maar ach, ik zal hier vast helemaal bij kunnen lezen, gok ik zoquote:Op woensdag 7 september 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een video instellen (of zoals iemand hier het noemde: een vierkante dvd![]()
Hij zou nog luisteren ook en ziet dat niet als een belediging ofzo, er zit geen kwaad in die jongenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik ook, ik kan wel om hem lachen en ms ook wel met hem, zou ik hem irl meemaken
dodelijk vermoeiend, dat wel, maar dat kun je dan ook gerust tegen hem zeggen "en nou bek dicht, Joost, ik ben je zat"
Vindt dit wel een goede pica (BB Logo) voor jouw, BB adict!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:53 schreef jalla het volgende:
kom op, 2 streams kan toch wel, een buiten een binnen, nu niet weer 1
Dat weet ik haast wel zeker, nu zal je nog de tijd moeten vinden om een paar honderd reacties door te lezenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:56 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Heb ik helaas geen... maar ach, ik zal hier vast helemaal bij kunnen lezen, gok ik zo
Precies wat ik ook denkquote:Op woensdag 7 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik ook, ik kan wel om hem lachen en ms ook wel met hem, zou ik hem irl meemaken
anders Lieske welquote:Op woensdag 7 september 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido leeft erg mee met Tanja
[afbeelding]
er zit daar helaas geen vrouw met ervaring... toch? Chantal had er geen toch? Hooguit Rob zou tips kunnen geven...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
Z ekan beter gaan zitten of liggen, als ze zo'nlast heeft, van harde buiken.
Lopen maakt het juist erger.
Wat zijn dan precies de punten waardoor je je ergert aan Dido?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Dido leeft erg mee met Tanja
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk![]()
Volgens mij lig ik op de vloer van het lachen als ik hem irl een avondje mee zou maken. Blijf je bij elkaar pitten, slaap je tegen 6 uur nog niet![]()
Dat weet ik niet. Ik hoorde Dido zeggen dat ze wist dat die harde buiken op het einde van een zwangerschap echt erg zijn. Vandaar de opmerking.quote:
Maar jij kan tegen die tijd zeggen: Joost het was gezellig, zie je volgende week of maand weer, de bewoners zien hem veel sneller weer en ben bang dat dat de bewoners gaat opbrekenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk![]()
Volgens mij lig ik op de vloer van het lachen als ik hem irl een avondje mee zou maken. Blijf je bij elkaar pitten, slaap je tegen 6 uur nog niet![]()
En dat een warm bad helpt wist ze ook, daar heb je meer aan dan aan ach gossie...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoorde Dido zeggen dat ze wist dat die harde buiken op het einde van een zwangerschap echt erg zijn. Vandaar de opmerking.
Het berekende vind ik haar kracht, ze heeft ruggegraat en is volgens mij gewoon echt zoals ze "irl"' ook is. Ze is altijd vrolijk, leuke ideeën.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef BBscanner het volgende:
Wat zijn dan precies de punten waardoor je je ergert aan Dido?
Vele zeggen dat ze berekend is maar dat valt wel mee...ze flapt er vaak ook van alles zo maar uit! IMO vrij spontaan dus.
Harde buiken horen erbij, alleen als je ze erg veel krijgt, moet je even aan de bel trekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoorde Dido zeggen dat ze wist dat die harde buiken op het einde van een zwangerschap echt erg zijn. Vandaar de opmerking.
Lieske wist er vanavond wel erg veel van idd.
Dido houdt zich naar eigen zeggen heel erg in in het huis. Ze heeft al gezegd dat ze ervan houdt om mannen te teasen en als ze dan beet heeft dan dumpt ze ze weer omdat het dan niet leuk meer is. Ze ligt de hele dag te poseren in de tuin. Ze slijmt iedereen naar de bek en is het met iedereen altijd eens. Zo kan ik nog even doorgaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat zijn dan precies de punten waardoor je je ergert aan Dido?
Vele zeggen dat ze berekend is maar dat valt wel mee...ze flapt er vaak ook van alles zo maar uit! IMO vrij spontaan dus.
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
gewoon een doek over hem heen gooien, dan, is-ie stil
Ik kan veel hebben en als ik iemand zoals Joost (die zo vaak vrolijk is) leuk vind, dan kan ik hem 24/7 ook verdragen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
Maar jij kan tegen die tijd zeggen: Joost het was gezellig, zie je volgende week of maand weer, de bewoners zien hem veel sneller weer en ben bang dat dat de bewoners gaat opbreken![]()
nou, ik vind haar helemaal niet schattig, maar als iemand zich echt rot voelt of ongerust is heb ik ook met een trut te doen, dus ook met Tanja.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:03 schreef jalla het volgende:
tanja is totaal meegesleept door talpa natuurlijk
heb wel beetje te doen met haar, en vind haar eigelijk wel schattig, heeft gewoon ook niet alles meegezeten in het leven
ha ha die is goed, helaas gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 01:08 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid moet weer naar het toilet;
Natahlie; moet je vaak naar het toilet s'nachts? Anders kunnen we wel een pot neer zetten!![]()
![]()
![]()
Kan me er iets bij voorstellen, ken een gozer (kennis) en als hij binnen komt op een feestje of in de kroeg, dan weet je gewoon: Nu gaat het beginnenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben en als ik iemand zoals Joost (die zo vaak vrolijk is) leuk vind, dan kan ik hem 24/7 ook verdragen.
Ik ken mensen die 1 uur geinen en danik er van.
Joost is zo vaak jollig en irritant en ik lig er elke keer (bijna) weer dubbel om.
Als je tocht aan het afkorten bent maak er dan maar gewoon Nat van!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:09 schreef jalla het volgende:
licht aan in slaapkamer, dido linda en natly (ga die naam afkorten op e.o.a. manier) volgens mij bij bed menno en ingrid
Is ook 1 van de leukste die er in het huis zitquote:Op woensdag 7 september 2005 01:08 schreef jalla het volgende:
is dit een pro joost aktie?
Maar wáárom ga je dan in godsnaam BB in als je zwanger bent.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:07 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind haar helemaal niet schattig, maar als iemand zich echt rot voelt of ongerust is heb ik ook met een trut te doen, dus ook met Tanja.
het is ook best eng, als je zwanger bent van je eerste en je weet niet precies wat te verwachten, ondanks alle info die er te krijgen is, en er is niemand in huis die het zelfde al meegemaakt heeft.
Vraag me nog steeds af wat ze ervoor gekregen heeftquote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar wáárom ga je dan in godsnaam BB in als je zwanger bent.
Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar heb toch wel genoeg hersens en inlevingsvermogen om zoiets niet te doen. En ik zou voor geen 100 miljoen zwanger een reality soap als BB in gaan. Niet vanwege de privacy die je niet hebt en dat heel Nederland je ziet, maar vanwege het feit, dat als je gaat bevallen je toch wel normale omstandigheden wilt.
Niet zoals nu, dat je vergaat van de pijn en in een huis zit, dat niet je eigen stekkie en omgeving is.
En je kunt niet iemand bij je roepen, die je kan steunen, iemand die je heel graag om je heen hebt.
Maar goed, dit is wel sneu voor d'r ja.
Welke moeder geeft d'r dochter nou op, die zwanger is![]()
Of heeft ze zelf een piece of cake zwangerschap gehad, zonder pijn en zware loodjes?
OMG, bedoel je dat ze ze voor dat ze op de wc gaat zitten, alles uit moet doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef Kolomo het volgende:
wat een ellende, heel die zooi aan om even naar het toilet getild te worden, ze daar weer uit moeten doen en vervolgens weer aan om terug naar de slaapkamer te worden gedragen.
Zou BB hebben gekeken wie 's nachts het vaakst een uitstapje richting toilet maakte?
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef Kolomo het volgende:
Ralph: "Je kan je ontspannen hoor"
Ingrid: "Hoe dan"
Ralph "Nou, gewoon hangen..."
Ja, verdacht he! Dat moet gewoon de opdracht wel zijn...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:14 schreef wickie het volgende:
waar is roel?
Was hij nog in de tuin bezig met de muizenvallenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, verdacht he! Dat moet gewoon de opdracht wel zijn...
Het hoeft niet geloof ik, als ze kan plassen zonder haar voeten op de vloer te steunen kan het met natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
OMG, bedoel je dat ze ze voor dat ze op de wc gaat zitten, alles uit moet doen?
Damned, je zal maar heel erg moeten!
Nathalie kwam net met het idee om een PO naast haar bed te zetten!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
OMG, bedoel je dat ze ze voor dat ze op de wc gaat zitten, alles uit moet doen?
Damned, je zal maar heel erg moeten!
Volgens mij waren die krampjes van hem ook een verkapte "ik moet een excuus hebben" poging.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
aha hij is buiten en vooral niet aan het meehelpen ingrid te dragen, volgens mij is het wel duidelijk wat zn geheime opdracht is
Oja Roel had ook een geheime opdracht ofzo ?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:15 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, verdacht he! Dat moet gewoon de opdracht wel zijn...
Ach ja, vast... heb niet alle streams in het vizier (helaas). Maar het is sowieso mogelijk dat hij zich steeds zover mogelijk van die twee afhoudt, dan valt het minder op als hij niet helpt... Lijkt me slim als dat idd zijn opdracht is... we zullen het morgen horen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was hij nog in de tuin bezig met de muizenvallen![]()
![]()
Ik snap dat ook niet, maar ja, ze zit er, en de bewoners trekken zich niet echt veel van d'r aan (zij zich ook niet van hen, hoor, natuurlijk).quote:Op woensdag 7 september 2005 01:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar wáárom ga je dan in godsnaam BB in als je zwanger bent.
Ik ben nog nooit zwanger geweest, maar heb toch wel genoeg hersens en inlevingsvermogen om zoiets niet te doen. En ik zou voor geen 100 miljoen zwanger een reality soap als BB in gaan. Niet vanwege de privacy die je niet hebt en dat heel Nederland je ziet, maar vanwege het feit, dat als je gaat bevallen je toch wel normale omstandigheden wilt.
Niet zoals nu, dat je vergaat van de pijn en in een huis zit, dat niet je eigen stekkie en omgeving is.
En je kunt niet iemand bij je roepen, die je kan steunen, iemand die je heel graag om je heen hebt.
Maar goed, dit is wel sneu voor d'r ja.
Welke moeder geeft d'r dochter nou op, die zwanger is![]()
Of heeft ze zelf een piece of cake zwangerschap gehad, zonder pijn en zware loodjes?
Ja als we morgenochtend & middag nog geen actie hebben gezien van Roel zal dat de opdracht wel zijn! We horen het morgen om 19:35!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
aha hij is buiten en vooral niet aan het meehelpen ingrid te dragen, volgens mij is het wel duidelijk wat zn geheime opdracht is
poepen wordt lastiger, denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Het hoeft niet geloof ik, als ze kan plassen zonder haar voeten op de vloer te steunen kan het met natuurlijk.
Misschien zelfs niet met Ingrid of Menno praten? Of is dat al gebeurd?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:17 schreef wickie het volgende:
Ja, lijkt mij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |