Inderdaad dikkequote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Chantal
Waar slaat op? Het enige wat studenten doen is zuipen en neuken. Zij heeft over een aantal jaar een goede opleiding en baan. Jij, Chantal bent heel je leven al kansloos GADVERDAMME wat loop ik me te ergeren!!
En Tanja...domme snol...jij gaat na je zwangerschap de WW in, nee jij komt er wel
ja nog niet in de val getrapt, die Tanja inmiddels heeft gesloopt. De muis werdt in de midddag nog wel door de bewoners gezien. Zie ook topic de Muis!quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef eborn het volgende:
* eborn is er weer bij
Ben benieuwd hoeveel mensen er naar de uitzending hebben gekeken. De afgelopen week werd het wat minder.
De muis loopt overigens nog steeds vrij rond?
Echt!? Ze zei gisteravond al direct: "Wat zielig, die ga ik meteen slopen", maar dat gebeurde toen nog niet...quote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef Darklight het volgende:
Die muis loopt nog rond ja
HoerTanja
heeft de vallen gesaboteerd afgelopen nacht
Dan mis je alle dagboekamer dingen zoals geheime opdrachten, nominaties.quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef jalla het volgende:
kijk de uitzending nooit
Tamaar, iedereen zit negatief over Tanja te doen, en ze schelden haar echt voor alles uit (crackhoer, kutslet, inspelingen op dat ze hard op haar buik moet vallen).quote:
Ze kan gewoon alles goedquote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Copycat het volgende:
Dido zal uiteraard zeer zeker een hele leuke moeder zijn...
Is er iets wat zij niet zeker weet goed te kunnen?
meen je dat??? aaahhhhhh wat lieeeeefff.... dank je welquote:
ja dat is wel jammer idd, heb heel klein stukje gezien van een uitzending, maar vind het om o.e.a. reden niks, heb ook niet echt gevoel iets te missen zonder die opdrachten, als je bijna 24/7 stream kijkt zijn die opdrachtten maar zo,n klein deelquote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dan mis je alle dagboekamer dingen zoals geheime opdrachten, nominaties.
DBK
De opdracht van Ingrid is mislukt maar mits ze haar mond houdt mag ze het over doen. De opdracht is dus alle mannen 3 x een kus geven, niet achterelkaar zonder dat de mannen het van elkaar zien!
Misslijkquote:Op maandag 5 september 2005 20:20 schreef teamlead het volgende:
ik ben nog steeds een beetje misselijk van de uitzending..
Nog steeds geen opdracht trouwenswaar wachten ze op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |